Welke gebruik je?quote:
IJdeltuitenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik had altijd gel, nu sinds een maandje wax. Veel betur.
Kaal?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:53 schreef TienVingers het volgende:
Mijn gezicht heeft geen mooi kapsel nodig
Ik sinds 2 weken waxquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik had altijd gel, nu sinds een maandje wax. Veel betur.
Ik gebruik het merk Redken.. Je moet kijken welk kapsel je wilt en dan kijken of je een wax neemt met veel shine of juist niet.. Hetzelfde geldt voor de hold dat is hoe stevig je haar zit en of je het daarna nog kan veranderen kwa modelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Welke gebruik je?
Mijne blijft echt niet de hele dag zitten![]()
Voordeel van wax over gel is wel dat je met je hand door het haar nog heel veel kan verbeteren
Beetje van die spuitbus van je moeder lenen. Doe ik ook. Of gewoon, afhankelijk van je kapsel, je hand er nog eens doorheen halen, dan zit alles weer fl3xxx.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik sinds 2 weken waxMaar ik doe eerst wax en dan nog een klodder gel erbij in anders valt het gelijk naar beneden xd
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
GEHAALD GEHAAALD GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLDDDD
Ik heb mijn propedeuse![]()
vak van vandaag met een 7.9 gehaalden ik denken dat ik hem niet gehaald zou hebben
___!!
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
vak van vandaag met een 7.9 gehaalden ik denken dat ik hem niet gehaald zou hebben
___!!
#Ballinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
___!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |