Ik ben het wel met je eens. Ik kom zelf net afgelopen week terug van Rock Werchter en dat is zó anders dan Lowlands. Op Lowlands kun je werkelijk waar geen enkele artiest echt kennen en dan nog een fantastisch festival hebben, terwijl iets als Werchter (en ik denk ook Pinkpop, al ben ik daar nooit geweest) staat of valt met de line-up. Overigens was er niet echt iets mis met de line-up van Werchter dit jaar, zeker qua headliners, dus daar heb ik me prima vermaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Door m'n vriend, die gaat al jarenlang bijna elk jaar. Was eerst wat afhoudend, wist niet of ik het wel leuk zou vinden want de line-up sprak me niet geweldig aan en wist niet of kamperen e.d. nog wel aan mij besteed was. Maar toch meegegaan en geen spijt van gehad
Ben nog nooit ontevreden geweest over de lineup (sinds 2010).quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Iedereen klaagde over de line-up van 2011. Maar die vond ik vele malen leuker dan vorig jaar.
Ik ook niet, 2010 wilde erg graag. Maar toen ging niemand mee, in 2011 gelukt en de groep was in 2012 al weer uitgebreid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef µ het volgende:
[..]
Ben nog nooit ontevreden geweest over de lineup (sinds 2010).
Je gaat al voor de 9e keer zie ik. Dan ken je toch best een handje vol met bands die er al eerder hebben gestaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef Gewoonik het volgende:
Ik ga al jaren niet meer voor de lineup. kan overigens ook niet meer doordat de kaartjes ziekelijk vroeg uitverkopen.
Op dit moment heb ik nog steeds geen idee wat er eigenlijk komt.
Ja, ik ook, 2011 vond ik perfect als bravo/x-ray ganger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Iedereen klaagde over de line-up van 2011. Maar die vond ik vele malen leuker dan vorig jaar.
Ongetwijfeld, daarom zul je me daar ook niet snel zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je gaat al voor de 9e keer zie ik. Dan ken je toch best een handje vol met bands die er al eerder hebben gestaan?
Idd had wel een zekerheidje geweest als die in de EU zouden touren. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik had graag nog Bastille willen zien, maar die schijnen dan in Australie te zijn
Verder vind ik er dit jaar erg leuke dingen tussenzitten!
Al moeten ze wel nog ff chvrches en austra officieel bevestigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |