Behalve tevreden...quote:
Zal ik Kaya erin zetten?quote:
Ik vroeg aan hem: Zou SPatieloos ook 28 mckrokets eten per weekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Werd er over mij geroddeld?
Of omdat jullie over de Mac hadden?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg aan hem: Zou SPatieloos ook 28 mckrokets eten per week
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoor net dat meneer frikandel niet wist dat lapo nieuwe topic moest openen
Dat is elke dag wel een paar minuten, koop voor mij even Reddit Gold, dan krijgt de site geld voor de server en gebeurt dat minderquote:
Hoe heet hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef LETMEIN het volgende:
Is deze nu aan te raden of niet?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is elke dag wel een paar minuten, koop voor mij even Reddit Gold, dan krijgt de site geld voor de server en gebeurt dat minder
Kaya Scodelarioquote:
Maar ik hoorde dat die ene die ik net liet zien ook wel goed isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Rozzje het volgende:
Koop deze.. Mijn favo aankoop ooit ik had hem veel eerder moeten kopen![]()
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)50/9000000011224814/quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef d4v1d het volgende:
Tosti apparaat hier nogsteeds stuk![]()
Nieuwe nodig..
Ga morgen naar Douglas en ruik deze ja.. Ik ruik hem nog steeds op me huid en had hem 8u sochtends op gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar ik hoorde dat die ene die ik net liet zien ook wel goed is
Sorryquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoor net dat meneer frikandel niet wist dat lapo nieuwe topic moest openen
vind die niet zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Rozzje het volgende:
Koop deze.. Mijn favo aankoop ooit ik had hem veel eerder moeten kopen![]()
[ afbeelding ]
Geeft niet hoor!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sorryslowchat heel af en toe even mee, weet ik veel xd
Ja hallo..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)50/9000000011224814/
Dit ding is top
Goede prijs-kwaliteit verhouding wel
Grill je verder niks dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja hallo..
60 euro bijna.. Ik hoef geen tosti's van goud
ding van 20 euro kan prima toch?
Dat gaat prima in de ovenquote:
Denk dat ik die maar gewoon koop, gelijk 100mlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
Gucci Pour Homme 2 ziet er ook goed uit.. Voor overdag een hele goeie geur ga hem mis ook kopen
Ben jij nou de hele dag alleen maar bezig met parfum spuiten of?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
Gucci Pour Homme 2 ziet er ook goed uit.. Voor overdag een hele goeie geur ga hem mis ook kopen
quote:
Gucci Pour Homme 2quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
Delicious scent... Smooth and relaxing but not an ordinary one. It is elegant for sure.
I get intensive violet and some bergamot at the opening. I think the violet stays till the end and it makes the scent a bit feminen but not much, in a good balance. Then the show starts at middle notes: An aromatic tea with cinnamon, red pepper and sweet spices combined perfectly. They move together in harmony and make you feel each of them. Warm and nice blend. Then the scent fades out with a soft sweetness, probably the musk, and fresh tobacco leafs.
Hoeveel is 100ML?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Denk dat ik die maar gewoon koop, gelijk 100ml
Trouwens,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is elke dag wel een paar minuten, koop voor mij even Reddit Gold, dan krijgt de site geld voor de server en gebeurt dat minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Trouwens,Iel bah, zeg me dat je die niet zelf hebt gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
/r/im14andthisisfunnyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iel bah, zeg me dat je die niet zelf hebt gemaakt.
Op internet zeggen ze allemaal dat deze goed is, dus dan zal het wel zo zijn tochquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef Rozzje het volgende:
Probably the only cologne in my wardrobe that truly makes me feel at ease. Calming black tea and cinnamon sticks with a little sweetness and some tobacco leaf. Very light. You could shower with it and still not offend people. Also my favorite bottle I have. The bottle looks beautiful. It's a masterpiece and I hands down like it better than any other Gucci fragrance.
Maar dit blijven reviews he.. Morgen naar de winkel en zelf op je huid proberen en kijken of je hem lekker vindt
Ik verbrand vaan mijn gehemelte door een tostiquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik maak mijn tosti altijd met cheddar en schouderham
geen probleem lijkt me, nu overkomt me iedere keer als ik te ver naar het midden eet, er cheddar kaas uitdrupt en op mn wang of vinger komt
en dat kaas is godverdomme heetik verbrand me bijna
arme ik
kan je hem niet verticaal houden dan? ipv horizontaal..quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik maak mijn tosti altijd met cheddar en schouderham
geen probleem lijkt me, nu overkomt me iedere keer als ik te ver naar het midden eet, er cheddar kaas uitdrupt en op mn wang of vinger komt
en dat kaas is godverdomme heetik verbrand me bijna
arme ik
Jijquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik verbrand vaan mijn gehemelte door een tosti
zwaar leven hebben wijquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik verbrand vaan mijn gehemelte door een tosti
dat eet toch raarquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
kan je hem niet verticaal houden dan? ipv horizontaal..
Goed ideequote:
Ik bedoel, net na een hap te hebben genomen (tijdens het kauwen dus..).. Als je een hap neemt valt er toch niks uit?quote:
jawelquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoel, net na een hap te hebben genomen (tijdens het kauwen dus..).. Als je een hap neemt valt er toch niks uit?
Eh... oh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jawelgaat snel hoor
als je een hap neemt komt er meer druk te staan op de andere kant van de tosti en dan kan daar kaas uitdruppen
Je FOK!vrienden zijn er voor je :squote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef LETMEIN het volgende:
Ik voel me zo alleen op deze dinsdagavond
knuffelquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ruik nog steeds m'n bodylotion
pandora stylequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon zakje coke inslikken ipv opsnuiven #yolo
Geniaal stukjequote:
Hier geloof ik dus niks vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet zoveel van klef gedoe iigslaap ook liever 'los' zegmaar dan aldoor in elkaar gevouwen
You can drink some of the weird girls blood, she`s like a walking syringequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'youre not supposed to swallow it, it goes up your nose'
Want?quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You can drink some of the weird girls blood, she`s like a walking syringe
ik heb nog wel een tampon voor je meidquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:23 schreef Rozzje het volgende:
Gvd ik heb me gevoelige periode weer denk ik
Flasbacks naar de past enzo niet kunnen kroelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een tampon voor je meid
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Flasbacks naar de past enzo niet kunnen kroelen
fml
Ik ga geen fucking parfum halen met marijuana erin.. En ik hou van zoetere/warmere geuren niet houtachtigequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:26 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haal kinksy nou maar het is waar voor jegeld
ok als we shoppen doe ik opquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga geen fucking parfum halen met marijuana erin.. En ik hou van zoetere/warmere geuren niet houtachtige
Sabiquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Denk je we gaan hand in hand samen shoppen wullah?
nee hoezoquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Denk je we gaan hand in hand samen shoppen wullah?
awww kusjekroelquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Flasbacks naar de past enzo niet kunnen kroelen
fml
daar zeg je wat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Misschien met zijn 3-en bij de Douglas gaan werken?
hahaha bij mij werkte zon hele dikke van 20 ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef Rozzje het volgende:
Jammer dat er bij mijn Douglas alleen maar oma's werken
Dudequote:
ouwe ronaldoquote:
Hossel ieksquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hahaha bij mij werkte zon hele dikke van 20 ofzo
Ben je je gay-skill points aan het upgraden?quote:
na daarbij word ik na 10 minutten gillend gekquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hossel ieks
Maar mijn kapper is wel echt
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:36 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
na daarbij word ik na 10 minutten gillend gek
kiss youquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je je gay-skill points aan het upgraden?
ja was alleen nog wat aan t doen. Ik ga slapen (en sta op) op zn Surinaams.quote:
Ik wou net zeggen. daar heb ik wel een beter alternatief voor hoorquote:
HAMED houd je stinkbek eens ga schaap slachtenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:39 schreef Rozzje het volgende:
BOUDEWIJN DOE FF NORMAAL JOH MAFKEES ZO PRAAT JE TOCH NIET?
hoe bedoel je?quote:
doe maar in de onderquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
Zal ik nog halve pizza in de over doen?
Nou, eerder vandaag was je geloof ik niet zo vrolijk en moest ik 'oprotten'quote:
Eitjequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
Zal ik nog een stuk taart eten, of een nachteitje?
huh dat heb ikniet gezegd...quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, eerder vandaag was je geloof ik niet zo vrolijk en moest ik 'oprotten'
skype me xquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
CALL ME MAYBEEEEEEE
damn ik heb echt zin in camseks
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
CALL ME MAYBEEEEEEE
wat heeft iedereen vanavodquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
CALL ME MAYBEEEEEEE
Nee, ben het aan het uitstellenquote:
Wat voor tat ga je zetten aub laat het mooi zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat handig als je een tattoo artist kent die je wel ziet staan
big time korting op tattoos
quote:
Keihard tegen de webcam aanquote:
oh 26 juli worden mn rozen afgemaakt en 27 juli laat ik 2 zwaluwen zetten op mn borstquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wat voor tat ga je zetten aub laat het mooi zijn
Heeft het een betekenis erachter en zo niet waarom een zwaluw?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh 26 juli worden mn rozen afgemaakt en 27 juli laat ik 2 zwaluwen zetten op mn borst
[ afbeelding ]
zoiets maar dan met kleur en aan beide kanten
zwaluwen staan voor een nieuw begin en nieuwe hoop.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:49 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heeft het een betekenis erachter en zo niet waarom een zwaluw?
Leuk maar ik ben zelf geen fan van tats maar ieder ziin smaak
ja, dus dan maakt het niet uit als ik nog een foto zie toch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Al teveel mensen weten hoe ik eruit zie, en jij bent daar één van.
Mooie tattooquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh 26 juli worden mn rozen afgemaakt en 27 juli laat ik 2 zwaluwen zetten op mn borst
[ afbeelding ]
zoiets maar dan met kleur en aan beide kanten
Zodat al je FOK!-vriendinnetjes hem straks ook hebben zeker.. Nah.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, dus dan maakt het niet uit als ik nog een foto zie toch.
ik heb geen vriendinnen op fokquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zodat al je FOK!-vriendinnetjes hem straks ook hebben zeker.. Nah.
Mooie betekenisquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zwaluwen staan voor een nieuw begin en nieuwe hoop.
ik heb sinds kort het ouderlijk nest verlaten en begin opnieuw, nieuwe opleiding, nieuwe vrienden en omgeving etc.
Je b0y VMSDKR blijft in nevelen gehuld. Dat bevalt hem prima.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb geen vriendinnen op fokalleen autisten die ik af en toe uit lach
Haha I get itquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zwaluwen staan voor een nieuw begin en nieuwe hoop.
ik heb sinds kort het ouderlijk nest verlaten en begin opnieuw, nieuwe opleiding, nieuwe vrienden en omgeving etc.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Haha I get it
Leuk maar ga aub niet je hele lichaam onder zetten he.. Is algemeen bekend dat zodra je een tat neemt er later nog meer wilt...
[ afbeelding ]
Ooit.. ooit..quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je b0y VMSDKR blijft in nevelen gehuld. Dat bevalt hem prima.
Mijn behoefte aan een tweede begint wel weer te komen jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Haha I get it
Leuk maar ga aub niet je hele lichaam onder zetten he.. Is algemeen bekend dat zodra je een tat neemt er later nog meer wilt...
[ afbeelding ]
er staan nog genoeg gepland, wil later ook de tat bussiness in en ben al aan het sparen voor een tattoo kit dus mn armen en benen komen er sowieso onderquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Haha I get it
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEE DOE HET NIET RED JE ZELF ZOLANG HET NOG KANquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er staan nog genoeg gepland, wil later ook de tat bussiness in en ben al aan het sparen voor een tattoo kit dus mn armen en benen komen er sowieso onder
wijze woordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE DOE HET NIET RED JE ZELF ZOLANG HET NOG KAN
IK SMEEK JE DIE PURE MOOIE SCHONE HUID ZAL ER NOOIT MEER ZIJN
Kan von D 2.0quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er staan nog genoeg gepland, wil later ook de tat bussiness in en ben al aan het sparen voor een tattoo kit dus mn armen en benen komen er sowieso onder
Stel je ff aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
dsfadsfquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil je auto nog wel zien.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]voor mijn deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee mn gezicht en nek blijven ink vrij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ga je ook wat op je voorhoofd zetten of niet? Sexy hoor
ok Zal dr aan denkequote:Op woensdag 10 juli 2013 01:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Gwn direct de banden djoeken a mattie
Je moet wel echt veel talent hebben om artist te worden hequote:Op woensdag 10 juli 2013 01:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee mn gezicht en nek blijven ink vrij.
Had wel meer van je verwacht hoor gvdquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee mn gezicht en nek blijven ink vrij.
jep, maar staat niet onlinequote:Op woensdag 10 juli 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wel echt veel talent hebben om artist te worden heHeb je al portfolio van dingen je hebt gemaakt enzo?
je ma?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:03 schreef Rozzje het volgende:
Morgen heb ik pakketje van DHL tussen 9 en 1 maar ik ga soieso door me wakker heen slapen en dan wordt het pakketje terug gestuurd want het is de 2e levering
Dit moest ik ff van me afschrijven
zet dan 3 wekkersquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:03 schreef Rozzje het volgende:
Morgen heb ik pakketje van DHL tussen 9 en 1 maar ik ga soieso door me wakker heen slapen en dan wordt het pakketje terug gestuurd want het is de 2e levering
Dit moest ik ff van me afschrijven
Nice, wat voor tattoos hou je het meest van?quote:
new school/realistischquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice, wat voor tattoos hou je het meest van?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:09 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb ook een tat, maar is een kleintje.
Slaapzequote:
Wat voor 1 heb je?quote:
Wat is het precies?quote:
ΜΟΛΩΝ ΛABE betekent zoiets als 'Come and get it' in het Grieks. Helm omdat het een vrij bekende Spartaans gezegde is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het precies?
En waar staan die tekens voor?
Interessantquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ΜΟΛΩΝ ΛABE betekent zoiets als 'Come and get it' in het Grieks. Helm omdat het een vrij bekende Spartaans gezegde is.
ik zag m en staan en dacht pleurt er maar opquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Interessantnog speciale betekenis voor je of vond je hem gewoon mooi?
Vindt het beetje kansloos om zonder erover nagedacht te hebben een tat te nemenquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:26 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik zag m en staan en dacht pleurt er maar op
vindt jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vindt het beetje kansloos om zonder erover nagedacht te hebben een tat te nemen
VindT?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vindt het beetje kansloos om zonder erover nagedacht te hebben een tat te nemen
Het is laat en ik heb bier op laat mequote:
NEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is laat en ik heb bier op laat me
Jij volgens mij ookquote:
Die heb ik net al afgeluisterd speciaal voor jouquote:
Nou nouquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:40 schreef Spatieloos het volgende:
Vandaag maar geen nachteitje
Ook geen stuk taart, ik heb eigenlijk helemaal geen honger!
Hoi
Geef mij die taart dan maarquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:40 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi
play pls ufopornoquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik net al afgeluisterd speciaal voor jou
Oren branden nog steds
Beetje jammer dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus wat lul je, met 28 eieren per week, 26 it is
Ja eh.. Ik ga er nu geen "Nee" neerzettenquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:40 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi
Wat is dit voor aids?quote:
Vertel het maar, welke Oostblok-hoer ga je nu weer bezoeken?quote:
jij en bier? waarom vandaag? ramadan ja!quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is laat en ik heb bier op laat me
VBL / Verdachte wedstrijden in Nigeriaans voetbal: 79-0 en 67-0quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel het maar, welke Oostblok-hoer ga je nu weer bezoeken?
RAMME DANquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij en bier? waarom vandaag? ramadan ja!
Police Machine won met 67-0 (rust: 6-0)quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
VBL / Verdachte wedstrijden in Nigeriaans voetbal: 79-0 en 67-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |