SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Goa en stoned zijn. Omggg.quote:
Mwhoah , ik moet nog leren hoe ik ze goed door zet van ploat naar ploat dat kan DJ Mijk heel goedquote:
Hee nu je hier toch bent: we hebben een vraagje!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eggs
Ik kwam even lief en gauw hoi zeggen
kusjens
Hoi!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eggs
Ik kwam even lief en gauw hoi zeggen
kusjens
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee nu je hier toch bent: we hebben een vraagje!Ben jij misschien een showgirl?
Wie zijn WE ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee nu je hier toch bent: we hebben een vraagje!Ben jij misschien een showgirl?
Ja Melting draaide net een nummer waarin dat gezegd werd: Her name is LoLa, she is a showgirl.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie zijn WE ?
showgirl?
whut
Leg eens uit
Was Copacobana........quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Melting draaide net een nummer waarin dat gezegd werd: Her name is LoLa, she is a showgirl.
ohnee das vast iemand andersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Melting draaide net een nummer waarin dat gezegd werd: Her name is LoLa, she is a showgirl.
Ohjaaaaa!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Crazy Town – Butterfly – 2000
[ afbeelding ]
Ik vond het altijd al RHCP'ig klinken, vandaag ontdekte ik dat het daar ook gewoon letterlijk vandaan komtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou lief zijn voor elkaar.. ik ga douchen en tukken![]()
Klopt idd!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al RHCP'ig klinken, vandaag ontdekte ik dat het daar ook gewoon letterlijk vandaan komt. Vanaf 0:50:
Ik was weer te laat zie ik. Dat hele album is trouwens sowieso gaaf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al RHCP'ig klinken, vandaag ontdekte ik dat het daar ook gewoon letterlijk vandaan komt. Vanaf 0:50:
eigen schuldquote:
lekker slapenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef Melting het volgende:
Nou luitjes.... ik duik ook mijn bedje in.
Morgen weer vroeg op.
Allemaal bedankt voor het luisteren en tot morgen.
stout meisjequote:
Heb ik ooit gedaan maar is kut.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Shift click op nextof auto fade instellen?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef Melting het volgende:
Morgen weer vroeg op.
let es opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Kut ik zat luisteraars te hosselen.
Avril Lavigne - Complicated - 2002
[ afbeelding ]
Thanks nog Melting!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef Melting het volgende:
Morgen weer vroeg op.
Dank. Zijn niet allemaal even leuk, maar volgens mij wel van die ojanummers.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh ja, die bestonden ook nogen iets met SHREK toch?
Damn, dit is wel heel foutquote:
Heb je shrek niet uitgenodigd op het feestje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Cher - Believe - 1998
[ afbeelding ]
[..]
Maar die komt niet.
Do you belieeeeeve in love?quote:
ik moest aan dat gekke geesten-wijf denkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Cher - Believe - 1998
[ afbeelding ]
[..]
Maar die komt niet.
Deze nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb je shrek niet uitgenodigd op het feestje?
Neen, nooit gedaan ookquote:
Dat heb ik ook nog steedsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moest aan dat gekke geesten-wijf denken
gekke geesten wijf?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moest aan dat gekke geesten-wijf denken
Waarom kom ik er dan via dit topic achter??quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Kut ik zat luisteraars te hosselen.
Avril Lavigne - Complicated - 2002
[ afbeelding ]
Is there a, a.... W in the name?quote:
Oh, Christina Aguilera?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom kom ik er dan via dit topic achter??![]()
![]()
Welke ep ben je aan het draaien?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:
ik tune over tien minuutjes in, even mijn ep afluisteren
Dat jij draait en dat ik geen DM ofzo zagquote:
Kijk, dat gaat al de betere kant opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Daft Punk - One More Time - 2000
[ afbeelding ]
Niet aan gedachtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat jij draait en dat ik geen DM ofzo zag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey jijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke ep ben je aan het draaien?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke ep ben je aan het draaien?
Blijf van mijn meisje af?quote:
Ha broertje, hoe gaat het met je?quote:
neequote:
goed en daar ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ha broertje, hoe gaat het met je?
Erg goed, geniet erg van mijn zomervakantie na een redelijk stressvol jaar, uiteindelijk is alles op z'n plaats gevallen, heb nu mijn propedeuse binnen en een stageplaats bij een tof bedrijfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee
[..]
goed en daar ?![]()
lang niet gezien
Mooiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Erg goed, geniet erg van mijn zomervakantie na een redelijk stressvol jaar, uiteindelijk is alles op z'n plaats gevallen, heb nu mijn propedeuse binnen en een stageplaats bij een tof bedrijf
Ja man, toen ik daar daarstraks aan dacht toen ik de hond aan het uit laten was werd ik er echt superblij vanquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
He nijn, als we toch met elektronische muziek uit de jaren 00 bezig zijn, kan er misschien wat Air langs komen?
Oh ik ga echt falen als ik nu lijstjes aan ga passen whahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
He nijn, als we toch met elektronische muziek uit de jaren 00 bezig zijn, kan er misschien wat Air langs komen?
je zit nog steeds in abo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja man, toen ik daar daarstraks aan dacht toen ik de hond aan het uit laten was werd ik er echt superblij van
okequote:
kom hier maarquote:
Ik noemde deze show eerder al een show met 'ojaaaa!'-nummers, volgens mij is dat wel geluktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wehehehe, er komt echt zoveel muziek voorbij die ik luisterde voordat ik ontdekte dat er meer was dan de radio
Jep, ben nog altijd in ABO actiefquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
je zit nog steeds in abo?![]()
is het daar nog wat gezellig ?
Zo ver.quote:
Heyquote:
Verstandigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jep, ben nog altijd in ABO actief
Gezelligheid schommelt weleens, maar ja, ik blijf zoveel mogelijk buiten de rellen
quote:
dan nietquote:
Hé Buitenpostjequote:
Ik ben door Nijn hierheen geloktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]AoS
*Muis snel kijkt of ze wel in het juiste topic zit
possiequote:
Zag al wie er draaide hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben door Nijn hierheen gelokt
Vragen wat iemands fishing level is in de tijd dat ik het speeldequote:
hoe zit het eigenlijk met inloggegevens en shit nowadays?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik twijfel, om 0:00 draaien of vroeg slapen?Het zou wel een Tribuut terug zijn naar dit station.
Moiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
draaienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik twijfel, om 0:00 draaien of vroeg slapen?Het zou wel een Tribuut terug zijn naar dit station.
Zelfde als je eerst hebtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk met inloggegevens en shit nowadays?
Hoe zit het met de Lift ?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Volgende keer zal ik meer moeite op mijn lijst doen en mooiere overgangen maken en misschien praten ok.
metalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Volgende keer zal ik meer moeite op mijn lijst doen en mooiere overgangen maken en misschien praten ok.
quote:
Ja komt wel weer een keerquote:
nicequote:
Nee ik ga denk ik niet meer stoned draaienquote:
Weet je al wanneer je 'onze' show wilt gaan draaien?quote:
OMGIE.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nijjnnnn![]()
Hahaha ik zette net nog A Thousand Miles op voor mono
GMTA
ook fijnquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zie PI.... max cape en negatieve lift is in WKN zeer onrustig weer, hoge kans op onweer
CRAAVINGS MUNCHIES HUGGIES! etcquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik ga denk ik niet meer stoned draaien.
Hoef je niet stoned voor te zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik ga denk ik niet meer stoned draaien.
Ik ga ook niet meer alleen stonen denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
CRAAVINGS MUNCHIES HUGGIES! etc
Nu wil ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoef je niet stoned voor te zijn
zit te twijfelen als ik het op een zaterdag of zondag moet doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je 'onze' show wilt gaan draaien?
EOC is echt wel tof, maar het wordt steeds makkelijker en makkelijker om bakken met XP per uur te krijgen in zowat alle skills.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niceheb echt al heel lang niet meer gespeeld, dat eoc-dinges vind ik wel geinig, enige jammere vind ik dat het xp-systeem nu zo verneukt is
pk'en is enkel nog voor loot, fist of guthix is dood, het is gewoon niet meer hetzelfde (maar wel cool dat je abilities hebt en shit
) denk dat ik binnenkoort eens een maandje membership pak om te kijken of het wat is, is toch niet heel duur en heb verder toch niet echt iets te doen, gewoon een uurtje per dag wat trainen enzo
Zaterdag dan? Na DJ Vout?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zit te twijfelen als ik het op een zaterdag of zondag moet doen
Aaah ik wou daar bij zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
Barthezz hiervoor![]()
Mooie herinneringen aan.
Schoolfeesten op je 14e en stiekem roken achter het fietsenhok
Gewoon in de OP kijkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:04 schreef Trollscience het volgende:
als die gegevens nog kloppen, lijkt het me wel fun om een psychedelische show voor morgen ofzo in elkaar te knutselen
maar weet niet wie rooster doet enzo en of dat nog gaat
ja divination toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
EOC is echt wel tof, maar het wordt steeds makkelijker en makkelijker om bakken met XP per uur te krijgen in zowat alle skills.
Komende maand komt er trouwens een nieuwe skill uit!
Klopt idd. Diviniation wordt een soort verlengstuk van prayer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja divination toch?snap niet echt wat het inhoudt, en over een paar maanden toch nog een skill ofniet
vriend van mij speelt best veel en is maxed out in 9 skills ofzo
Ik zit met mijn gedachte al bij 2003.Maar kan nog niks bedenkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet nu al lachen om de volgende hahaha.
OMG het is 2003 hoe wist je dat het is niet chronologischquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit met mijn gedachte al bij 2003.Maar kan nog niks bedenken
Stiekem rokenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
Barthezz hiervoor![]()
Mooie herinneringen aan.
Schoolfeesten op je 14e en stiekem roken achter het fietsenhok
beetje laat niet waar ?quote:
Die clipquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
OutKast - Hey Ya! - 2003
[ afbeelding ]
De laatste nummers anders wel, tochquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
[..]
OMG het is 2003 hoe wist je dat het is niet chronologisch.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Mocht je hulp nodig hebben met het samenstellen wil ik wel helpenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:04 schreef Trollscience het volgende:
als die gegevens nog kloppen, lijkt het me wel fun om een psychedelische show voor morgen ofzo in elkaar te knutselen
maar weet niet wie rooster doet enzo en of dat nog gaat
Weet niet, best randomquote:
Dat is nooit verkeerd als dj.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ja hahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stiekem rokenGewoon voor de deur
En ook nog eens lobbyen voor een apart rookhok in geval van slecht weer
Wat, een psychedelische radioshow?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer alleen stonen denk ik![]()
.
[..]
Nu wil ik.
Nee, stonen als ik dat doe. Maar op dit moment wil ik altijd stoned zijn. Oke misschien is dit niet goed voor me.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat, een psychedelische radioshow?
Dankjenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Monopoly het volgende:
Leuke show, ouderwets gezellig druk in het radiotopic.
Tof!
oh dat lukt welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mocht je hulp nodig hebben met het samenstellen wil ik wel helpen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Monopoly het volgende:
Tof!
Mja, op zich gaat het best goed toch? Je zou het eens moeten proberen als je echt zwaar stronken bent, dan is het wel andere koekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, stonen als ik dat doe. Maar op dit moment wil ik altijd stoned zijn. Oke misschien is dit niet goed voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Toen kon dat nogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja hahaha![]()
Toen was ik nog angsthaasje
Dat ga ik niet eens proberenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja, op zich gaat het best goed toch? Je zou het eens moeten proberen als je echt zwaar stronken bent, dan is het wel andere koek
Ik zat stiekem te neigen naar iets meer nieuwere muziek, richting het werk van bijvoorbeeld Sungrazer en Colour Hazequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh dat lukt welunited states of america, frank zappa, uiteraard wat werk van jimi (
), intersystems
, tame impala...
ik geef nu al te veel wegje ziet wel
Ahhhh lekker nummer!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Titiyo - Come Along - 2002
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
Knijn, heb je ook iets van the beegees?Waren die er toen nog rond 2000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dit is dus precies wat ik ook gedaan heb en waarom ik er nu een show van geefquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
Nijn draait nummers die ik zelf de afgelopen maanden weer heb opgezocht voor een playlist omdat nostalgie
Vast wel, ik kwam gewoon dat plaatje tegen en vont het een tof idee.quote:
Zusterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik ook gedaan heb en waarom ik er nu een show van geef.
Ik ken de helft alleen maar van het ooit een keer voorbij horen komen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
Nijn draait nummers die ik zelf de afgelopen maanden weer heb opgezocht voor een playlist omdat nostalgie
Doen we wel een keer jeweet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zuster
Samen jointjes paffen en muziek luisteren zou baas zijn met jou
Dat maakt niet uit, dan ken je het ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken de helft alleen maar van het ooit een keer voorbij horen komen..![]()
![]()
Mono!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Monopoly het volgende:
Tof!
Zeker wel. Ook met nieuw materiaal geloof ikquote:
Dat is juist het 'OHJAAA' effectquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken de helft alleen maar van het ooit een keer voorbij horen komen..![]()
![]()
Soberzoquote:
Ja wordt wel weer een keertje tijd! Ik heb mijn PC nu bij Moira. staan, alleen ik moet de bende nog aansluiten en een keer goede oordopjes kopen. Ook is de internetverbinding voor streamen hier net niet goed (wireless) in de kamer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mono!Wanneer ga jij weer eens draaien?
ken ik van naam, nooit geluisterdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zat stiekem te neigen naar iets meer nieuwere muziek, richting het werk van bijvoorbeeld Sungrazer en Colour Haze
Erg jammer dat Sungrazer overigens op z'n gat is gegaan, zulks een toffe band
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is juist het 'OHJAAA' effect
[..]
Soberzo![]()
Blank und Jones, jawohlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
Blank & Jones - DJs, Fans & Freaks (DFF) - 2001
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk wel. Ik kan de top40 van 1984 nog steeds dagdromenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, dan ken je het ook. Denk je dat ik deze nummers nog allemaal echt ken van toen ik 3 was
?
Mohh, je mist wat toffe Nederlandse muziek danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ken ik van naam, nooit geluisterd![]()
maar denk dat het over het algemeen een beetje een 60's/70's wiethippiesfeer van de ene kant is, en van de andere kant echt vage psycho shitik zie wel
Dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mono!Wanneer ga jij weer eens draaien?
Blank & Jonesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
Blank & Jones - DJs, Fans & Freaks (DFF) - 2001
[ afbeelding ]
Dat weer wel ja. Hoewel ik dit nummer totaal niet kan herinneren.. Maar goed ik liet tussen mijn 17e en 32ste de hitlijsten nog al links liggen.quote:
Ga je mij nu vertellen dat de losgeslagen mono zelfs een liefie heeft gevonden en dat er inm tentakels van liefde in zijn doen en laten zijn geslopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja wordt wel weer een keertje tijd! Ik heb mijn PC nu bij Moira. staan, alleen ik moet de bende nog aansluiten en een keer goede oordopjes kopen. Ook is de internetverbinding voor streamen hier net niet goed (wireless) in de kamer.
Wellicht als ik verhuisd ben dat ik weer een avondje tijd heb
Mono met HJ en JH Lijkt me een leuke show (Hertog Jan en Jack Herer)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
Alleen zit hij de laatste tijd eigenlijk alleen maar bij mij zonder z'n eigen PC met die draaishit erop
Ik vind dat hij een keer een radioshow moet geven vanuit Huize MoiraMoet hij wel nog ff z'n monitor ophalen enzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
The Treble Spankers, ook zo'n tof, onbekend Nederlands bandje, hebben onder andere de muziek van de intro van Gevaar op de weg gemaakt
Liefde.... Het verpest meer dan je lief is...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
Alleen zit hij de laatste tijd eigenlijk alleen maar bij mij zonder z'n eigen PC met die draaishit erop
Ik vind dat hij een keer een radioshow moet geven vanuit Huize MoiraMoet hij wel nog ff z'n monitor ophalen enzo
Ik moet bij die naam altijd aan Kraftwerk denken, wat ongetwijfeld een inspiratiebron zal zijn geweestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Na de vorige is deze niet te missen toch![]()
?
Zombie Nation - Kernkraft 400 - 2000
[ afbeelding ]
Mensen ik voel mij zoooooooooooooooooo awesomeee.
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je mij nu vertellen dat de losgeslagen mono zelfs een liefie heeft gevonden en dat er inm tentakels van liefde in zijn doen en laten zijn geslopen?
Whehehehe Genki-Genki met Moira. jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je mij nu vertellen dat de losgeslagen mono zelfs een liefie heeft gevonden en dat er inm tentakels van liefde in zijn doen en laten zijn geslopen?
Jaaaa hier hadden we 't net nog overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Na de vorige is deze niet te missen toch![]()
?
Zombie Nation - Kernkraft 400 - 2000
[ afbeelding ]
Mensen ik voel mij zoooooooooooooooooo awesomeee.
Ik vind jullie toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt gaaf, psychedelische rock en fluiten doen het vaak goedquote:
Konkojonko.quote:
Heuuuuul niet.quote:
Doe je broekje maar uit dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
Als All The Things She Said komt ga ik echt klaarkomen.
Not gonna get us vind ik toffer, maar die is idd ook cool!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
Als All The Things She Said komt ga ik echt klaarkomen.
Top man!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehehe Genki-Genki met Moira. ja
Ja, zit onder de plak
Not Gonna Get Us jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Not gonna get us vind ik toffer, maar die is idd ook cool!
dit is veeetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klinkt gaaf, psychedelische rock en fluiten doen het vaak goed
Hier trouwens wat Sungrazer
Die hebben ze met een plamuurmes onder een vrachtwagen vandaan moeten schrapen, dus dat risico zit er niet in!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zolang het maar geen 4 non blondes is
Daar hoef ik niet eens om te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top man!Hoop alleen dat ze je zo nu en dan wel los laat om je ding te doen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehehe Genki-Genki met Moira. ja
Ja, zit onder de plak
Ik moet hier niet op in gaan anders ga ik weer te veel zeggen en krijg ik motquote:
Ja man, heb ze 3 keer of zo mogen aanschouwen, twee keer met Colour Hazequote:
De Russische versie daarvan is echt sneu!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Not Gonna Get Us jaDie moet ik ook bij de lijst zetten
Was ik alweer helemaal vergeten
Mee eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
Maar dit nummer, zo perfect ai kippenvel.
echt hypnotiserend en slepend zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja man, heb ze 3 keer of zo mogen aanschouwen, twee keer met Colour Haze
Erg toffe muziek, erg zomers
Dat is nog niet pijnlijk genoeg om dat vre-se-lijke nummer ongedaan te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hebben ze met een plamuurmes onder een vrachtwagen vandaan moeten schrapen, dus dat risico zit er niet in!
Hear hear!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ach, ik zou ze niet keihard m'n nest uit trappen als ik ze er in aantrof, denk ik.
Heul nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bitch!Jij hebt onze Mono gejat!
Inderdaad maar de rest van ze vind ik veel minder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar dit nummer wel![]()
![]()
Zo worden ze nu niet meer gemaakt
I SAID HEEEEEEEYEEEEEEEEYEEEEEEEYEEEEEEEEY!!!!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat is nog niet pijnlijk genoeg om dat vre-se-lijke nummer ongedaan te maken
Ik heb wel serieus m'n broek uitgetrokken toen je het zeiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet hier niet op in gaan anders ga ik weer te veel zeggen en krijg ik mot![]()
.
Hahah wtf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus m'n broek uitgetrokken toen je het zei
is hier toch warm
Nooooo daar gáát het juist omquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
De Russische versie daarvan is echt sneu!Je hoort alleen maar een extreme bas met heeeeeeel ergens in de verte op de achtergrond wat zang en muziek!
Vind van dat album het nummer Somo erg tof, het begint heel rustig, maar bouwt langzaam op en het is echt gewoon een heerlijk nummer, denk dat Sungrazer toch wel mijn favoriete Nederlandse band is, die plaats is een lange tijd door Pestilence bezet geweest, maar sinds ik Sungrazer ken hebben ze die titel overgenomenquote:
Die is al uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahah wtf.
Oke Mono ik help je.
Moira doe je BH uit.
HELD HELD HELDquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahah wtf.
Oke Mono ik help je.
Moira doe je BH uit.
Wederom met toffe clipquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
Oke dat intro was raar, dacht even dat het het verkeerde liedje was.
The Cardigans - My Favourite Game - 1998
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |