Behalve tevreden...quote:
Zal ik Kaya erin zetten?quote:
Ik vroeg aan hem: Zou SPatieloos ook 28 mckrokets eten per weekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Werd er over mij geroddeld?
Of omdat jullie over de Mac hadden?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg aan hem: Zou SPatieloos ook 28 mckrokets eten per week
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoor net dat meneer frikandel niet wist dat lapo nieuwe topic moest openen
Dat is elke dag wel een paar minuten, koop voor mij even Reddit Gold, dan krijgt de site geld voor de server en gebeurt dat minderquote:
Hoe heet hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef LETMEIN het volgende:
Is deze nu aan te raden of niet?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is elke dag wel een paar minuten, koop voor mij even Reddit Gold, dan krijgt de site geld voor de server en gebeurt dat minder
Kaya Scodelarioquote:
Maar ik hoorde dat die ene die ik net liet zien ook wel goed isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Rozzje het volgende:
Koop deze.. Mijn favo aankoop ooit ik had hem veel eerder moeten kopen![]()
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)50/9000000011224814/quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef d4v1d het volgende:
Tosti apparaat hier nogsteeds stuk![]()
Nieuwe nodig..
Ga morgen naar Douglas en ruik deze ja.. Ik ruik hem nog steeds op me huid en had hem 8u sochtends op gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar ik hoorde dat die ene die ik net liet zien ook wel goed is
Sorryquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoor net dat meneer frikandel niet wist dat lapo nieuwe topic moest openen
vind die niet zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Rozzje het volgende:
Koop deze.. Mijn favo aankoop ooit ik had hem veel eerder moeten kopen![]()
[ afbeelding ]
Geeft niet hoor!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sorryslowchat heel af en toe even mee, weet ik veel xd
Ja hallo..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)50/9000000011224814/
Dit ding is top
Goede prijs-kwaliteit verhouding wel
Grill je verder niks dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja hallo..
60 euro bijna.. Ik hoef geen tosti's van goud
ding van 20 euro kan prima toch?
Dat gaat prima in de ovenquote:
Denk dat ik die maar gewoon koop, gelijk 100mlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
Gucci Pour Homme 2 ziet er ook goed uit.. Voor overdag een hele goeie geur ga hem mis ook kopen
Ben jij nou de hele dag alleen maar bezig met parfum spuiten of?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
Gucci Pour Homme 2 ziet er ook goed uit.. Voor overdag een hele goeie geur ga hem mis ook kopen
quote:
Gucci Pour Homme 2quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
Delicious scent... Smooth and relaxing but not an ordinary one. It is elegant for sure.
I get intensive violet and some bergamot at the opening. I think the violet stays till the end and it makes the scent a bit feminen but not much, in a good balance. Then the show starts at middle notes: An aromatic tea with cinnamon, red pepper and sweet spices combined perfectly. They move together in harmony and make you feel each of them. Warm and nice blend. Then the scent fades out with a soft sweetness, probably the musk, and fresh tobacco leafs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |