abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:26:58 #26
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_128821756
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Door m'n vriend, die gaat al jarenlang bijna elk jaar. Was eerst wat afhoudend, wist niet of ik het wel leuk zou vinden want de line-up sprak me niet geweldig aan en wist niet of kamperen e.d. nog wel aan mij besteed was. Maar toch meegegaan en geen spijt van gehad :)
Ik ben het wel met je eens. Ik kom zelf net afgelopen week terug van Rock Werchter en dat is zó anders dan Lowlands. Op Lowlands kun je werkelijk waar geen enkele artiest echt kennen en dan nog een fantastisch festival hebben, terwijl iets als Werchter (en ik denk ook Pinkpop, al ben ik daar nooit geweest) staat of valt met de line-up. Overigens was er niet echt iets mis met de line-up van Werchter dit jaar, zeker qua headliners, dus daar heb ik me prima vermaakt. :P

Vorig jaar vond ik de line-up van Lowlands vrij matig, dit jaar is-ie imo veel beter. Toch was vorig jaar echt heel erg tof ondanks (misschien wel deels dankzij) het bloedhete weer.
pi_128833205
Iedereen klaagde over de line-up van 2011. Maar die vond ik vele malen leuker dan vorig jaar :P.
pi_128840381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Iedereen klaagde over de line-up van 2011. Maar die vond ik vele malen leuker dan vorig jaar :P.
Ben nog nooit ontevreden geweest over de lineup (sinds 2010).
జ్ఞ‌ా
pi_128840731
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef µ het volgende:

[..]

Ben nog nooit ontevreden geweest over de lineup (sinds 2010).
Ik ook niet, 2010 wilde erg graag. Maar toen ging niemand mee, in 2011 gelukt en de groep was in 2012 al weer uitgebreid.

Dit jaar is ook helemaal naar mn zin! Had van te voren voor deze line-up getekend.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:14:02 #30
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_128840964
Ik ga al jaren niet meer voor de lineup. kan overigens ook niet meer doordat de kaartjes ziekelijk vroeg uitverkopen.

Op dit moment heb ik nog steeds geen idee wat er eigenlijk komt.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_128846320
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef Gewoonik het volgende:
Ik ga al jaren niet meer voor de lineup. kan overigens ook niet meer doordat de kaartjes ziekelijk vroeg uitverkopen.

Op dit moment heb ik nog steeds geen idee wat er eigenlijk komt.
Je gaat al voor de 9e keer zie ik. Dan ken je toch best een handje vol met bands die er al eerder hebben gestaan :)?
pi_128851885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja, ik ook, 2011 vond ik perfect als bravo/x-ray ganger.
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:39:16 #33
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_128852680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Je gaat al voor de 9e keer zie ik. Dan ken je toch best een handje vol met bands die er al eerder hebben gestaan :)?
Ongetwijfeld, daarom zul je me daar ook niet snel zien.

Nu heb ik net eens even een blik geworpen op de line up. Maar dit wordt voor het eerst in drie jaar dat ik meer dan twee bands wil zien.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gewoonik op 11-07-2013 22:46:56 ]
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juli 2013 @ 22:42:02 #34
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_128852840
Beste line-up in jaren.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_128965200
Deze week nieuwe *G*.
జ్ఞ‌ా
pi_128965559
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:26 schreef µ het volgende:
Deze week nieuwe *G*.
^O^ Hopelijk zit er wat leuks bij.
pi_128982330
Nou morgen dan maar? -O-
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:35:08 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_128997116
Ik had graag nog Bastille willen zien, maar die schijnen dan in Australie te zijn :{
Verder vind ik er dit jaar erg leuke dingen tussenzitten!
Al moeten ze wel nog ff chvrches en austra officieel bevestigen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_128997236
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik had graag nog Bastille willen zien, maar die schijnen dan in Australie te zijn :{
Verder vind ik er dit jaar erg leuke dingen tussenzitten!
Al moeten ze wel nog ff chvrches en austra officieel bevestigen.
Idd had wel een zekerheidje geweest als die in de EU zouden touren. Jammer maar helaas.
pi_129036633
HATS! Daar gaan we weer, met een batch nieuwe namen! Met dit keer vooral veel, heel veel dance… Voetjes van de vloer!

De eerdere Lowlandsoptredens van Dizzee Rascal waren altijd feest. Wij gokken op hiphop, pop, grime en heel veel lol!

Wanneer Hudson Mohawke uit Glasgow en Lunice uit Montreal samen optreden als TNGHT (Hudson Mohawke X Lunice) zweet het publiek discodruppels!

Met zijn ijle stem die je oor in fladdert en precies gaat zitten op de plek waar je het het hardst voelt, is James Blake een van de weinigen die een unieke concertervaring kan garanderen.

Julio Bashmore komt het feestje op Lowlands heerlijk lang rekken en zal de tent doen exploderen. Oh baby!

Zodra de festivalsfeer op Lowlands zich mengt met de sfeer van de amper te omschrijven muziek van Bonobo wordt het helemaal uniek.

Ook het Schotse synthpop trio Chvrches is er bij op Lowlands, die eerder dit jaar al een award ontvingen op SXSW voor Best Non-U.S. Band. Dat belooft wat!

De weergaloze mix van UK Garage, electropop en R&B van AlunaGeorge beroert menig lichaam en gaat direct naar je spieren!

Het hele rijtje:

AlunaGeorge | Araabmuzik | Austra | Baauer | Black Sun Empire | Bonobo | Buraka Som Sistema | Calyx & Teebee feat. MC AD | Charanjit Singh | Chvrches | Dizzee Rascal | Evian Christ | Factory Floor | George FitzGerald | Guerilla Speakerz | James Blake | Jameszoo | Job Jobse | Julio Bashmore | Just Blaze | Kate Boy | Know V.A. | LeFtO | Matias Aguayo & Mostro | Marcel Fengler | Midland | MMM live | Mmoths | Peace | Rainbow Arabia | Sadar Bahar | Sandrien | Seeed | Siriusmo | Sir Yes Sir | Theme Park | TNGHT (Hudson Mohawke X Lunice) | TOKiMONSTA | William Kouam Djoko | XXYYXX | Young Marco
pi_129037335
Zo te zien keert de ouderwetsche drum n bass doorrammelnacht terug ^O^
Hello, my name is Oliver
pi_129037525
Maar Boys Noize kunnen we wel vergeten zo te zien.
pi_129037769
Ik heb wel negermuziek act, lefto draait als een eckte
pi_129038586
ik had nog maar 18 minuten op mn spotify :(

Even nieuw accountje aangemaakt en alles is maar doornemen 8-)
pi_129260361
Het kan er ook mee te maken hebben dat ik me dit jaar minder op de line-up heb voorbereid (deels ook doordat Best Kept Secret ertussen kwam), maar ik heb toch het gevoel dat ik vorig jaar naar meer acts uitkeek.

Vorig jaar had ik echt veel zin in Django Django, Alt-J, Ewert and the Two Dragons, The Shins, James Vincent McMorrow, Spinvis, Two Door Cinema Club, The xx, Foo Fighters, John Talabot, Sachsienne, Nicolaas Jaar, The Maccabees, Foo Fighters, Wilco en dan vergeet ik nog een hele hoop

Dit jaar wil ik echt naar Tame Impala, Vilagers en Band Of Horses. Editors en Franz Ferdinand is altijd leuk (maar beide al wel vaak gezien), bij De Jeugd van Tegenwoordig vermaak ik me vast ook wel, maar ach, Jacco Gardner is top, vanwege de ophef ben ik wel benieuwd naar The Knife. Dingen als Half Moon Run, The Veils, Foals, Frightened Rabbit moeten wellicht nog (snel!) wat groeien, maar toch heb ik het gevoel dat voor mij persoonlijk dit jaar de line-up wat tegenvalt..
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:22:32 #46
52513 whosvegas
The Trickster
pi_129377590
Hoe zeker is de indeling in de op?
Are you nuts??
pi_129377653
Over een week het blokkenschema...
జ్ఞ‌ా
pi_129378322
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef whosvegas het volgende:
Hoe zeker is de indeling in de op?
Behoorlijk zeker, zijn allemaal bevestigde data van de artiesten zelf.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:37:54 #49
240618 Micson
The lonely stoner
pi_129385918
Heb Nick Cave & The bad seeds maar even gecheckt, omdat grote naam. Dat duet met Kylie Monigue vond ik ook erg mooi, als ik het 1 keer per jaar tijdens de Top 2000 luisterde.

Ik vind het dus helemaal niks. :') Heb ongeveer de helft van het optreden op Glastonbury gekeken, maar zijn muziek doet me helemaal niets. Nick Caves stem is helemaal niet bijzonder, gewoon een gemiddelde mannenstem. Hij ziet eruit als een louche autohandelaar, en doet niks met het publiek.

Natuurlijk is muziek een kwestie van smaak, maar kwaliteit kan ik meestal wel herkennen ook al vind ik het zelf niets. Is er hier geen Nick Cave-fan die mij de kwaliteit uit kan leggen, plus een nummer dat mij daarin wellicht kan overtuigen?
pi_129440239
Ik kom een hoop van SXSW tegen.
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')