abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128770678
Wie wil je graag zien?
Wie hadden ze niet hoeven te boeken?

Praat er hier over!

Hier vind je het meldtopic, waar nieuwe artiesten worden gemeld (zonder slowchat): LWL / [Lineup] meldtopic

Artiesten voeg je hier toe. Plaatje ververst 30 minuten over elk uur.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:58:09 #2
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_128771883
Ouch, meer dan de helft van mijn favorieten staat op vrijdag. Daar ga ik sowieso wel e.e.a van missen vrees ik. :{
pi_128771948
Overlap :{
జ్ఞ‌ా
pi_128771969
De vrijdag ziet er tot nu toe het best uit naar mijn mening. Kom maar op met die nieuwe namen!
pi_128772007
Volgens last.fm moet ik deze gaan checken:
• Noisia
• Mount Kimbie
• Nero
• Editors
• Moderat
• Foals
• Gold Panda
• Richie Hawtin
• Totally Enormous Extinct Dinosaurs _O_
• DJ Koze
• Disclosure
• Frightened Rabbit
• The Knife
• Franz Ferdinand
• Band of Horses
• Tame Impala
• Bat for Lashes
• Major Lazer
జ్ఞ‌ా
pi_128772615
Vrijdag een warming upje, zaterdag de beste dag en zondag lekker emo doen bij Fall Out Boy
pi_128775536
Zaterdag is voor mij de minste dag.

Maar heb me voorgenomen dit jaar wat meer tijd door te brengen in de X-Ray en Bravo. Maar dat zal me waarschijnlijk niet gaan lukken.

[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 09-07-2013 22:44:48 ]
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:18:44 #8
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_128775707
Doe mij maar wat goede namen voor het nachtprogramma a la:
CLR (Liebing & Speedy J), Dense & Pika, The Hacker etc
pi_128791930
Tot wanneer kunnen we nog nieuwe namen verwachten? En wanneer is meestal het blokkenschema bekend?
pi_128792199
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef bulbjes het volgende:
Tot wanneer kunnen we nog nieuwe namen verwachten? En wanneer is meestal het blokkenschema bekend?
Blokkenschema is bekend op 1 augustus in het NRC.

Een weekje daarvoor zullen de laatste namen wel bekend maken.

Ik verwacht deze week ook nog wel een lichting.
pi_128796770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Blokkenschema is bekend op 1 augustus in het NRC.

Een weekje daarvoor zullen de laatste namen wel bekend maken.

Ik verwacht deze week ook nog wel een lichting.
Hope so. Tot nu toe komt er nog weinig wat ik ken. Maargoed, alles wat er nu nog komt zijn waarschijnlijk ook voor mij onbekende bandjes, dus sja.

Vraag me sowieso elk jaar af waarom ik eigenlijk naar LL ga, want ik houd helemaal niet van al die singer-songwritermuziek/ hipstermeuk enz....85% van wat er komt valt voor mij in de categorie 'niet boeiend' tot 'mwah, ach' en misschien dat ik 15% leuk tot echt leuk vind (vooral de feestjes zoals 90ties muziek en superstijl etc. dus eigenlijk kan ik daar beter voor naar een club gaan _O-) , maarja toch, de sfeer he O+

Kutte is wel dat alles WAT ik enigszins ken/ wou gaan zien, allemaal op de vrijdag komt :{ Dat wordt vrees ik overlap....... ;(
pi_128797044
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:39 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Hope so. Tot nu toe komt er nog weinig wat ik ken. Maargoed, alles wat er nu nog komt zijn waarschijnlijk ook voor mij onbekende bandjes, dus sja.

Vraag me sowieso elk jaar af waarom ik eigenlijk naar LL ga, want ik houd helemaal niet van al die singer-songwritermuziek/ hipstermeuk enz....85% van wat er komt valt voor mij in de categorie 'niet boeiend' tot 'mwah, ach' en misschien dat ik 15% leuk tot echt leuk vind (vooral de feestjes zoals 90ties muziek en superstijl etc. dus eigenlijk kan ik daar beter voor naar een club gaan _O-) , maarja toch, de sfeer he O+

Kutte is wel dat alles WAT ik enigszins ken/ wou gaan zien, allemaal op de vrijdag komt :{ Dat wordt vrees ik overlap....... ;(
Wat vind je dan leuk van de huidige line-up?
pi_128797508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat vind je dan leuk van de huidige line-up?
-Tom Odell.
-Seasick Steve: wel aardig om naar te luisteren/ wil ik wel eens zien (alleen beetje veel van hetzelfde denk ik na paar nrs).
-Fiddlers green: ken ze niet verder, maar klonk erg leuk. Dit is wel soort muziek waar ik van hou (voor op n festival): hou van (Ierse) folk, hou van tempo, feest.
-Chase& status: wat ik heb gehoord (in 2011 2 nrs van buiten de tent en nummer op playlist) vind ik wel ok. Volgens mij vind ik dit zeer dansbaar/ lekker om op los te gaan.
-Lumineers: wel aardig, catchy zomers enzo. Hoef ze niet perse te zien maar lijkt me 'wel ok'.
-Heel misschien Kendrick Lamar, vind dat nummer op de LL playlist wel ok.
-Editors: hebben een paar nummers die ik goed vind (racing rats enzo) dus miss ff bekijken.
-Kodaline: ken ik 1 nummer van wat ik wel ok vind, verder geen idee. Niet echt mijn ding verder denk ik want ben niet van de singer-songwriter rustige muziek.
-Bat for lashes: iets te rustig voor mij om lang naar te luisteren, maar nog wel mooi.

En in de categorie 'grote namen dus wil ik eigenlijk wel eens gezien hebben om ze gezien te hebben':

-NIN (volgens mij niet echt mijn ding)
-Slayer (volgens mij niet echt mijn ding)
-Bullet for my valentine (volgens mij niet echt mijn ding)
-Nick Cave en the bad seeds (volgens mij niet echt mijn ding. Het duet met Kylie Minogue vroeger vond ik mooi, maar dat gaat ie niet zingen ofc).

Oja, en van fall out boy ken ik ook 1 nummer wat ik toen wel ok vond. Maar denk dat ik ze verder niet boeiend vind.

De rest van de namen ken ik gewoon niet of amper, dus geen idee of ik ze leuk vind. Heb meestal het geduld niet om nieuwe muziek/ singer-songwriters uitvoerig te beluisteren (als ik iets niet meteen leuk vind, duurt het soms 20 keer luisteren voor ik het ga waarderen, en daar heb ik geen geduld voor).

Duzzzzz :')
pi_128797929
Ach je noemt al genoeg op hier, je kan maar 1 act gelijkertijd bekijken natuurlijk.
pi_128799055
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:00 schreef bulbjes het volgende:

[..]

-Tom Odell.
-Seasick Steve: wel aardig om naar te luisteren/ wil ik wel eens zien (alleen beetje veel van hetzelfde denk ik na paar nrs).
-Fiddlers green: ken ze niet verder, maar klonk erg leuk. Dit is wel soort muziek waar ik van hou (voor op n festival): hou van (Ierse) folk, hou van tempo, feest.
-Chase& status: wat ik heb gehoord (in 2011 2 nrs van buiten de tent en nummer op playlist) vind ik wel ok. Volgens mij vind ik dit zeer dansbaar/ lekker om op los te gaan.
-Lumineers: wel aardig, catchy zomers enzo. Hoef ze niet perse te zien maar lijkt me 'wel ok'.
-Heel misschien Kendrick Lamar, vind dat nummer op de LL playlist wel ok.
-Editors: hebben een paar nummers die ik goed vind (racing rats enzo) dus miss ff bekijken.
-Kodaline: ken ik 1 nummer van wat ik wel ok vind, verder geen idee. Niet echt mijn ding verder denk ik want ben niet van de singer-songwriter rustige muziek.
-Bat for lashes: iets te rustig voor mij om lang naar te luisteren, maar nog wel mooi.

En in de categorie 'grote namen dus wil ik eigenlijk wel eens gezien hebben om ze gezien te hebben':

-NIN (volgens mij niet echt mijn ding)
-Slayer (volgens mij niet echt mijn ding)
-Bullet for my valentine (volgens mij niet echt mijn ding)
-Nick Cave en the bad seeds (volgens mij niet echt mijn ding. Het duet met Kylie Minogue vroeger vond ik mooi, maar dat gaat ie niet zingen ofc).

Oja, en van fall out boy ken ik ook 1 nummer wat ik toen wel ok vond. Maar denk dat ik ze verder niet boeiend vind.

De rest van de namen ken ik gewoon niet of amper, dus geen idee of ik ze leuk vind. Heb meestal het geduld niet om nieuwe muziek/ singer-songwriters uitvoerig te beluisteren (als ik iets niet meteen leuk vind, duurt het soms 20 keer luisteren voor ik het ga waarderen, en daar heb ik geen geduld voor).

Duzzzzz :')
Je houdt wel van hipstermeuk. Of is het nu hip om af te geven op hipsters? Is dat het nieuwe hip?
pi_128799153
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Je houdt wel van hipstermeuk. Of is het nu hip om af te geven op hipsters? Is dat het nieuwe hip?
Opzich wel een leuke stelling.

Beetje hetzelfde idee dat veel "Underground" mensen afgeven op "Commercieele muziek". Maar dat soort personen geven vaak wel het meeste geld uit aan muziek. Die gaan nog wel netjes naar de platenzaak om een plaatje te kopen.

Best wel weird als je over na gaat denken.
pi_128799187
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Opzich wel een leuke stelling.

Beetje hetzelfde idee dat veel "Underground" mensen afgeven op "Commercieele muziek". Maar dat soort personen geven vaak wel het meeste geld uit aan muziek. Die gaan nog wel netjes naar de platenzaak om een plaatje te kopen.

Best wel weird als je over na gaat denken.
:o ik draag iets bij :o
pi_128802525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zoals gezegd, van de meeste bands/ artiesten die je nu in vet quote, ken ik maar 1 nummer wat ik 'wel ok' vond, maar vind ik ws de rest niet zo boeiend om een heel concert lang naar te luisteren (maar als ik dan toch moet kiezen tussen die bandjes, en andere bandjes die ook zulke muziek maken, dan maar de bandjes die ik ken ;) ). Het is nog steeds geen muziek die ik zelf thuis op zou zetten.
Mijn muzieksmaak is trouwens totaal niet 'hip', dus of dat nou iets is om trots op te zijn valt ook nog te betwijfelen :P
pi_128802565
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:09 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Zoals gezegd, van de meeste bands/ artiesten die je nu in vet quote, ken ik maar 1 nummer wat ik 'wel ok' vond, maar vind ik ws de rest niet zo boeiend om een heel concert lang naar te luisteren (maar als ik dan toch moet kiezen tussen die bandjes, en andere bandjes die ook zulke muziek maken, dan maar de bandjes die ik ken ;) ).
Ik kan me herinneren dat je vorig jaar ook al nergens over te spreken was. Beetje zonde.
pi_128802684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:10 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat je vorig jaar ook al nergens over te spreken was. Beetje zonde.
Hehe ach ja, wat ik al zei: elk jaar denk ik bij de line-up een beetje 'mweh'. Vind de line-up van Pinkpop enz dan leuker/ bekender :')
Maar als ik er eenmaal ben vind ik de sfeer gewoon tof. En er zit altijd wel IETS bij wat in ieder geval niet vervelend is om naar te luisteren :+ . En anders ga ik wel eten, in het gras liggen, naar een of andere rare activiteit etc. Vermaak me meestal wel :)

Maar moet toegeven, als er echt helemaal mijn muziek zou komen (ga ik hier nu niet toelichten ivm herkenbaarheid), dan zou ik het NOG toffer vinden en helemaal uit m'n dak gaan. Maar dat heeft iedereen natuurlijk bij z'n favo band.
pi_128806745
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:12 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Hehe ach ja, wat ik al zei: elk jaar denk ik bij de line-up een beetje 'mweh'. Vind de line-up van Pinkpop enz dan leuker/ bekender :')
Maar als ik er eenmaal ben vind ik de sfeer gewoon tof. En er zit altijd wel IETS bij wat in ieder geval niet vervelend is om naar te luisteren :+ . En anders ga ik wel eten, in het gras liggen, naar een of andere rare activiteit etc. Vermaak me meestal wel :)

Maar moet toegeven, als er echt helemaal mijn muziek zou komen (ga ik hier nu niet toelichten ivm herkenbaarheid), dan zou ik het NOG toffer vinden en helemaal uit m'n dak gaan. Maar dat heeft iedereen natuurlijk bij z'n favo band.
Ik ben eerlijk, ik zou liever gaan met mensen die WEL gaan voor muziek en niet zo negatief erin staan. Ik heb medelijden met je vriend(en). Ga anders gewoon lekker naar Pinkpop.
pi_128812437
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:06 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk, ik zou liever gaan met mensen die WEL gaan voor muziek en niet zo negatief erin staan. Ik heb medelijden met je vriend(en). Ga anders gewoon lekker naar Pinkpop.
Ja, misschien maar eens doen. Nooit geweest :P Maar lijkt me toch totaal niet vergelijkbaar qua sfeer met LL. Geen avondfeestjes (gok ik), minder entourage etc.
Maar voor mij wel iets leukere muziek denk ik idd (alhoewel dat ook per jaar verschilt, en op LL heb je veeeeeel meer).

Maar idd wel meer grote namen. Ik ben iemand die gaat om grote namen 'eens gezien te hebben' of om bands die ik goed vind/ al ken te horen: lekker meebleren, meedansen of ademloos luisteren.
Lowlands heeft weinig grote namen (althans, voor n00bs als ik, voor veel van jullie zijn het wel bekende namen) en veel kleinere onbekendere en rustigere bandjes. Veel singer songwriter enz.
Leuk voor mensen die houden van nieuwe bandjes ontdekken, singer songwriter, 3 fm, 2 meter sessies etc.
Ik moet muziek vaak een paar keer horen voor ik het kan waarderen, zeker bij rustige muziek. Bij LL ben ik dan niet aan het juiste adres met mijn meedans/ zing neigingen. Vind derhalve muziek die ik op LL hoor vaak al na 1 nummer saai omdat ik alle nummers niet ken en het me niet direct pakt.

Gelukkig staat mijn vriend er overigens hetzelfde in als ik zo'n beetje: hij gaat voor ook 'voor de sfeer' naar LL. En hij kent nog minder bandjes dan ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door bulbjes op 10-07-2013 21:47:54 ]
pi_128812586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ja, misschien maar eens doen. Nooit geweest :P Maar lijkt me toch totaal niet vergelijkbaar qua sfeer met LL. Geen avondfeestjes (gok ik), minder entourage etc. Maar voor mij wel leukere muziek denk ik idd.

Gelukkig staat mijn vriend er overigens hetzelfde in als ik zo'n beetje: hij gaat voor ook 'voor de sfeer' naar LL. En hij kent nog minder bandjes dan ik.
Hoe ben je dan ooit op het idee gekomen om naar Lowlands te gaan :P?

De sfeer is veel beter op LL idd, het eten ook, het drinken ook, de muziek ook, en de camping ook.
pi_128812996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hoe ben je dan ooit op het idee gekomen om naar Lowlands te gaan :P?

De sfeer is veel beter op LL idd, het eten ook, het drinken ook, de muziek ook, en de camping ook.
Door m'n vriend, die gaat al jarenlang bijna elk jaar. Was eerst wat afhoudend, wist niet of ik het wel leuk zou vinden want de line-up sprak me niet geweldig aan en wist niet of kamperen e.d. nog wel aan mij besteed was. Maar toch meegegaan en geen spijt van gehad :)

[ Bericht 1% gewijzigd door bulbjes op 10-07-2013 21:46:52 ]
pi_128819377
Ik ben zelf een groot fan van The Knife, maar ik ben bang dat het erg gaat tegenvallen...

Hun nieuwe album ligt namelijk niet zo in mijn straatje en ik heb gehoord dat hun show uit 50% dans en 50% zang bestaat, waarbij je niet eens kan zien of ze zingen of 'playbacken'.

Toch wil ik ze wel even zien, heb ik weer een naam die ik weg kan strepen van mijn 'to see'-lijstje. Nu nog iemand mee zien te krijgen :P
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:26:58 #26
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_128821756
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Door m'n vriend, die gaat al jarenlang bijna elk jaar. Was eerst wat afhoudend, wist niet of ik het wel leuk zou vinden want de line-up sprak me niet geweldig aan en wist niet of kamperen e.d. nog wel aan mij besteed was. Maar toch meegegaan en geen spijt van gehad :)
Ik ben het wel met je eens. Ik kom zelf net afgelopen week terug van Rock Werchter en dat is zó anders dan Lowlands. Op Lowlands kun je werkelijk waar geen enkele artiest echt kennen en dan nog een fantastisch festival hebben, terwijl iets als Werchter (en ik denk ook Pinkpop, al ben ik daar nooit geweest) staat of valt met de line-up. Overigens was er niet echt iets mis met de line-up van Werchter dit jaar, zeker qua headliners, dus daar heb ik me prima vermaakt. :P

Vorig jaar vond ik de line-up van Lowlands vrij matig, dit jaar is-ie imo veel beter. Toch was vorig jaar echt heel erg tof ondanks (misschien wel deels dankzij) het bloedhete weer.
pi_128833205
Iedereen klaagde over de line-up van 2011. Maar die vond ik vele malen leuker dan vorig jaar :P.
pi_128840381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Iedereen klaagde over de line-up van 2011. Maar die vond ik vele malen leuker dan vorig jaar :P.
Ben nog nooit ontevreden geweest over de lineup (sinds 2010).
జ్ఞ‌ా
pi_128840731
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef µ het volgende:

[..]

Ben nog nooit ontevreden geweest over de lineup (sinds 2010).
Ik ook niet, 2010 wilde erg graag. Maar toen ging niemand mee, in 2011 gelukt en de groep was in 2012 al weer uitgebreid.

Dit jaar is ook helemaal naar mn zin! Had van te voren voor deze line-up getekend.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:14:02 #30
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_128840964
Ik ga al jaren niet meer voor de lineup. kan overigens ook niet meer doordat de kaartjes ziekelijk vroeg uitverkopen.

Op dit moment heb ik nog steeds geen idee wat er eigenlijk komt.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_128846320
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef Gewoonik het volgende:
Ik ga al jaren niet meer voor de lineup. kan overigens ook niet meer doordat de kaartjes ziekelijk vroeg uitverkopen.

Op dit moment heb ik nog steeds geen idee wat er eigenlijk komt.
Je gaat al voor de 9e keer zie ik. Dan ken je toch best een handje vol met bands die er al eerder hebben gestaan :)?
pi_128851885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja, ik ook, 2011 vond ik perfect als bravo/x-ray ganger.
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:39:16 #33
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_128852680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Je gaat al voor de 9e keer zie ik. Dan ken je toch best een handje vol met bands die er al eerder hebben gestaan :)?
Ongetwijfeld, daarom zul je me daar ook niet snel zien.

Nu heb ik net eens even een blik geworpen op de line up. Maar dit wordt voor het eerst in drie jaar dat ik meer dan twee bands wil zien.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gewoonik op 11-07-2013 22:46:56 ]
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juli 2013 @ 22:42:02 #34
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_128852840
Beste line-up in jaren.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_128965200
Deze week nieuwe *G*.
జ్ఞ‌ా
pi_128965559
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:26 schreef µ het volgende:
Deze week nieuwe *G*.
^O^ Hopelijk zit er wat leuks bij.
pi_128982330
Nou morgen dan maar? -O-
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:35:08 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_128997116
Ik had graag nog Bastille willen zien, maar die schijnen dan in Australie te zijn :{
Verder vind ik er dit jaar erg leuke dingen tussenzitten!
Al moeten ze wel nog ff chvrches en austra officieel bevestigen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_128997236
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik had graag nog Bastille willen zien, maar die schijnen dan in Australie te zijn :{
Verder vind ik er dit jaar erg leuke dingen tussenzitten!
Al moeten ze wel nog ff chvrches en austra officieel bevestigen.
Idd had wel een zekerheidje geweest als die in de EU zouden touren. Jammer maar helaas.
pi_129036633
HATS! Daar gaan we weer, met een batch nieuwe namen! Met dit keer vooral veel, heel veel dance… Voetjes van de vloer!

De eerdere Lowlandsoptredens van Dizzee Rascal waren altijd feest. Wij gokken op hiphop, pop, grime en heel veel lol!

Wanneer Hudson Mohawke uit Glasgow en Lunice uit Montreal samen optreden als TNGHT (Hudson Mohawke X Lunice) zweet het publiek discodruppels!

Met zijn ijle stem die je oor in fladdert en precies gaat zitten op de plek waar je het het hardst voelt, is James Blake een van de weinigen die een unieke concertervaring kan garanderen.

Julio Bashmore komt het feestje op Lowlands heerlijk lang rekken en zal de tent doen exploderen. Oh baby!

Zodra de festivalsfeer op Lowlands zich mengt met de sfeer van de amper te omschrijven muziek van Bonobo wordt het helemaal uniek.

Ook het Schotse synthpop trio Chvrches is er bij op Lowlands, die eerder dit jaar al een award ontvingen op SXSW voor Best Non-U.S. Band. Dat belooft wat!

De weergaloze mix van UK Garage, electropop en R&B van AlunaGeorge beroert menig lichaam en gaat direct naar je spieren!

Het hele rijtje:

AlunaGeorge | Araabmuzik | Austra | Baauer | Black Sun Empire | Bonobo | Buraka Som Sistema | Calyx & Teebee feat. MC AD | Charanjit Singh | Chvrches | Dizzee Rascal | Evian Christ | Factory Floor | George FitzGerald | Guerilla Speakerz | James Blake | Jameszoo | Job Jobse | Julio Bashmore | Just Blaze | Kate Boy | Know V.A. | LeFtO | Matias Aguayo & Mostro | Marcel Fengler | Midland | MMM live | Mmoths | Peace | Rainbow Arabia | Sadar Bahar | Sandrien | Seeed | Siriusmo | Sir Yes Sir | Theme Park | TNGHT (Hudson Mohawke X Lunice) | TOKiMONSTA | William Kouam Djoko | XXYYXX | Young Marco
pi_129037335
Zo te zien keert de ouderwetsche drum n bass doorrammelnacht terug ^O^
Hello, my name is Oliver
pi_129037525
Maar Boys Noize kunnen we wel vergeten zo te zien.
pi_129037769
Ik heb wel negermuziek act, lefto draait als een eckte
pi_129038586
ik had nog maar 18 minuten op mn spotify :(

Even nieuw accountje aangemaakt en alles is maar doornemen 8-)
pi_129260361
Het kan er ook mee te maken hebben dat ik me dit jaar minder op de line-up heb voorbereid (deels ook doordat Best Kept Secret ertussen kwam), maar ik heb toch het gevoel dat ik vorig jaar naar meer acts uitkeek.

Vorig jaar had ik echt veel zin in Django Django, Alt-J, Ewert and the Two Dragons, The Shins, James Vincent McMorrow, Spinvis, Two Door Cinema Club, The xx, Foo Fighters, John Talabot, Sachsienne, Nicolaas Jaar, The Maccabees, Foo Fighters, Wilco en dan vergeet ik nog een hele hoop

Dit jaar wil ik echt naar Tame Impala, Vilagers en Band Of Horses. Editors en Franz Ferdinand is altijd leuk (maar beide al wel vaak gezien), bij De Jeugd van Tegenwoordig vermaak ik me vast ook wel, maar ach, Jacco Gardner is top, vanwege de ophef ben ik wel benieuwd naar The Knife. Dingen als Half Moon Run, The Veils, Foals, Frightened Rabbit moeten wellicht nog (snel!) wat groeien, maar toch heb ik het gevoel dat voor mij persoonlijk dit jaar de line-up wat tegenvalt..
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:22:32 #46
52513 whosvegas
The Trickster
pi_129377590
Hoe zeker is de indeling in de op?
Are you nuts??
pi_129377653
Over een week het blokkenschema...
జ్ఞ‌ా
pi_129378322
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef whosvegas het volgende:
Hoe zeker is de indeling in de op?
Behoorlijk zeker, zijn allemaal bevestigde data van de artiesten zelf.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:37:54 #49
240618 Micson
The lonely stoner
pi_129385918
Heb Nick Cave & The bad seeds maar even gecheckt, omdat grote naam. Dat duet met Kylie Monigue vond ik ook erg mooi, als ik het 1 keer per jaar tijdens de Top 2000 luisterde.

Ik vind het dus helemaal niks. :') Heb ongeveer de helft van het optreden op Glastonbury gekeken, maar zijn muziek doet me helemaal niets. Nick Caves stem is helemaal niet bijzonder, gewoon een gemiddelde mannenstem. Hij ziet eruit als een louche autohandelaar, en doet niks met het publiek.

Natuurlijk is muziek een kwestie van smaak, maar kwaliteit kan ik meestal wel herkennen ook al vind ik het zelf niets. Is er hier geen Nick Cave-fan die mij de kwaliteit uit kan leggen, plus een nummer dat mij daarin wellicht kan overtuigen?
pi_129440239
Ik kom een hoop van SXSW tegen.
జ్ఞ‌ా
pi_129463365
Damn hé. Ik baalde zo toen ik hoorde dat Imagine Dragons komt.:(
pi_129464390
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:23 schreef AnotherQuestion het volgende:
Damn hé. Ik baalde zo toen ik hoorde dat Imagine Dragons komt.:(
Ik ook. Wat een kutband is dat zeg.
Hello, my name is Oliver
pi_129464800
eens
pi_129464942
Mwa ze zijn best ok :P. Hebben toch wel paar leuke nummertjes gemaakt. Maar denk dat ik het wel ga overslaan ;).
  maandag 29 juli 2013 @ 20:49:37 #56
52513 whosvegas
The Trickster
pi_129482427
Vandaag, al wat leuke dingen gehoord op Spotify :)
Are you nuts??
pi_129509184
quote:
Laatste muzieknamen!

Zo! Het is zover, de allerlaatste gaatjes in het muziekprogramma zijn gevuld! Nu kan het aftellen echt beginnen… Dit zijn ze, de laatste muzieknamen:

Niemand maakt britrocker Miles Kane wat na zijn bejubelde debuutalbum en dan nu een geweldige plaat nummer twee. Verwacht een ware explosie op het hete snijvlak van merseybeat en glamrock!

De onweerstaanbare partyvibe van Crystal Fighters is ook te vinden op hun nieuwe album 'Cave Rave’, die bol staat van zomerse instanthits, die traditioneel Baskische instrumenten als txalaparta’s en txistus versmelten met moderne synths en beats.

Met het gigantische symfonieorkest The World Orchestra halen we letterlijk een van de allergrootste acts ooit naar Lowlands Paradise, waarmee ons al toch al niet misselijke klassieke programma helemaal druipt van de slick glanzende internationale allure.

En dit is het volledige rijtje dat de line-up compleet maakt:

The 1975 | Crystal Fighters | Deep Sea Arcade | Delv!s | Forest Swords | Little Green Cars | London Grammar | Los Chinches | Miles Kane | Patchanka | The Staves | The World Orchestra

En 's nachts gaan we natuurlijk lekker lang door! Elke Lowlandsnacht kan er er ouderwets gefeest worden in de India, de Grolsch en de Lima met de nachtprogramma’s '90s Alternative, Global cLIMAx to the Bass (feat. Gato Preto, Fellow & Tommi aka Cafe de Calaveras), Kill All Hipsters, Pop-O-Matic hosted by DJ St. Paul & VJ Switchdoctor, Afroodoo met DJ Bertú en DJ Safri, Superstijl, Dosvedanya met DJ Pizdabolkin & Kameraden en Swingtastic. Voetjes van de vloerrrr!

Aanstaande donderdag 1 augustus kun je alles lezen over alle acts in de Lowlands Programmakrant (bijlage nrc.next) en de Mobile Guide (app)! Ook kan het puzzelen dan eindelijk beginnen, want het blokkenschema komt ook online te staan!
జ్ఞ‌ా
pi_129509698
జ్ఞ‌ా
pi_129516004
Ook fijn. Wel een mix.

Van Jaar _O_.
జ్ఞ‌ా
pi_129805138
Maya _O_.
జ్ఞ‌ా
pi_129841073
Nieuwe albums van Moderat en Bonobo zijn ook heel lekker! Midland en George Fitzgerald gaan lekkere afsluiters worden in de avond, nu al zin in.

Maar wat me opvalt; ik hoor bijna niemand over Theme Park. Heerlijk bandje om Lowlands mee af te trappen op de vrijdag, draai het album al weken. Zeker beter dan Tommetje Odol!
pi_129847172
Ga ik het einde wel even van checken, maar Deep Sea Arcade bevalt me nog net even wat beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')