Snap niet dat jij van Maher (wordt over 11 dagen pas 20 jaar) en Rekik (nog maar 17 dacht ik) denkt dat die zomaar even een groot aandeel kunnen hebben in een mogelijk kampioenschap van PSV. Zij krijgen ook met een nieuwe situatie te maken -> voetballen om prijzen, presteren onder een grotere druk. In een visioen zie ik Rekik al hoofdschuddend op het veld van De Kuip staan omdat hij en het elftal zijn ingemaakt door een ontketend Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Hij heeft dalijk tientallen miljoenen te besteden en heeft Maher en Rekik al voor een prikkie binnen. Je wordt verblind door haat Stijn.
Oh ja, is dat zo? Ajax had in december 2010 een selectie die al op elkaar was ingespeeld, en al 5 maanden met elkaar balde. Nu zitten we in Juli 2013 en de transferperiode is pas over twee maanden verstreken, er kan nog genoeg gebeuren en er is een leegloop bij PSV. Nu moeten er spelers voor terugkomen of worden doorgeschoven uit de jeugdopleiding en hun draai kunnen vinden. Dat zal lastig genoeg zijn.quote:[..]
Nee, dat was exact dezelfde situatie
Feyenoord gaat vrij weinig spelers verkopen (waarschijnlijk alleen Bruno Martins Indi), en werkt weer met het vaste stappenplan. Er is nog interesse in Ryo en Assaidi, Boëtius keert terug, spelers kunnen zich opnieuw bewijzen. Waar komt jouw sceptische houding vandaan? Want ik ken jou als een jongen die vol vertrouwen uitkijkt naar het nieuwe seizoen en altijd grootse verwachtingen heeft.quote:[..]
Eens. Tot zoverre. Hier komt het:
[..]
Hier ben ik het FUCKING mee eens. Maar een collectief kan makkelijker naar de tering, dan individuele kwaliteiten van een speler. En jij erkent het volgende:
[..]
Waar ik het, wederom, mee eens ben
[..]
Feijenoord?. Nee. Absoluut niet. Nope. Komend jaar vierde. Markeer mijn woorden met dikgedrukte stift. Het gaat rommelen in het Maasgebouw dit jaar, met enorme gevolgen. Het vertrek van Koeman zal daarna een tweede zweepslag zijn.
DonRaja dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
RonDaja, moderator en verantwoordelijk voor het laten bannen van klonen van gebanden.
Ok. Is nog leerzaam ook hier zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij heeft voor de grap de eerste 2 letters van z'n naam omgedraaid.
Niemand weet waarom.
Huh? Dat moet je écht even toelichten want daar heb ik geen weet van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens HMF zelf wel ja.
Hij schrijft ook wel eens briefjes en noemt zichzelf dan de grote leider.
Je wordt wijzer met de jaren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat vrij weinig spelers verkopen (waarschijnlijk alleen Bruno Martins Indi), en werkt weer met het vaste stappenplan. Er is nog interesse in Ryo en Assaidi, Boëtius keert terug, spelers kunnen zich opnieuw bewijzen. Waar komt jouw sceptische houding vandaan? Want ik ken jou als een jongen die vol vertrouwen uitkijkt naar het nieuwe seizoen en altijd grootse verwachtingen heeft.
Ga je nog op de rest van mijn post in, en kan je het toelichten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Je wordt wijzer met de jaren..
Feyenoord heeft gratis 9 pingels gekregen dit seizoen. Allen onterecht. Haal die er af en ze staan 5de.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog op de rest van mijn post in, en kan je het toelichten?
Hier is hij het niet mee eens, denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gratis 9 pingels gekregen dit seizoen. Allen onterecht. Haal die er af en ze staan 5de.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gratis 9 pingels gekregen dit seizoen. Allen onterecht. Haal die er af en ze staan 5de.
Ik had het tegen jou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier is hij het niet mee eens, denk ik.
Tja, het is nou eenmaal zo. Je kan het er niet over willen hebben, maar dat maakt het niet minder waar.quote:
Is een beetje veel werk als je zo sterk van mening verschilt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog op de rest van mijn post in, en kan je het toelichten?
Probleem is dat ze er dit jaar weer wat gratis krijgen. Vergeet de rode kaarten nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan ik je wel vertellen waar dat aan ligt, of denk je dat zelf te weten.quote:
Jammer dat je de moeite er niet voor neemt, valt me tegen van je.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Is een beetje veel werk als je zo sterk van mening verschilt..
Nee; sympathiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan ik je wel vertellen waar dat aan ligt, of denk je dat zelf te weten.
De invloed van ''De Kuip''.
Simpel. De zeventien jarige Clasie en achttien jarige Guidetti deden ook mee met een 'mogelijk' kampioenschap van Feijenoord. Ik zie niet in waarom dat bij PSV niet zou kunnen, met meer succes ook nog.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet dat jij van Maher (wordt over 11 dagen pas 20 jaar) en Rekik (nog maar 17 dacht ik) denkt dat die zomaar even een groot aandeel kunnen hebben in een mogelijk kampioenschap van PSV.
Dat gaat zeker gebeurenquote:Zij krijgen ook met een nieuwe situatie te maken -> voetballen om prijzen, presteren onder een grotere druk. In een visioen zie ik Rekik al hoofdschuddend op het veld van De Kuip staan omdat hij en het elftal zijn ingemaakt door een ontketend Feyenoord.
Want?quote:En Maher voor een prikkie? Als je verder kijkt dan 7 á 8 miljoen is de grap veel duurder dan jij denkt.
Het gebeurt wel vaker dat teams die totaal niet op elkaar ingespeeld zijn kampioen worden. Acht het niet onmogelijk dat het PSV - met zoveel individuele kwaliteiten - ook lukt, of dat ze iig. in de buurt komen.quote:Oh ja, is dat zo? Ajax had in december 2010 een selectie die al op elkaar was ingespeeld, en al 5 maanden met elkaar balde. Nu zitten we in Juli 2013 en de transferperiode is pas over twee maanden verstreken, er kan nog genoeg gebeuren en er is een leegloop bij PSV. Nu moeten er spelers voor terugkomen of worden doorgeschoven uit de jeugdopleiding en hun draai kunnen vinden. Dat zal lastig genoeg zijn.
Zie hieronder dan maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je de moeite er niet voor neemt, valt me tegen van je.
Feyenoord is ook onder de druk bezweken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Simpel. De zeventien jarige Clasie en achttien jarige Guidetti deden ook mee met een 'mogelijk' kampioenschap van Feijenoord. Ik zie niet in waarom dat bij PSV niet zou kunnen, met meer succes ook nog.
[..]
Dat gaat zeker gebeurenMaar dat is maar één wedstrijd.
[..]
Want?
[..]
Het gebeurt wel vaker dat teams die totaal niet op elkaar ingespeeld zijn kampioen worden. Acht het niet onmogelijk dat het PSV - met zoveel individuele kwaliteiten - ook lukt, of dat ze iig. in de buurt komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |