Hm, had toch verwacht dat de PSV-Hooligans wel zouden knokken met de Eindhovenhooligans.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Beter als vorig jaar in het Jan Louwers in elk geval. Maar het is niet echt een derby omdat er weinig concurrentiegevoel of haat tussen de clubs is. Deze wedstrijd is meestal meer een gezellig gezinsuitje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opgeleid door Standard Luik, inderdaad een hele goeie.
Aldus Ajacieden die spelers op hun 16e kopen en eigen jeugd noemen.quote:
Hap hap.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Aldus Ajacieden die spelers op hun 16e kopen en eigen jeugd noemen.
in before shitstorm
Dat doe ik niet, dat doet de UEFA.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Aldus Ajacieden die spelers op hun 16e kopen en eigen jeugd noemen.
in before shitstorm
Valt idd tegen, toch nog altijd boeiender dan hetgeen een hoop gespuis in dit topic komt lozen.quote:
Dan heb ik genoeg gezien voor vandaagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die doet nog niet mee net als Strootman, Wijnaldum, Depay, Maher enz
Gelet op het feit dat hij bijna drie jaar jonger is als jullie Hoesen en bij jong oranje toch de voorkeur krijgt en minstens even goed is, vind ik die hype reuze meevallen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Locadia geen bijzondere speler. Die wordt te veel gehyped.
Je moet wat als er niks in de A- of B-jeugd rondloopt, hé.
Binnenkort contractverlenging.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze brengen Zanka wel heel erg snel dit seizoen, ik weet niet of dat wel zo verstandig is.
In een visioen zie ik plek 4.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef ejfaar het volgende:
Wat wordt het dit seizoen voor psv? 4e? 5e?
Dan zal het wel 5e wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een visioen zie ik plek 4.
Maar dat zijn mijn visioenen.
Ik weet zeker als ze tegelijk spelen kijken ze nog naar PSVquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
Is je club al 3 jaar kampioen, heb je het nog drukker met de concurrent...
Dat kun je ook omdraaien. Is je club 5 jaar geen kampioen, ben je nog drukker met de concurrentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
Er posten mensen op een internetforum in een PSV-topic, terwijl ze een andere clubvoorkeur hebben..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet zeker als ze tegelijk spelen kijken ze nog naar PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |