Het nerdje wordt boosquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef niet in de spiegel te kijken om te weten dat elke gram gewicht die je hebt de grootste fuck-up van moeder natuur aller tijden is.
Jordy Clasie was 20 jaar, ga het nou niet overdrijven manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Simpel. De zeventien jarige Clasie en achttien jarige Guidetti deden ook mee met een 'mogelijk' kampioenschap van Feijenoord. Ik zie niet in waarom dat bij PSV niet zou kunnen, met meer succes ook nog.
Bij PSV gebeurt dat veel vaker itt andere clubs.quote:[..]
Dat gaat zeker gebeurenMaar dat is maar één wedstrijd.
Kom op man, doordenken kan toch wel? Een investeringsmaatschappij heeft deels meebetaald (valt wat minder mee), je betaalt zelf een deel, salariskosten, premies, clausules, zaakwaarnemers. Dan kom je bij elkaar opgeteld veel duurder uit dan normaal. Dat zijn ook dingen waardoor Ajax bijvoorbeeld is afgehaakt voor Oussama Assaidi en Luciano Narsingh.quote:[..]
Want?
Als club moet je uitgaan van het collectief in mijn ogen. Gokken op de individuele kwaliteiten is behoorlijk risicovol, vooral in de wat zwaardere wedstrijden, maar in gewone wedstrijden erg riskant. Dat is ook waar PSV voornamelijk op heeft gevoetbald. En je hebt kunnen zien wat de prijs is die je daarvoor moet betalen ondanks de tweede plek, of als voorbeeld het seizoen 2011/2012 onder Fred Rutten.quote:[..]
Het gebeurt wel vaker dat teams die totaal niet op elkaar ingespeeld zijn kampioen worden. Acht het niet onmogelijk dat het PSV - met zoveel individuele kwaliteiten - ook lukt, of dat ze iig. in de buurt komen.
Ik probeer het tenminste.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
Haha, dat zal je leren om een discussie met Stijn aan te gaan. Nu moet je constant posts van 1000 woorden lezen die voornamelijk uit onzin bestaan.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
'Nerdje'? Moeten we serieus jouw plofkop die enkel monitorlicht ziet er weer bijhalen?![]()
.
Davy blijft altijd op de vlakte in topics met veel inhoudelijke discussies. Toetoet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
'Nerdje'? Moeten we serieus jouw plofkop die enkel monitorlicht ziet er weer bijhalen?![]()
.
Was een gokje, zei ik alquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jordy Clasie was 20 jaar, ga het nou niet overdrijven man.
Man, Boëtius dan? Of BMI? Vrij? Begonnen ook allemaal klerejong.quote:Guidetti wél 19. Het probleem is dat bij PSV het echt veel jonger is.
Dat zou ook kunnen. Ik gok echter van niet.quote:Beetje vergelijkbaar met Feyenoord kan het best wel zijn, geef ik toe. Alleen zal het een echt tussenjaar worden waar PSV met wel meer tegenslagen mee zal te krijgen maken.
Toch verkoopt die gekke Brands hem dalijk voor 20 miljoen pik.quote:Kom op man, doordenken kan toch wel? Een investeringsmaatschappij heeft deels meebetaald (valt wat minder mee), je betaalt zelf een deel, salariskosten, premies, clausules, zaakwaarnemers. Dan kom je bij elkaar opgeteld veel duurder uit dan normaal. Dat zijn ook dingen waardoor Ajax bijvoorbeeld is afgehaakt voor Oussama Assaidi en Luciano Narsingh.
Er zijn legio clubs (zelfs in de wereldtop) die op de individuele kwaliteiten rekenen van één speler. Ik denk dat je genoeg voetbal kijkt om te weten welke clubs ik bedoelquote:Als club moet je uitgaan van het collectief in mijn ogen. Gokken op de individuele kwaliteiten is behoorlijk risicovol, vooral in de wat zwaardere wedstrijden, maar in gewone wedstrijden erg riskant. Dat is ook waar PSV voornamelijk op heeft gevoetbald. En je hebt kunnen zien wat de prijs is die je daarvoor moet betalen ondanks de tweede plek, of als voorbeeld het seizoen 2011/2012 onder Fred Rutten.
Ja man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy blijft altijd op de vlakte in topics met veel inhoudelijke discussies. Toetoet.
Nee. Dat heeft een investeringsmaatschappij niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Een investeringsmaatschappij heeft deels meebetaald
[..]
Ook al mis. Die spelers hebben zich afgemeld bij Ajax. Dat is wat anders.quote:Dat zijn ook dingen waardoor Ajax bijvoorbeeld is afgehaakt voor Oussama Assaidi en Luciano Narsingh.
Sympathie is dat echt niet hoor. Dan hadden ze PSV uit medelijden wel kampioen gemaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord doet het eindelijk weer goed, dat vindt iedereen stiekem heel leuk.
Ajax was al 2 keer kampioen geworden; veel mensen vinden het nu wel weer tijd voor een ander.
Is dat onzin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft een investeringsmaatschappij niet.
PSV had ook iets van 11 punten mee door scheidsrechterlijke fouten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sympathie is dat echt niet hoor. Dan hadden ze PSV uit medelijden wel kampioen gemaakt.
Dat is onzin ja. Sanders heeft gezegd dat ze open staan voor investeringsmaatschappijen. Maar Maher is volledig zelf gefinancierd.quote:
Wat ga ik genieten dit seizoen zeg, als dat zooitje als een kaartenhuis in elkaar pleurt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Tegen zoveel kwaliteit als Ajax heeft valt gelukkig niet op te fluiten.
Ja, Fifa is een leuk spel ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Wat ga ik genieten dit seizoen zeg, als dat zooitje als een kaartenhuis in elkaar pleurt.
Uh, ik weet niet waar jij dat op baseert. Inzake Oussama Assaidi: Het was in kannen en kruiken op een paar details na, maar meneer verlangde te veel salaris dat is iets heel anders dan afmelden bij Ajax.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ook al mis. Die spelers hebben zich afgemeld bij Ajax. Dat is wat anders.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Wat ga ik genieten dit seizoen zeg, als dat zooitje als een kaartenhuis in elkaar pleurt.
Wat is er volgens jou mis met Ajax? Als je dit soort dingen gaat zeggen, verwacht ik wel een deskundige analyse van jouw kant, zo niet is dat wel bijzonder treurig. De -al 3 jaar- landskampioen hebben we het dan over.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Hopelijk ga je nog serieus doen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ajax heeft joden. Joden hebben neuzen.
Even kijken of ik nog een plaatje van een open deur kan vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)&utm_campaign=nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |