GROTER DANquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wtf voor haar heb je dat je wax EN gel gebruikt?
Toch geen kort pittig kapsel
Hoe weet ik bij wat voor kapsel welke ''shine'' hoort?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik gebruik het merk Redken.. Je moet kijken welk kapsel je wilt en dan kijken of je een wax neemt met veel shine of juist niet.. Hetzelfde geldt voor de hold dat is hoe stevig je haar zit en of je het daarna nog kan veranderen kwa model
Haha dat doe ik ook nog weleens maar ik moet zeggen dat ik niet echt verschil merk :squote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Beetje van die spuitbus van je moeder lenen. Doe ik ook. Of gewoon, afhankelijk van je kapsel, je hand er nog eens doorheen halen, dan zit alles weer fl3xxx.
Gewoon kapster vragen. Leg uit wat je wil dat je met die wax kan, er zijn veel soorten. Ik heb Forming Cream van American Crew, werkt prima, vrij stevig spul.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe weet ik bij wat voor kapsel welke ''shine'' hoort?
ja maar dan raden ze mij waarschijnlijk kaperswax van 30 euro aan ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon kapster vragen. Leg uit wat je wil dat je met die wax kan, er zijn veel soorten. Ik heb Forming Cream van American Crew, werkt prima, vrij stevig spul.
winst :squote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar dan raden ze mij waarschijnlijk kaperswax van 30 euro aan ofzo
Gewoon tips vragen en dan daar kopen. Maar Forming Cream werkt sowieso heel goed, heb je lang of kort haar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar dan raden ze mij waarschijnlijk kaperswax van 30 euro aan ofzo
Ligt aan welk kapsel je wilt. Hoe meer shine hoe meer het op gel gaat lijken.. Ga gewoon voor een matte shine en sterke hold.. Kan je alles meequote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe weet ik bij wat voor kapsel welke ''shine'' hoort?
Even een spriet opgemoten, 5cm. Denk dat je dat onder kort kan beschouwenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon tips vragen en dan daar kopen. Maar Forming Cream werkt sowieso heel goed, heb je lang of kort haar?
Gewoon bij de kruidvat wat uit het schap trekken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ligt aan welk kapsel je wilt. Hoe meer shine hoe meer het op gel gaat lijken.. Ga gewoon voor een matte shine en sterke hold.. Kan je alles mee
Ik zou maar eerst naar een goeie kapper gaan en je kapsel laten zien zodat ze een idee hebben van hoe lang je het wilt etc.. En nadat je wat wax in je haar hebt vragen naar de producten die ze hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon bij de kruidvat wat uit het schap trekken?
opgemotenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Even een spriet opgemoten, 5cm. Denk dat je dat onder kort kan beschouwen
als ik er rente op krijgquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand die 10 euro kan missen en cadeautje wil geven aan een heel lief meisje
Aan jou?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat zijn mijn voorwaarden voor dat cadeau, dus sinds 19:12:13 vandaag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sinds wanneer zit er rente op een cadeau
hangt van het cadeau afquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe gaat dat werkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zijn mijn voorwaarden voor dat cadeau, dus sinds 19:12:13 vandaag.
Nee, wil gewoon het geld waar je het 'cadeau' mee koopt weer terug. Met rente dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe gaat dat werken
moet ik net zo lang rente betalen totdat ik t weggooi of wat
t kost 9 euro, en je krijgt 15 euro terug op de 24e. deal?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon het geld waar je het 'cadeau' mee koopt weer terug. Met rente dus.
Diee zie je nooit meer te-ruuugquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
t kost 9 euro, en je krijgt 15 euro terug op de 24e. deal?
ik wou t serieus doenquote:
En als ik het niet krijg moet ik helemaal naar Grunn om het als een ware deurwaarder alsnog op te halen zeker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
En als ik het niet krijg moet ik helemaal naar Grunn om het als een ware deurwaarder alsnog op te halen zeker.
Maar hoe kom je zo skeer ineens weer? Dacht dat je werk had.
Dm maar even wat het is.
Wat moet je hebben?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat de tijd zo langzaam gaat
ik krijg 1135 stufi ja godverdommequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:23 schreef Ezell het volgende:
Dikkevoor jezelf rijk noemen omdat je dan loon/stufi binnenkrijgt. Dan heb je geld, dan ben je niet rijk.
Wtf, waarom zo veel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik krijg 1135 stufi ja godverdomme
Dat heb ik nu dus ook... ik zag iemand gisteren een bestelling van H&M posten en toen ging ik ook even op H&M kijken. En ik zag een heel leuk broekje maar ik heb er nu geen geld voorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat de tijd zo langzaam gaat
Ja, ik ga je dan een cijfer geven zeker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga ik niet zeggen want dan ga je me beoordelen
lol boeienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga ik niet zeggen want dan ga je me beoordelen
lijkt op elkaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik ga je dan een cijfer geven zeker.Ik denk dat je vooroordelen bedoeld.
![]()
Maar zeg gewoon
Ja, nu denk ik dat je op Marktplaats een of andere glazen vaas voor een tientje hebt geregeld.quote:
nee t zijn slippersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, nu denk ik dat je op Marktplaats een of andere glazen vaas voor een tientje hebt geregeld.
wat ga je halenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef Rozzje het volgende:
Ik had je wel 10 eu gegeven maar ik wil iets bestellen en dan heb ik niet genoeg
nee je zei al eerder een x 70% toen ook ff gekeken wat ga je nu halen danquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou jij hebt wel vaker opmerkingen gemaakt als ik wat kleding kocht ofzo
aan mij alsjeblieft voor mijn verjaardag nogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:33 schreef hezdunnah het volgende:
ik heb te veel ik heb struggles waar ik het aan uit moet geven
dealquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
aan mij alsjeblieft voor mijn verjaardag nog
al geef je me een tientje is al genoeg
lolquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
aan mij alsjeblieft voor mijn verjaardag nog
al geef je me een tientje is al genoeg
same here, dus daarom lenen tot ik wel geld hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ben de ergste niet hoor.
Mijn slippers waren 20 euro toen ik ze kocht. Heb nu nieuwe nodig, want ze zijn koalavies. Jammer genoeg geen geld op de rekening die ik van mezelf mag gebruiken.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:35 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
http://www.asos.com/ASOS/(...)-1&sort=-1&clr=Multi
Gewoon wachten joh.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
same here, dus daarom lenen tot ik wel geld heb
Je draagt thuis nooit slippers?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee het is nu mooi weer
straks niet meer en dan koop ik t voor niks
Ik heb al 2 tanktops van Asos maar ga denk ik later deze week wat basic dingen bestellenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:36 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Anoth(...)-1&sort=-1&clr=White
zie je je muscles
waarom je traint toch niequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb al 2 tanktops maar ga denk ik later deze week wat basic dingen bestellen
hier is het schoon hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar blote voeten... Da's vaak niet zo fris. Doe ik alleen in het huis van mijn ouders.
jij hebt xs ectoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:38 schreef Rozzje het volgende:
http://www.asos.com/ASOS/(...)=-1&clr=Burgundy+red
Ik wou deze halen maar ik had te lang gewacht en nu hebben ze L niet meer
Kan daar van de grond eten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hier is het schoon hoor1x per week het hele huis en m'n kamer 2 a 3x per week
dankjequote:
0870196quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sure, wat is je rekening nummer?
En waarvoor heb je dat voor nodig?
Okay, en ehh 1% rente per maand lijkt me redelijk. Over 2 maanden wil ik het terug. Anders betaal je 10% rente per maand verder, en heb je max een jaar.quote:
Een varkentje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:45 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een spaarpot gekocht voor vakantie.
KOMT U ALLEN OP BEZOEK, GOOIT WAT IN MIJN SPAARPOT.
Nee, zo'n blik dat niet open kan. Ideaal, want anders ga ik stiekem geld pakken.quote:
oo ik betaal niet terug je mag de auto vanaf 1 september hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, en ehh 1% rente per maand lijkt me redelijk. Over 2 maanden wil ik het terug. Anders betaal je 10% rente per maand verder, en heb je max een jaar.
Nee, sorry dan gaat de deal niet door!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo ik betaal niet terug je mag de auto vanaf 1 september hebben
Je kunt het beter op een bank zetten, dan krijg je nog rentequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, zo'n blik dat niet open kan. Ideaal, want anders ga ik stiekem geld pakken.
Vorige keer 400 euro met zo'n ding gespaard.
Ja, maar dan heb je het een keer echt nodig en dan kan je het niet pakken, alsof je het weggooit! Zet het dan op een bank en zorg dat je er een paar jaar niet af kan halen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, zo'n blik dat niet open kan. Ideaal, want anders ga ik stiekem geld pakken.
Echt? Wtfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een bankrekening voor gebruik en een bankrekening voor sparen (niet uitgeven). En het geld dat ik in dat blik spaar, ga ik uitgeven aan reisjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt het beter op een bank zetten, dan krijg je nog rente
Dan gewoon openen met een blikopener? En in geval van nood heb ik dus nog een rekening.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het een keer echt nodig en dan kan je het niet pakken, alsof je het weggooit! Zet het dan op een bank en zorg dat je er een paar jaar niet af kan halen.
Mwah, zie hierboven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? WtfWaarom niet gewoon op je bank? Haal je 't dan ook deraf?
Ja, maar waarom dan die spaarpot. Vind je dat gewoon leuk ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een bankrekening voor gebruik en een bankrekening voor sparen (niet uitgeven). En het geld dat ik in dat blik spaar, ga ik uitgeven aan reisjes.
[..]
Dan gewoon openen met een blikopener? En in geval van nood heb ik dus nog een rekening.
[..]
Mwah, zie hierboven.
Ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan die spaarpot. Vind je dat gewoon leuk ofzo?
Wel een goed idee eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:52 schreef Ezell het volgende:
En ik vind dat ding zo leuk, dat ik expres steeds geld erin gooi. Geef ik dus ook minder uit.![]()
Zeggen wel meer...quote:
Holy shit, wat een plastic wijfquote:
Maar hoe groot is dat ding als je vorige keer zo veel geld had dan? Of prop je er briefjes in?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeggen wel meer...![]()
Maar ja, van dat geld ga ik hele leuke dingen doen. Dus daar heb ik zin in. Ook vind ik het wel fijn om impulsaankopen en dure aankopen te voorkomen. Nu gooi ik het geld in mijn spaarblik nadat ik al mijn boodschappen heb gedaan.
Teleurstellingquote:
de rest is ook fake man, laat je toch niet zo neppenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Alleen dr tieten zijn miss fake maar voor de rest
Briefjes en muntjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar hoe groot is dat ding als je vorige keer zo veel geld had dan? Of prop je er briefjes in?
Gaat sneller.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
Mensen die dingen als dichte spaarpotten nodig hebben om te kunnen sparen.
Denken dat merendeels van de vrouwen all natural zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de rest is ook fake man, laat je toch niet zo neppenDit soort vrouwen aantrekkelijk vinden
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Denken dat merendeels van de vrouwen all natural zijn
vmboquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
"To keep in shape.."quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
oke, welk merk/kleur etc vind je leuk?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
zoek eens iets leuks uit voor mij (kleding ofzo)
heb geen voorkeur, ik laat het lekker an jou over miss vind ik het foeilelijk en miss keimooiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke, welk merk/kleur etc vind je leuk?
Eens tellen hoe vaak, die gast, zijn hand door zijn haren haaltquote:
Geef mij ff tijd dan. Zoek nooit mannen kleding op internetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
heb geen voorkeur, ik laat het lekker an jou over miss vind ik het foeilelijk en miss keimooi
oo raarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geef mij ff tijd dan. Zoek nooit mannen kleding op internet
Kan je voor mij ook een outje zoeken max 300 euquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geef mij ff tijd dan. Zoek nooit mannen kleding op internet
waarom heb ik niet zo'n buikquote:
laat mij doen ok vind ik leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan je voor mij ook een outje zoeken max 300 eu
reblog je hem dan?quote:
thanksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
zooo dat ziet er lekker uit ga zo door...
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5 32GB.
hij staat eropquote:
Zwakkeling gewoon door gaan met zoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Dearest het volgende:
ik ben ondertussen 2x afgeleid omdat ik op wilde zoeken wie die male models waren, laat maar
Remiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je Remi Gaillard-onderschrift. Nice nice LEKKER BROWNIE GOEDE KEUS.
OK OK IK GA DOORquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zwakkeling gewoon door gaan met zoeken
JE KAN HET
DMquote:
yupquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Helaas minder video's de laatste tijd, maar het blijft een baas natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, bij mijn werk zat een jongen aan mijn haar
damn gurlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, bij mijn werk zat een jongen aan mijn haar
Hoe ga je het nu goedmaken dan? Ik zat vol verwachting te wachten op een paar mooie outfits en dan ga je zo doen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Dearest het volgende:
rozzje sorry ik geef het op maar no worries je vindt mijn stijl voor jongens toch niet mooi
ja sorry maar ik ga niet iedereen hier pijpenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoe ga je het nu goedmaken dan? Ik zat vol verwachting te wachten op een paar mooie outfits en dan ga je zo doen..
Had wel meer van je verwacht hoor.. Dit stelt mij zeer teleurquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja sorry maar ik ga niet iedereen hier pijpen
hoe duurquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
Rozzje:
[ afbeelding ]
Met goede broek + overhemd en colbert. SWAGZZJE
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben nog steeds van plan om deze te kopen:
[ afbeelding ]
zal wss een paar mensen echt awesome staanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
Rozzje:
[ afbeelding ]
Met goede broek + overhemd en colbert. SWAGZZJE
ja of dezequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben nog steeds van plan om deze te kopen:
[ afbeelding ]
Dit T-shirt is vet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek: (maar ik weet dus totaaaal niet wat jongens leuke broeken vinden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RiemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had veel beter gekund maar dan ben ik nog wel ff bezig met zoeken op internet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit T-shirt is vet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek: (maar ik weet dus totaaaal niet wat jongens leuke broeken vinden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RiemValt mij allemaal beetje van je tegen catjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had veel beter gekund maar dan ben ik nog wel ff bezig met zoeken op internet![]()
![]()
Ik hoor het al, hou het wel bij vrouwen kledingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Valt mij allemaal beetje van je tegen catje![]()
![]()
Dat lijkt mij beter jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoor het al, hou het wel bij vrouwen kleding![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit T-shirt is vet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek: (maar ik weet dus totaaaal niet wat jongens leuke broeken vinden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riemlol ik zou wss geen van allen kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had veel beter gekund maar dan ben ik nog wel ff bezig met zoeken op internet
dankjewel
Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
zoek eens een leuke vrouwenoutfit bij elkaar dan, als je wil?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoor het al, hou het wel bij vrouwen kleding
i still see your shadows in my room![]()
Dit bedoel ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
lol ik zou wss geen van allen kopen
dankjewel![]()
![]()
jaaaaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Rozzje het volgende:
Zal ik voor jullie dames een mooie uitfit zoeken? Dit is wel heel erg gay maar ja
i still see your shadows in my room![]()
Nee iedereen vind het lelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
zoek eens een leuke vrouwenoutfit bij elkaar dan, als je wil?![]()
![]()
jij ook denk ik of nie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
Echt heel veel mensen hebben deze
[ afbeelding ]Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Ik ben blijkbaar niet heel veel mensen. Fuck.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[ afbeelding ]∞![]()
Ik zal wel eens een broek opzoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
Was dat shirt echt zo lelijk, en die broek?![]()
Die broek was wel heel lelijk ja, sorry.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
Was dat shirt echt zo lelijk, en die broek?∞![]()
ik ;squote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[ afbeelding ]i still see your shadows in my room![]()
ik houd er niet zo vanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
Was dat shirt echt zo lelijk, en die broek?Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
G-starquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Rodawa het volgende:
Noem eens een website waar ik broeken kan kopen. Of kleding. Zal je eens een broek laten zien.![]()
zalandoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Rodawa het volgende:
Noem eens een website waar ik broeken kan kopen. Of kleding. Zal je eens een broek laten zien.![]()
asosquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Rodawa het volgende:
Noem eens een website waar ik broeken kan kopen. Of kleding. Zal je eens een broek laten zien.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
lol jij vond het leuk niet iedereen heeft de zelfde smaak, het is niet fout hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal dat ik wat leuks hadArie is net weg en die nigger belt me op![]()
Die broek heb ik, maar dan mooier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]∞![]()
ik wil je likken roze is echt bossaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef Rodawa het volgende:
Ik draag ook wel eens een roze overhemd trouwens. Wie wil me nu aanraken?Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef Rodawa het volgende:
Ik draag ook wel eens een roze overhemd trouwens. Wie wil me nu aanraken?![]()
ok wanirquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Oke kom fissa at my place we gaan trio doen.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
![]()
![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
ik kan nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat denk je van nu? Swagty is er al, schiet op anders beginnen we voor je er bent.Arie is net weg en die nigger belt me op
Forum Opties Forumhop: Hop naar: