Rezpec, brah.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Gulara het volgende:
Dat waren ook nog een berg foto's!
M.![]()
Geen-idee-tweeling-zusje![]()
Nin met oortjesen hangmatnin
voetjes
Stippenrosalie
Lars helpt meeterwijl Femke een oogje in het zeil houdt
Juud's jongetje
Spiegelbram
Punksilvijn
Mineola gemist![]()
Dromenlandisa
Luuk met pet(Pi heeft em ook, met dito charmante foto's
)
Elise met knipje
Mooi uitzicht Mango
Saar met grote ogen
Kusisabel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 extra:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asjeblieft.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
gemist, sorry! Had je een foto?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Omentielvo het volgende:
Baby van kleinzusje gezien. Wat een poppetje![]()
Heeft niemand mijn bericht gelezen dat Riley over me heen had geplast
Ga weg!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Mangostine het volgende:
Is ze al geconfisqueerd kz?
Anders dibs voor mijn M.
ik geloof er niks van! Dan komt iedereen om 11.05u aan, zijn ze alweer weg... Net kz's mini gemistquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef Spees_Eend het volgende:
KZ, kom je naar de meet? Dan kunnen we haar misschien langer dan 10 seconden zien!
Het viel best mee! Wel lang, maar toen ik (toch maar) even belde, vertelde de leidster dat E het prima deedquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:35 schreef kleinzusje het volgende:
LB: hoe was je eerste dag werken ? Of heb ik dat gemist ?
Oh jawelquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:35 schreef -mandy- het volgende:
Ladyblackvoor je eerste werkdag? Heb je geen traantje moeten laten toen je je mini weg moest brengen naar het kdv?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh jawelik zat huilend op de fiets naar mn werk. Op mn werk was gelukkig genoeg afleiding, maar het moment dat ik besefte dat ik haar pas over 8 uur weer zou zien... pfffff
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
Lieve foto Mandy
En goed van je meiden Kyara![]()
Ik word zo moe van mensen die kritiek hebben op hoe je met je kind omgaatHet is al niet makkelijk om uit te vinden hoe alles werkt, maar als mensen dan ook commentaar gaan leveren, ga je echt aan jezelf twijfelen, ook al weet ik dat we het goed doen. Ik snap ook niet waar mensen die een fractie van ons leven meekrijgen en vaak ook zelf geen kinderen hebben, het vandaan halen om ons advies te geven. En ik haat het dat ik dan het gevoel heb me te moeten verantwoorden
Iets met beste stuurlui,...... pleur alsjeblieft van die walquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
Lieve foto Mandy
Ik word zo moe van mensen die kritiek hebben op hoe je met je kind omgaatHet is al niet makkelijk om uit te vinden hoe alles werkt, maar als mensen dan ook commentaar gaan leveren, ga je echt aan jezelf twijfelen, ook al weet ik dat we het goed doen. Ik snap ook niet waar mensen die een fractie van ons leven meekrijgen en vaak ook zelf geen kinderen hebben, het vandaan halen om ons advies te geven. En ik haat het dat ik dan het gevoel heb me te moeten verantwoorden
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef Kyara het volgende:
de doe-maar-wat methode werkt hier ook prima hoor. En je leest eens wat en pipkt hier en daar wat op en als dat bevalt dan implementeren we het.
Dat zijn de laat-ze-maar-snel-weten-dat-ze-niet-alles-voor-meteen-elkaar-krijgen-mensen. Die snappen niet dat baby's niet bezig zijn met dingen voor elkaar krijgen maar gewoon honger hebben of slaap of een vieze luier of gewoon even willen knuffelen. Ik gebruik daarvoor de twentse joahjoah (neenee dus) aka de eoiaou taktiek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Het werkt hier ook prima, juist daarom is het zo vervelend. Heb nu al van verschillende mensen gehoord dat we Isa wel erg snel oppakken en dat even huilen heus niet erg is, maar waarom zou ik mijn kind laten huilen als ik weet wat er is?!
Mensenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Het werkt hier ook prima, juist daarom is het zo vervelend. Heb nu al van verschillende mensen gehoord dat we Isa wel erg snel oppakken en dat even huilen heus niet erg is, maar waarom zou ik mijn kind laten huilen als ik weet wat er is?!
Wat?!quote:
"Van huilen wordt-ie sterk hoor!" hoorde ik afgelopen weekend. Maar goed, dat was manlief zijn opa en van bejaarden kan ik iets meer hebben in dat opzicht. En opa vond het prima dat ik er anders over dacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:50 schreef Zolena het volgende:
[..]
Dat zijn de laat-ze-maar-snel-weten-dat-ze-niet-alles-voor-meteen-elkaar-krijgen-mensen. Die snappen niet dat baby's niet bezig zijn met dingen voor elkaar krijgen maar gewoon honger hebben of slaap of een vieze luier of gewoon even willen knuffelen. Ik gebruik daarvoor de twentse joahjoah (neenee dus) aka de eoiaou taktiek.
En idd ik doe maar wat en de lees het forum voor tips werkt prima hier (gisteren gelijk de gordels van de mc verhoogd)
ik weet hem ik weet hem!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wat?!
Die ik doe maar wat-methode werkt hier ook goed!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:50 schreef Zolena het volgende:
[..]
Dat zijn de laat-ze-maar-snel-weten-dat-ze-niet-alles-voor-meteen-elkaar-krijgen-mensen. Die snappen niet dat baby's niet bezig zijn met dingen voor elkaar krijgen maar gewoon honger hebben of slaap of een vieze luier of gewoon even willen knuffelen. Ik gebruik daarvoor de twentse joahjoah (neenee dus) aka de eoiaou taktiek.
Heerlijk hè.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
Lieve foto Mandy
Oh, mijn oppaskindje kon een heel overtuigend nephuiltje doen, maar zodra je dan de andere kant opkeek was het overquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef L-E het volgende:
Een nephuiltje ben ik hier nog nooit tegen gekomen. Nou ja, sinds hij vier is komen er soms wat krokodillentranen, maar eerder niet echt.
Misschien heb ik het nooit herkend als nephuiltje. Damn it, ik word gewoon al jarenlang gemanipuleerd door dat jong!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, mijn oppaskindje kon een heel overtuigend nephuiltje doen, maar zodra je dan de andere kant opkeek was het over
Nee dan ken je je kind gewoon goed!quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien komt het ook doordat ze niet door hebben hoeveel huiltjes een kind wel niet heeft. Ik hoor precies wat er aan de hand is somehowEn dan nog als je 5x terugloopt om een speentje terug te duwen, of je besluit je kind maar op jou te laten slapen omdat je geen zin hebt in een half uur moeheidsgekrijs omdat je visite hebt, dan is dat toch niet meteen slecht...
Zo, nou hou ik op hoor
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
En dan nog als je 5x terugloopt om een speentje terug te duwen, of je besluit je kind maar op jou te laten slapen omdat je geen zin hebt in een half uur moeheidsgekrijs omdat je visite hebt, dan is dat toch niet meteen slecht...
Idemquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:02 schreef L-E het volgende:
Venco: wij kennen geen kleine beetjes poep hier. Als L. poept zit het tot in zijn nek, dat laten zitten is geen optie
Tof is dat he? Ik hoor idd ook echt het verschil tussen huilen van de honger, vermoeidheid, en nietlekkerinzijnvelzitten. Handig en fijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien komt het ook doordat ze niet door hebben hoeveel huiltjes een kind wel niet heeft. Ik hoor precies wat er aan de hand is somehowEn dan nog als je 5x terugloopt om een speentje terug te duwen, of je besluit je kind maar op jou te laten slapen omdat je geen zin hebt in een half uur moeheidsgekrijs omdat je visite hebt, dan is dat toch niet meteen slecht...
Zo, nou hou ik op hoor
Ook letterlijk een streepje poep?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Venco, een poepluier verschoon ik meestal wel gelijk (tenzij ik denk dat er snel nog een lading op volgt), maar plasluiers laat ik eerst wat voller lopen. Als er nog nauwelijks gewicht inzit doe ik m weer om.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien heb ik het nooit herkend als nephuiltje. Damn it, ik word gewoon al jarenlang gemanipuleerd door dat jong!
Nah nee daar twijfel ik ook altijd wel een beetje over... maar als ik niet de indruk heb dat er binnen afzienbare tijd de echte lading aan zit te komen, verschoon ik m welquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook letterlijk een streepje poep?
Ik twijfelde of ik niet gewoon te zuinig dan ben. Dat idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |