Rezpec, brah.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Gulara het volgende:
Dat waren ook nog een berg foto's!
M.![]()
Geen-idee-tweeling-zusje![]()
Nin met oortjesen hangmatnin
voetjes
Stippenrosalie
Lars helpt meeterwijl Femke een oogje in het zeil houdt
Juud's jongetje
Spiegelbram
Punksilvijn
Mineola gemist![]()
Dromenlandisa
Luuk met pet(Pi heeft em ook, met dito charmante foto's
)
Elise met knipje
Mooi uitzicht Mango
Saar met grote ogen
Kusisabel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 extra:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asjeblieft.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
gemist, sorry! Had je een foto?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Omentielvo het volgende:
Baby van kleinzusje gezien. Wat een poppetje![]()
Heeft niemand mijn bericht gelezen dat Riley over me heen had geplast
Ga weg!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Mangostine het volgende:
Is ze al geconfisqueerd kz?
Anders dibs voor mijn M.
ik geloof er niks van! Dan komt iedereen om 11.05u aan, zijn ze alweer weg... Net kz's mini gemistquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef Spees_Eend het volgende:
KZ, kom je naar de meet? Dan kunnen we haar misschien langer dan 10 seconden zien!
Het viel best mee! Wel lang, maar toen ik (toch maar) even belde, vertelde de leidster dat E het prima deedquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:35 schreef kleinzusje het volgende:
LB: hoe was je eerste dag werken ? Of heb ik dat gemist ?
Oh jawelquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:35 schreef -mandy- het volgende:
Ladyblackvoor je eerste werkdag? Heb je geen traantje moeten laten toen je je mini weg moest brengen naar het kdv?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh jawelik zat huilend op de fiets naar mn werk. Op mn werk was gelukkig genoeg afleiding, maar het moment dat ik besefte dat ik haar pas over 8 uur weer zou zien... pfffff
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
Lieve foto Mandy
En goed van je meiden Kyara![]()
Ik word zo moe van mensen die kritiek hebben op hoe je met je kind omgaatHet is al niet makkelijk om uit te vinden hoe alles werkt, maar als mensen dan ook commentaar gaan leveren, ga je echt aan jezelf twijfelen, ook al weet ik dat we het goed doen. Ik snap ook niet waar mensen die een fractie van ons leven meekrijgen en vaak ook zelf geen kinderen hebben, het vandaan halen om ons advies te geven. En ik haat het dat ik dan het gevoel heb me te moeten verantwoorden
Iets met beste stuurlui,...... pleur alsjeblieft van die walquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
Lieve foto Mandy
Ik word zo moe van mensen die kritiek hebben op hoe je met je kind omgaatHet is al niet makkelijk om uit te vinden hoe alles werkt, maar als mensen dan ook commentaar gaan leveren, ga je echt aan jezelf twijfelen, ook al weet ik dat we het goed doen. Ik snap ook niet waar mensen die een fractie van ons leven meekrijgen en vaak ook zelf geen kinderen hebben, het vandaan halen om ons advies te geven. En ik haat het dat ik dan het gevoel heb me te moeten verantwoorden
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef Kyara het volgende:
de doe-maar-wat methode werkt hier ook prima hoor. En je leest eens wat en pipkt hier en daar wat op en als dat bevalt dan implementeren we het.
Dat zijn de laat-ze-maar-snel-weten-dat-ze-niet-alles-voor-meteen-elkaar-krijgen-mensen. Die snappen niet dat baby's niet bezig zijn met dingen voor elkaar krijgen maar gewoon honger hebben of slaap of een vieze luier of gewoon even willen knuffelen. Ik gebruik daarvoor de twentse joahjoah (neenee dus) aka de eoiaou taktiek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Het werkt hier ook prima, juist daarom is het zo vervelend. Heb nu al van verschillende mensen gehoord dat we Isa wel erg snel oppakken en dat even huilen heus niet erg is, maar waarom zou ik mijn kind laten huilen als ik weet wat er is?!
Mensenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Het werkt hier ook prima, juist daarom is het zo vervelend. Heb nu al van verschillende mensen gehoord dat we Isa wel erg snel oppakken en dat even huilen heus niet erg is, maar waarom zou ik mijn kind laten huilen als ik weet wat er is?!
Wat?!quote:
"Van huilen wordt-ie sterk hoor!" hoorde ik afgelopen weekend. Maar goed, dat was manlief zijn opa en van bejaarden kan ik iets meer hebben in dat opzicht. En opa vond het prima dat ik er anders over dacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:50 schreef Zolena het volgende:
[..]
Dat zijn de laat-ze-maar-snel-weten-dat-ze-niet-alles-voor-meteen-elkaar-krijgen-mensen. Die snappen niet dat baby's niet bezig zijn met dingen voor elkaar krijgen maar gewoon honger hebben of slaap of een vieze luier of gewoon even willen knuffelen. Ik gebruik daarvoor de twentse joahjoah (neenee dus) aka de eoiaou taktiek.
En idd ik doe maar wat en de lees het forum voor tips werkt prima hier (gisteren gelijk de gordels van de mc verhoogd)
ik weet hem ik weet hem!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wat?!
Die ik doe maar wat-methode werkt hier ook goed!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:50 schreef Zolena het volgende:
[..]
Dat zijn de laat-ze-maar-snel-weten-dat-ze-niet-alles-voor-meteen-elkaar-krijgen-mensen. Die snappen niet dat baby's niet bezig zijn met dingen voor elkaar krijgen maar gewoon honger hebben of slaap of een vieze luier of gewoon even willen knuffelen. Ik gebruik daarvoor de twentse joahjoah (neenee dus) aka de eoiaou taktiek.
Heerlijk hč.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
Lieve foto Mandy
Oh, mijn oppaskindje kon een heel overtuigend nephuiltje doen, maar zodra je dan de andere kant opkeek was het overquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef L-E het volgende:
Een nephuiltje ben ik hier nog nooit tegen gekomen. Nou ja, sinds hij vier is komen er soms wat krokodillentranen, maar eerder niet echt.
Misschien heb ik het nooit herkend als nephuiltje. Damn it, ik word gewoon al jarenlang gemanipuleerd door dat jong!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, mijn oppaskindje kon een heel overtuigend nephuiltje doen, maar zodra je dan de andere kant opkeek was het over
Nee dan ken je je kind gewoon goed!quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien komt het ook doordat ze niet door hebben hoeveel huiltjes een kind wel niet heeft. Ik hoor precies wat er aan de hand is somehowEn dan nog als je 5x terugloopt om een speentje terug te duwen, of je besluit je kind maar op jou te laten slapen omdat je geen zin hebt in een half uur moeheidsgekrijs omdat je visite hebt, dan is dat toch niet meteen slecht...
Zo, nou hou ik op hoor
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
En dan nog als je 5x terugloopt om een speentje terug te duwen, of je besluit je kind maar op jou te laten slapen omdat je geen zin hebt in een half uur moeheidsgekrijs omdat je visite hebt, dan is dat toch niet meteen slecht...
Idemquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:02 schreef L-E het volgende:
Venco: wij kennen geen kleine beetjes poep hier. Als L. poept zit het tot in zijn nek, dat laten zitten is geen optie
Tof is dat he? Ik hoor idd ook echt het verschil tussen huilen van de honger, vermoeidheid, en nietlekkerinzijnvelzitten. Handig en fijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien komt het ook doordat ze niet door hebben hoeveel huiltjes een kind wel niet heeft. Ik hoor precies wat er aan de hand is somehowEn dan nog als je 5x terugloopt om een speentje terug te duwen, of je besluit je kind maar op jou te laten slapen omdat je geen zin hebt in een half uur moeheidsgekrijs omdat je visite hebt, dan is dat toch niet meteen slecht...
Zo, nou hou ik op hoor
Ook letterlijk een streepje poep?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Venco, een poepluier verschoon ik meestal wel gelijk (tenzij ik denk dat er snel nog een lading op volgt), maar plasluiers laat ik eerst wat voller lopen. Als er nog nauwelijks gewicht inzit doe ik m weer om.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien heb ik het nooit herkend als nephuiltje. Damn it, ik word gewoon al jarenlang gemanipuleerd door dat jong!
Nah nee daar twijfel ik ook altijd wel een beetje over... maar als ik niet de indruk heb dat er binnen afzienbare tijd de echte lading aan zit te komen, verschoon ik m welquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook letterlijk een streepje poep?
Ik twijfelde of ik niet gewoon te zuinig dan ben. Dat idee.
En dan nog... Het kindje van mijn zusjes schoonzus is bijna vier en slaapt altijd bij hun in bed. Zou het zelf nooit dioen, maar is toch hun keuze? Wie ben ik om dat te veroordelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:05 schreef L-E het volgende:
Wij vertellen trouwens ook niet alles, dat helpt. Er zijn dingen waar de wereld wel iets van vindt, maar we niets over horen omdat we het niet delen. Zoals dat L. regelmatig in ons bed slaapt. Of dat we compleet toegeven aan zijn gesticker.
Dat heb ik stiekem ook weleens. Zoals nu, hij moet eigenlijk een schone luier maar dan moet hij ook in bad en ik was eerst zelf nog ween douchen toen hij sliep en nu huilt hij een beetje dus toch maar dat bad aanzetten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben soms ook gewoon te lui om een populier te verschonenDan ben ik maar even een vieze moeder hoor
Als we nog liggen te slapen en zij gewoon verder tukt, doe ik gewoon heel hard net alsof het alleen maar een wind was
quote:
Nou moe, dat vind ik wel erg veel commentaar inderdaad. En dan over je buikquote:
Mijn oudste (bijna 3) eindigd ook nog bijna dagelijks in ons bed. Idd onze keuze.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dan nog... Het kindje van mijn zusjes schoonzus is bijna vier en slaapt altijd bij hun in bed. Zou het zelf nooit dioen, maar is toch hun keuze? Wie ben ik om dat te veroordelen.
Ik zet het badje gewoon op zijn standaard in de douchecabine. Onze kraamzorg deed het de eerste dag ook met emmers naar de slaapkamer (waar we ook verschonen en hij slaapt) en daar de boel opstellen. Maar dat vonden we zo onhandig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:15 schreef L-E het volgende:
Hehe, dat bad idd. Met emmers water zeulen, morsen want emmer te zwaar, weer opruimen, kind uitkleden op standje luchtalarm want bikiniwaxtaferelen, kind in bad waar hij enorm van geniet, voor twee hele minuten. Dan weer bikiniwaxtaferelen want afdrogen en aankleden, badje leeg laten lopen inclusief weer water over de vloer terwijl kind verder gilt, want hij is nog steeds boos, om zichzelf vervolgens weer onder te spugen en de melk in zijn haar zit. Dan vraag je je wel even af waar je het allemaal voor doet.
Mijn moeder deed vroeger niet anders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind badje wel leuk altijdmaar elise ook. en ik hoef niet te zeulen met water
![]()
Oh en over te warm badwater... Bij Floris had ik een kraamverzorgster (gelukkig maar 1 dag) die mijn thermostaatkraan en badthermometer niet vertrouwde ofzodie ging nog even met dr arm erin hangen om te voelen
ze was sowieso een beetje apart
![]()
Daar ben ik het sowieso volledig mee eensquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef vencodark het volgende:
Mensen die geen kinderen hebben mogen best advies geven maar het ligt eraan hoe, over wat en op welke manier.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:40 schreef As1981 het volgende:
Oh en ik vind het zo heerlijk om mijn kind uit bed te plukken. Dat nieuwsgierige koppie als je de deur open doet en dan die heerlijke grote lach als hij ziet dat mama (of papa) daar staat![]()
![]()
Staan duurt hier nog evenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Leuk.is dat he!
Hier gaat ze gelijk staan als ik binnenkomen.lachen uiteraard
![]()
Droogfohnen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Badje vind ik niet erg om te doen. Het afdrogen vind ik minder leuk. En zij ook. Douchen is hier favoriet. Helaas volgt daar toch ook afdrogen op.
Als het een normale opmerking is vind ik het ook niet erg. Maar een vriendin die als tiener oppaste en een vriend wiens broer kinderen heeft die hij heel soms ziet, sorry, maar die snappen niet wat het is om zelf een kind te hebben en hoe anders dat is en hoe je daarop reageert. Zij snappen niet dat Isa met een reden huilt, ze horen de nuances niet. Ik ken mijn kind en weet wat ze wil en wat helpt en ja als ze zeurt of jengelt ren ik echt niet naar haar toe, maar wel als ze iets nodig heeft. Zij weten simpelweg dat verschil niet bij mijn kind zoals ik dat niet weet bij andermans kind. Dat wil niet zeggen dat ze later slechte ouders wordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, mooie stats!
Ik heb het vroeger altijd raar gevonden dat je zogenaamd helemaal niks ervan af kunt weten als je zelf geen kinderen hebt. En dus geen advies mag/kan geven. Nu onthielden wij ons meestal van commentaar, behalve als men ons actief bij een discussie betrok.
En dan was het inderdaad vaak "wacht maar tot jullie zelf ouders zijn!".
Nu hebben we een kind, en we doen alles precies zoals we het vroeger voor ogen hadden, en (tot nu toe! Saar is pas 8 maanden natuurlijk) denken we overal nog precies hetzelfde over. Dus krijgen we te horen "Ja, maar jullie hebben ook een heel makkelijk kind!".
Met andere woorden; het is nooit goed![]()
quote:
standaard...quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik heb geen föhn.
Maar geen bikiniwax gekrijs hoor, maar ze vindt het niet fijn, dat gefrut in de plooitjes.
Ik stond vorige keer even mijn haar te föhnen terwijl A gezellig naar me bleef kijken. Zette ik voor de gein even de koude stand richting hem. Die reactie! Grote ogen, tong naar buiten (want wind) en zwaaiende armen en benen.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stond vorige keer even mijn haar te föhnen terwijl A gezellig naar me bleef kijken. Zette ik voor de gein even de koude stand richting hem. Die reactie! Grote ogen, tong naar buiten (want wind) en zwaaiende armen en benen.![]()
Het was zo schattig.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:15 schreef L-E het volgende:
Hehe, dat bad idd. Met emmers water zeulen, morsen want emmer te zwaar, weer opruimen, kind uitkleden op standje luchtalarm want bikiniwaxtaferelen, kind in bad waar hij enorm van geniet, voor twee hele minuten. Dan weer bikiniwaxtaferelen want afdrogen en aankleden, badje leeg laten lopen inclusief weer water over de vloer terwijl kind verder gilt, want hij is nog steeds boos, om zichzelf vervolgens weer onder te spugen en de melk in zijn haar zit. Dan vraag je je wel even af waar je het allemaal voor doet.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn baby is hard op weg dreumes te worden. Ze kan hieperdepiep hoera (armen in de lucht en 'aaaaah').
Nieuwste kunstje als ze brood heeft en ze heeft een stukje op of helemaal genoeg 'zegt' ze klaar. Dan is t.ook armen in de lucht (maar wat meer naast haar hoofd ipv boven) en zegt ze 'aaaaahr'.
T zijn nuance verschillen![]()
En ik kan niet meer normaal door t dorp lopen met mn kinderen. Ze krijgen een hoop aandachtMaar.goed Elise lacht ook naar iedereen en zodra ze de aandacht heeft gaat ze kletsen. En dr broer kletst dan ook gezellig mee
![]()
/trotse moeder
Of na wat gemopper horen dat hij stil is (en dus waarschijnlijk slaapt), maar ineens na 10 minuten te gaan huilen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:31 schreef SupremeEvil het volgende:
Ugh,..dat je er vanuit ging dat ze anderhalf uur zou gaan slapen, want moe enzo. En ze na drie kwartier weer wakker is/jammer
Inderdaad. Maar ik ga nu toch proberen hem ergens weg te leggen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:51 schreef Mangostine het volgende:
het komt nooit gelegen ook hč, die hazeslaapjes? Ze hebben het kennelijk wel nodig, maar het is te kort om echt even tijd voor iets anders te pakken.
Beetje poetsen. De vloer en simpelweg opruimen. Oh en de douche.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:54 schreef Mangostine het volgende:
Oh, dus je mag nog aan de poets?
Jezus ik val zelf ook in slaap van dat gesnurk onder mijn kin.
Dit had ik vanochtend kunnen postenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:31 schreef SupremeEvil het volgende:
Ugh,..dat je er vanuit ging dat ze anderhalf uur zou gaan slapen, want moe enzo. En ze na drie kwartier weer wakker is/jammer
Hier nog 1 idd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
Hey danic!! Die natte plek met pampers new baby herken ik! Maar ik had me nooit gerealiseerd dat luiers ook op die manier kunnen lekken dus
Misschien opper ik iets dat je allang geprobeerd hebt, maar is hij niet gewoon een buikslaper? Saartje bleek ook op haar buik ineens heel goed te slapen namelijk. En overdag vond ik dat ook niet zo 'eng'. Kon ik haar alsnog (babyfoon enzo) goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of na wat gemopper horen dat hij stil is (en dus waarschijnlijk slaapt), maar ineens na 10 minuten te gaan huilen.
En nu ligt hij ineens op zijn buik op schoot te slapen. Dat was niet de bedoeling.
Wat fijn! Voor jullie, voor E., maar zeker ook voor omaquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dit had ik vanochtend kunnen posten. Toen sliep ze ook maar ineens 3 kwartier. Bummer! Maar, ze was daarna heel vrolijk en hield het vol tot half 3, normale slaaptijd. Nu ligt ze dus alweer bijna een halfuurtje en ik hoop haar nog ff niet te horen
.
Oh, weten jullie nog, laaaang geleden, dat mijn E altijd ging huilen bij mijn schoonmoeder en echt niks van haar moest weten? Dat gaat nu zoo goed(gelukkig want vanaf 16/8 gaat ze een dag op E passen). Net gaf E haar gewoon een kusje
en ze hebben de hele tijd samen gespeeld zonder dat E naar mij kroop!
Overdag ligt hij inderdaad meestal op zijn buik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien opper ik iets dat je allang geprobeerd hebt, maar is hij niet gewoon een buikslaper? Saartje bleek ook op haar buik ineens heel goed te slapen namelijk. En overdag vond ik dat ook niet zo 'eng'. Kon ik haar alsnog (babyfoon enzo) goed in de gaten houden.
Doe je hem dan normaal dagelijks in bad?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat heb ik stiekem ook weleens. Zoals nu, hij moet eigenlijk een schone luier maar dan moet hij ook in bad en ik was eerst zelf nog ween douchen toen hij sliep en nu huilt hij een beetje dus toch maar dat bad aanzetten.
Trouwens, soms heb ik echt geen zin heb ik bad te doen. Ik doe het wel maar zoooo geen zin in.
Ja, zie je, ik dacht al dat je dat vast geprobeerd had. Maar stel je had het niet gedaan....quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overdag ligt hij inderdaad meestal op zijn buik.'s Nachts niet inderdaad. Alleen nu had ik hem ingebakerd in bed gelegd en wellicht had ik hem toen ook gewoon op zijn buik moeten leggen.
Toch bedankt.
Nee, niet ingebakerd op de buik natuurlijk. Ingebakerd ligt hij op zijn rug en anders gewoon los op zijn buik. Eventueel een lakentje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, zie je, ik dacht al dat je dat vast geprobeerd had. Maar stel je had het niet gedaan....
Geen idee trouwens of je ingebakerde kindjes überhaupt neer mag leggen op hun buik?![]()
Hoop wel dat het snel beter gaat met slapen enzo!
Oh, op die manierquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, niet ingebakerd op de buik natuurlijk. Ingebakerd ligt hij op zijn rug en anders gewoon los op zijn buik. Eventueel een lakentje.
10 weken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
En da's minder :/
Hoe oud is hij nu ook alweer?
mompelt iets over een lijstje in de OP dat bijzonder handig zou zijn enzo
Er is er eentje van week 42 tm week 46 zie ik in m'n app! Das wel langquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:13 schreef Mangostine het volgende:
Hoi, is er met 9-10 maanden ook een sprongetje toevallig?
Pruillipjes zijn trouwens zķķķķ zielig. M. zegt al dat hij Saar 'straks' echt niks niks gaat kunnen weigeren als ze met zo'n blik naar hem kijkt danquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
10 weken.(of waren het er nu 11)
Even nagekeken, 11 weken dus.![]()
dat zeg ik. Wat een zeikberen zijn die baby's in het eerste jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb echt een hekel aan dat schema omdat het er eruit laat zien alsof je kind alleen maar vervelend gaat zijn. Dan zinkt de moed je bij voorbaat toch al in de schoenen?
Wel goede anticonceptiequote:Op woensdag 10 juli 2013 16:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb echt een hekel aan dat schema omdat het er eruit laat zien alsof je kind alleen maar vervelend gaat zijn. Dan zinkt de moed je bij voorbaat toch al in de schoenen?
Nou dat had ik dus ook héél erg! Al die donderwolkjes! Ik werd er juist heel mismoedig vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Saartje heeft wel iets mafs tegenwoordig
Ze gaat al een tijdje in de box staan en trekt zich aan ons op. Npnp. Laatst lagen we in bed, en M. zegt "het lijkt wel alsof ze tegen de camera (van de babyfoon) staat aan te meppen!". Dat was dus ook zo
Mevrouw gaat nu dus in bed, mét slaapzak aan, ook gewoon staan (dat lukte haar eerst niet). Dus bedje op de allerlaagste stand gezet.
Nu krijgen we dit tafereel:
Saar wordt in bed gelegd. Saar gaat staan. Saar weet niet hoe ze weer terug moet gaan zitten/liggen. Saar gaat huilen. Een van ons gaat haar weer neerleggen. Saar gaat staan. Etc etc etc![]()
![]()
En het mooie is dat ze ondertussen enorm moe isMaar blijkbaar vindt ze het tegelijkertijd prachtig dat ze nu in bed kan staan. Alleen, zodra ze staat, beseft ze zich dat ze eigenlijk moe is, én dat ze niet zelf kan/durft te gaan liggen. Doos
![]()
![]()
Zijn er ook perioden dat je baby wel leuk is?quote:
Hij was toen gratisquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:41 schreef Ticootje het volgende:
1,79 betalen om dikke zwarte donkerwolken het eerste jaar te zien
In zijn schommeltje slaapt hij nu anders prima. Heb zelf ook maar even een dutje gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Pruillipjes zijn trouwens zķķķķ zielig. M. zegt al dat hij Saar 'straks' echt niks niks gaat kunnen weigeren als ze met zo'n blik naar hem kijkt dan
Hmm, nu weet ik eigenlijk nog niet veel meer. Raken ze rond die tijd niet meer afgeleid door vanalles en nog wat waardoor het inslapen ook (steeds) slechter gaat?
Mango, geen ideeZijn het niet gewoon tandjes of de warmte ofzo?
Hahaha, niks van gemerkt. Dames die naar de meet komen bereid je maar voor, D. en J. zijn leu-euk! En M. ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:29 schreef Kyara het volgende:
Gulara is onderweg..... en natuurlijk vindt mijn baby het nodig om me nog even onder te spugen
Ik vond het ook super! En Piquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:03 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hahaha, niks van gemerkt. Dames die naar de meet komen bereid je maar voor, D. en J. zijn leu-euk! En M. ook.
Pi heeft trouwens voor D. gekozen.![]()
Kyara ik vond het supergezellig.
correctie: hij "loopt" (voetschuift) net langs de boxrand af om aan de mobile te gaan hangen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef Mangostine het volgende:
[..]ook gij, Brutus?
Ja, hier hetzelfde, staan en dan gefrustreerd raken omdat je vanuit staande houding weinig anders kunt.
Visual van slingerende babyquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef Mangostine het volgende:
[..]
correctie: hij "loopt" (voetschuift) net langs de boxrand af om aan de mobile te gaan hangen.
/mijlpaal!
Wacht maar tot hij in bed ligt met slaapzak aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef Mangostine het volgende:
[..]
correctie: hij "loopt" (voetschuift) net langs de boxrand af om aan de mobile te gaan hangen.
/mijlpaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo heb ik nog wel meer frustraties.
Lauren had het ook. Wat hier hielp was erbij blijven en meteen speen terug stoppen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef danic het volgende:
Hmmmm 21.00 op bed kan ik wel vergeten![]()
Ik moet nog beginnen met opruimen. Rosalie blijft onrustig. Ze slaapt steeds maar wordt dan wakker en gaat gelijk over dr toeren. Overprikkeld is het enige dat ik kan verzinnen hoewel de dag niet drukker was dan anders.
Ze wordt natuurlijk wel ouder en alerter dus het zou kunnen.
Ik lees net dat je naar blijdorp bent geweest vandaag dus zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef danic het volgende:
Hmmmm 21.00 op bed kan ik wel vergeten![]()
Ik moet nog beginnen met opruimen. Rosalie blijft onrustig. Ze slaapt steeds maar wordt dan wakker en gaat gelijk over dr toeren. Overprikkeld is het enige dat ik kan verzinnen hoewel de dag niet drukker was dan anders.
Ze wordt natuurlijk wel ouder en alerter dus het zou kunnen.
Ja, maar grotendeels heeft ze daar liggen slapen en we zijn er regelmatig, want abonnement.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik lees net dat je naar blijdorp bent geweest vandaag dus zou zomaar kunnen.
Haha inderdaad. Ze is nu al fanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Mangostine het volgende:
En Riley (mijn autocorrect schrijft "Filet") is toch zo'n vrolijk meisje altijd
![]()
Probeert ze nou de Startrek groet Omen?
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:40 schreef As1981 het volgende:
Oh en ik vind het zo heerlijk om mijn kind uit bed te plukken. Dat nieuwsgierige koppie als je de deur open doet en dan die heerlijke grote lach als hij ziet dat mama (of papa) daar staat![]()
![]()
Ik hoorde er laatst over, en vroeg het me af. Had er nog nooit van gehoord (zat onder een steen).quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef Troeta het volgende:
Mex had op zijn tweede zelfs nog een 2.
Ik vind je post ook super omentielvo, ik reageer heel flauw alleen op de laatste berichten steeds.
Waarom wil je een 123 speen mandy? Die is voor pap, zodat je hem kan verstellen als de pap dikker word.
Maar ik vind het rotdingen!
Weet ik niet. Ik vind het niet handig. Maar ik bedoel te zeggen dat het geen papspeen is, maar dat je hem gewoon kunt gebruiken bij melk. Dan hoef je niet steeds een grotere speen te kopen, maar kun je de bestaande speen draaien van een 1 naar een 2. Op het kdv gebruikten we ze ook als ouders die meegaven, maar ik heb ze nooit handig gevonden, precies om de reden die jij zegt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef Troeta het volgende:
ik had zo'n 123 speen van difrax en ik kon echt niet zien welk standje hij nou zat, niet handig met een hongerige baby om dat flesje elke keer in het licht te moeten houden.
En echt pap heb ik nooit gegeven in een fles,alleen die pyamapapjes en die gaan prima met een M of 2 speen.
Waarom zou dat handig zijn met gewone melk danic zo'n speen? Misschien met nutriton dat zo'n speen wel handig is?
En kan het krijsend en onrustig de fles opdrinken niet met die 3speen te maken hebben nu je zegt dat je bent overgestapt? ik gok maar wat hoor, want je zegt ook dat ze rustig drinkt.
Klinkt als een pittig avondje wat je hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind de nightvision op onze babyfoon best eng![]()
In het begin durfde ik niet echt goed te kijken omdat ik bang was dat de schommelstoel op de achtergrond zou gaan bewegen![]()
Ik heb teveel Blair witch/ paranormal activity gekeken
Het is inderdaad zo'n opwindmobiel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Troeta het volgende:
Is het zo'n opwindmobiel?
Was het misschien opgewonden en op dat schuifslotje gezet, wat misschien is losgegaan?
En ik lig net in bed om te gaan slapenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef Spees_Eend het volgende:
En dan volgt er een bliksem. In het licht daarvan zie je een fractie van een seconde tientallen kindergeesten naast het ledikantje oplichten. Met teddyberen en holle ogen.
Dat doet die van mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Mangostine het volgende:
Of erger nog: je met open ogen aanstaart... Zwijgend![]()
Ik ben echt al mn hele leven bang voor dat soort dingen, stiekem nu nog. Teveel enge films gezien vroeger. Geesten, poppen, clowns enz enzquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Spees_Eend het volgende:
!! Het idee! Zo'n little girl ghost die zich met van die witte night vision ogen over je baby buigt. Zachtjes een kinderliedje neuriënd.
Lekker geslapen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:58 schreef -mandy- het volgende:
Goedemorgen!
Dat krijsen is hier ook een tijdje geweest Spirit, nu vind ie het helemaal niet erg meer om op zijn buik te liggen.
Hopelijk kun je je een beetje concentreren op je werk LB. Suc6 vandaag!
Alles is relatief. Maar wat heb ik baggerslecht geslapenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:14 schreef -mandy- het volgende:
Redelijk goed geslapen vannacht gelukkig ... .
Ik hoop jullie ook.
Toch niet door de spookverhalen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Alles is relatief. Maar wat heb ik baggerslecht geslapen. Drie uurtjes denk ik.
Duidelijk Soesa, door dwars in bed te gaan liggen hebben jullie de energielijnen boven E.'s bedje weer uitgelijnd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat zijn jullie hard gegaan gisteravond!
Die verhalen, ben blij dat ik die niet gisteravond heb gelezen. Elin heeft tussen 12 en 2 ong. om de 10 minuten één huiltje gedaan. Als ik die verhalen had gelezen had ik minstens gedacht dat ze bezeten was
. Zo vreemd, als ik dan ging kijken lag ze gewoon diep in slaap. Om 2 uur dachten mijn man en ik (waarom wij samen? geen idee) dat we er maar heen moesten en haar wakker moesten maken. Klinkt natuurlijk als een briljant plan
. Mijn man moest nog wel ff naar het toilet voor we konden gaan. Voordat hij terug was lag ik alweer te slapen (dwars in bed want half opgestaan en weer neergeploft, hij is er maar ook dwars naast gaan liggen) en heeft E. geen geluidje meer gemaakt tot kwart over 6.
En is alle negatieve energie verdrevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Duidelijk Soesa, door dwars in bed te gaan liggen hebben jullie de energielijnen boven E.'s bedje weer uitgelijnd.![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Duidelijk Soesa, door dwars in bed te gaan liggen hebben jullie de energielijnen boven E.'s bedje weer uitgelijnd.![]()
Ik wilde al typen: gelukkig maar. maar dat maakt je korte nacht er niet beter op.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat zou wel karma @ work zijn! Nee, mijn eigen spook was de belangrijkste oorzaak.
Ik ben toch heel blij dat hier een babyfoon zonder camera staat...quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:42 schreef danic het volgende:
Hahaha Soesajullie zijn een lekker stel samen!
En die spookverhalen![]()
![]()
Ik ben blij dat ik die gisteravond niet meer gelezen heb. Dat had een slapeloze nacht geworden. Ik heb dat al van een voorstukje van paranormal activity enzo.
(Ben zelfs in therapie geweest voor uit de hand lopende angstcin het donker, juist vanwege dit soort dingen. En rare ervaringen)
Bij de babyfoon heb ik het ook. Maar meer dat ie nog aan staat met kind beneden en dat je dan denkt sat het wel heel creapy zou zijn als je nu iemand door het beeld ziet lopen
Koffie: check!quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:41 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Ik wilde al typen: gelukkig maar. maar dat maakt je korte nacht er niet beter op.
Extradan maar?
Hier vinden ze dat ook niet leuk. Volgens het cb moet dat 5 minuten per keer maar volgens de fysio is dat veel te lang.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:31 schreef Spirit82 het volgende:
Is het normaal dat Isa op haar buik liggen echt not amusing vindt? Volgens het cb moet dat, maar iedere keer als we haar op de buik leggen zet ze het op een krijsen
Ik ben ook wel benieuwd als je ze naast elkaar legt wat dan de verschillen zijn. Ik vind het soms ook wel lastig hoor met dat corrigeren. Want ze zijn ook weer een stukje verder dan kindjes die omstreeks hun uitgerekende datum zijn geboren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:47 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara fijn dat ze goedgekeurd zijn. En ik vond ze er ook niet als prematuren eruit zien. Zoveel jonger lijken ze niet als Riley. Ik weet dat je niet mag vergelijken, maar dat viel ,E laatst op
Fee vind het ook drie keer niets en zet het luchtalarm aan als ze ook maar denkt dat we het willen proberenquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:31 schreef Spirit82 het volgende:
Is het normaal dat Isa op haar buik liggen echt not amusing vindt? Volgens het cb moet dat, maar iedere keer als we haar op de buik leggen zet ze het op een krijsen
Ik kan er ook om lachen hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Koffie: check!
Sorry, ik moet wel lachen om wie de spookverhalen eng vond. Danic, gelukkig heb jij gisteren niet nog ff gekeken
lol@fiederlees nu pas dat je de little girl ghost helemaal in elkaar zou timmeren!
haha, ik moet hier erg om lachen. Samen ook echtquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat zijn jullie hard gegaan gisteravond!
Die verhalen, ben blij dat ik die niet gisteravond heb gelezen. Elin heeft tussen 12 en 2 ong. om de 10 minuten één huiltje gedaan. Als ik die verhalen had gelezen had ik minstens gedacht dat ze bezeten was
. Zo vreemd, als ik dan ging kijken lag ze gewoon diep in slaap. Om 2 uur dachten mijn man en ik (waarom wij samen? geen idee) dat we er maar heen moesten en haar wakker moesten maken. Klinkt natuurlijk als een briljant plan
. Mijn man moest nog wel ff naar het toilet voor we konden gaan. Voordat hij terug was lag ik alweer te slapen (dwars in bed want half opgestaan en weer neergeploft, hij is er maar ook dwars naast gaan liggen) en heeft E. geen geluidje meer gemaakt tot kwart over 6.
Ik moet ook steeds lachen als ik eraan terug denkquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef Mineola het volgende:
[..]
haha, ik moet hier erg om lachen. Samen ook echt
Mijn baby besloot gisteren opeens van 19.30-6.30 door te slapen, gelukkig had ik veel aan mijn hoofd dus sliep ik wat minder (en hallo stuwing!) maar vannacht was hij dat alweer vergeten. 1x drinken en 1x speen was echter goed te doen. Maar ik heb nog geen koffie gezien dus ik voel me keibrak.
En Spees, beetje jammer... wat was er met je spook?
Snel naar het koffieapparaat! Wel jammer dat je baby dan niet het trucje doorheeft en echt door gaat slapen. Dat het een incident is zeg maar. Want dat steeds afwisselen is nog lastiger (vind ik).quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef Mineola het volgende:
[..]
haha, ik moet hier erg om lachen. Samen ook echt
Mijn baby besloot gisteren opeens van 19.30-6.30 door te slapen, gelukkig had ik veel aan mijn hoofd dus sliep ik wat minder (en hallo stuwing!) maar vannacht was hij dat alweer vergeten. 1x drinken en 1x speen was echter goed te doen. Maar ik heb nog geen koffie gezien dus ik voel me keibrak.
En Spees, beetje jammer... wat was er met je spook?
Hier nog 1. De avond voor mijn dag vol weeën (ik voelde toen af en toe al wat), sliep ik al toen mijn man vanuit werk belde. Ik vertelde hem dat het bed zo trilde en golfde en mij afvroeg of dat wel normaal is. Ik dacht heel even dat het spookte, ik wist tenslotte zeker dat het bed trilde en golfde!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef danic het volgende:
[..]
Ik kan er ook om lachen hoor.
Maar mijn pech is dat ik nogal visueel ben ingesteld en das niet altijd handig met een levendige fantasie
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh doe jij dat ook dat knijpen! Eng is dat man!
Ik hoef niet te werken vandaag. Althans, een klein beetje boekhouding en nog 1 dossiertje uitwerken maar dat kan gewoon thuis tussendoor. Jij?
E. ook niet! Ze is - op een paar per ongelukjes na - nog nooit van haar buik naar haar rug gerold. Ze slaapt ook op haar buik. En als ze het niet prettig meer vind, gaat ze zitten of kruipen. Ook 's nachts jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Buikliggen wilde S al heel snel. Hij vindt het zo leuk/fijn/... dat hij er het nut niet van inziet om op zijn rug te kunnen draaien. Dat heeft hij dus nog nooit gedaan. Dat is weer niet zo handig 's als hij gaat slapen, als hij zich weer eens op zijn buik heeft gedraaid en niet terug kan.
Die tips om je baby een buikligging aan te leren zijn wel handig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de slechte slapers!
Het ging eigenlijk best wel goed bij het cb, zit ik me helemaal voor te bereiden op drama! Nieuwe stats, 11 maanden en 8138g en 73 cm. Klein maar wel in verhouding
Aww soesa! Maf is dat he, van diep slapen naar compleet wakkerwakker...
[ Bericht 3% gewijzigd door SupremeEvil op 11-07-2013 10:22:25 ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:17 schreef SupremeEvil het volgende:
Ieh creepy verhalen, idd ook blij dat ik geen camera babyfoon heb!Je spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de slechte slapers!
Het ging eigenlijk best wel goed bij het cb, zit ik me helemaal voor te bereiden op drama! Nieuwe stats, 11 maanden en 8138g en 73 cm. Klein maar wel in verhouding
Aww soesa! Maf is dat he, van diep slapen naar compleet wakkerwakker...![]()
Goeie! Ga ik ook eens proberen. Het boodschappenmandje dat bij de kinderwagen hoort past namelijk alleen eronder met de reiswieg en als het zitgedeelte van je af staat, maar niet als dit naar je toe staat. Lekker handig...quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:36 schreef SupremeEvil het volgende:
Oh en nog even over t boodschappen doen, zo zet ik t mandje neer:
[ link | afbeelding ]
Wil hij ook niet op z'n buik in de kinderwagen liggen Suiker?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben totaal niet bijgelezen (ik blijf steeds hangen bij die hilarische spookverhalen) maar wat betreft buikliggen
![]()
F wil dus niet meer op zijn rug slapen en daardoor slaapt hij ook niet meer in de kinderwagen. Dat is best onhandig, want hij wordt natuurlijk wel moe en dan wordt hij erg sip en dus vervelend (lees: lawaaiig op openbare plekken). Dus koester je rugligger Spirit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |