Top TTquote:
Ik lust die niet, dus geniet ervanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had prijs in de loterij, liter ben & jerry. Beat that
We zitten op hete kolenquote:
Ik had ook Ben &Jerrys in de loterij... Maar omdat ik het alleen maar ergens in Osdorp West kon ophalen heb ik het maar weggegeven ... wel 4 x prijsquote:
Nou ik smeet ze altijd weg (ik hou niet zo van ijs, wel waterijs op deze dagen) Maar ik heb ooit strawberry cheesecake geproefd en dat was heerlijk. Maar met die bonnen kon ik kiezen uit 2 smaken. Die niet zo snel over de toonbank gaan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook Ben &Jerrys in de loterij... Maar omdat ik het alleen maar ergens in Osdorp West kon ophalen heb ik het maar weggegeven ... wel 4 x prijs
Niet zo handig met ijs, maar één geproefd en die is ook lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Een gegeven paard mag je best op de bbq gooien...
Zulke kutklappers zijn het dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo handig met ijs, maar één geproefd en die is ook lekker
Ik wind me vreselijk op, dat kan toch verdomme niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zulke kutklappers zijn het dus ook weer niet.
Om ijs moet je je ook niet opwinden, zonde...
Nee ongehoorrd idd sommige prijzen van de loterij.... Ik speel mee met 4 loten... Dus alles x 4, zoals jaarlijkse agenda, toegangskaartjes 4 personen Slagharen of spelletjes... Ijs vind ik dan nog tot daar aan toe, alleen ophalen met het OV zorgt al dat het gesmolten is als ik thuiskom....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wind me vreselijk op, dat kan toch verdomme niet.
Ik heb de laatste bonnen voor een dierenpark op FHF gezet. Binnen tien minuten waren ze wegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ongehoorrd idd sommige prijzen van de loterij.... Ik speel mee met 4 loten... Dus alles x 4, zoals jaarlijkse agenda, toegangskaartjes 4 personen Slagharen of spelletjes... Ijs vind ik dan nog tot daar aan toe, alleen ophalen met het OV zorgt al dat het gesmolten is als ik thuiskom....
Wil er nog iemand mee naar de film? Heb nog 4 Pathe-bonnen
is een idee idd. maar ooit echt iets winnen ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de laatste bonnen voor een dierenpark op FHF gezet. Binnen tien minuten waren ze weg
Nou ja een ander er plezier mee doen is ook winnen, met dat ijs gaat het lastig. Er stond maar één afhaal adres opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
is een idee idd. maar ooit echt iets winnen ...
Ik kijk altijd eerst ff onder kennissen en collega's ... Als ik er dan niet vanaf kom is FHF de volgende stap...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een ander er plezier mee doen is ook winnen, met dat ijs gaat het lastig. Er stond maar één afhaal adres op
Dat met dat afhaaladres is idd absurd, helemaal als je weet waar je het soms moet afhalen, wij moesten het ijs in een dorp halen wat niet eens een supermarkt heeft, alleen een kroegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een ander er plezier mee doen is ook winnen, met dat ijs gaat het lastig. Er stond maar één afhaal adres op
Nou de voorgaande keren was het bij mijn videotheek. Ik kom daar al jaren niet meer van wegen downloaden. Dus daar ga ik echt niet heen voor gratis ijsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat met dat afhaaladres is idd absurd, helemaal als je weet waar je het soms moet afhalen, wij moesten het ijs in een dorp halen wat niet eens een supermarkt heeft, alleen een kroeg
Bij Caroline Tensen in de Postcode Loterij...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef MadMaster het volgende:
Hoe win je in hemelsnaam een portie ijs, zit ik me nu te bedenken....?
Postcode loterijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef MadMaster het volgende:
Zal wel weer een troostprijs zijn voor mensen die jaarlijks honderden euros vergooien met een minimale kans op een paar miljoenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef MadMaster het volgende:
reken uit ... Al minimaal 10 jaar 4 loten per maand... Bij postcode en staats ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Postcode loterijIk wacht nog op de miljoenen
Whehehe, kijk je dan ook naar dat kutprogramma?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Postcode loterijIk wacht nog op de miljoenen
Ja weet je ik had ook nog ongezien bank/giro loterij. Die heb ik eruit getieft. Maar ik durf dit niet te doen, stel je voor. Straks gaan je buren er met duizenden euro's vandoor Het is een wurggreep loterij. Je zou haast bang worden om te verhuizenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel weer een troostprijs zijn voor mensen die jaarlijks honderden euros vergooien met een minimale kans op een paar miljoen
Staats doe ik niet aan, ik krijg meestal een oudejaarslot van mijn moeder. De bank/giro heb ik er wel uitgeflikkerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
reken uit ... Al minimaal 10 jaar 4 loten per maand... Bij postcode en staats ...
Omg....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik durf dit niet te doen, stel je voor. Straks gaan je buren er met duizenden euro's vandoor.
Nee ik begin daar even niet aan. Mocht het echt slechter worden gaat die shit ook de deur uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
reken uit ... Al minimaal 10 jaar 4 loten per maand... Bij postcode en staats ...
Zo voelt het wel, eigenlijk enorm slimquote:
Ik kan me er weinig bij voorstellen, maar dat zal wel komen, omdat het me geen reet interesseert wat mijn buren wel of niet hebben.quote:
Ja dat heb ik ook, zo dat is dan kut... Zeker als je vroeger meespeelde op dezelfde postcode..... Maar idd dat ik misschien de Staats er uit gooi mn vader heeft er vroeger al eens 25.000 gulden gewonnen . Dus de kans dat er nog iemand uit dezelfde familie so'n bedrag wint wordt gelijk kleinerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet je ik had ook nog ongezien bank/giro loterij. Die heb ik eruit getieft. Maar ik durf dit niet te doen, stel je voor. Straks gaan je buren er met duizenden euro's vandoor Het is een wurggreep loterij. Je zou haast bang worden om te verhuizen
Het zou mij ook roesten als de buurt opeens veel geld heeft, leuk toch?quote:
Euh, neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
Dus de kans dat er nog iemand uit dezelfde familie so'n bedrag wint wordt gelijk kleiner
Dat had ik ook voordat ik mee ging doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen, maar dat zal wel komen, omdat het me geen reet interesseert wat mijn buren wel of niet hebben.
Oh ja kansberekening... Heb vroeger dat hele trekkingsproces op de vloer gehad en gesimuleerd gezien en zo... Idd randomquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja kansberekening... Heb vroeger dat hele trekkingsproces op de vloer gehad en gesimuleerd gezien en zo... Idd random
Bij de staatsloterij kun je voorkeurs eindcijfers kopen dus ook 00 t/m 99 dus altijd 100% prijs op alle 2 cijferige eindcijfers en 10% kans bij de 3-cijfers etc etc .. Maar dan zou je bijna je inzet er uithalen plus wat je aan extra's pakt boven de 2 eindijfersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]Ik ken ook zo'n figuur die wist het wel, volgens mij was het de staatsloterij. Duizenden guldens uitgegeven. Hahahaha, het kon niet misgaan
Nee maar je kan binnenkort niet meer naar het vaste landquote:
Morgen de Jackpot Dees ... Ik kan hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb me in mei oogegeven voor maandelijks mee spelen in de Staatsloterij, de eerste trekking zou op 10 juni zijn en ik won meteen ¤ 27,50![]()
Dit was zeker weten een voorproefje
Dat doen ze expres, daarna is het nul komma nulquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb me in mei oogegeven voor maandelijks mee spelen in de Staatsloterij, de eerste trekking zou op 10 juni zijn en ik won meteen ¤ 27,50![]()
Dit was zeker weten een voorproefje
hoezo dat? voordeel zou zijn dat ik ook geen bezoek meer krijgquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar je kan binnenkort niet meer naar het vaste land
Ik heb een stukje vertaald in het Engels, maar het maakt niet zo veel uitquote:
alle tokkies vinden mij een pauperquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen als je een PAUPER-ouder bent.
Lees maar terugquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
hoezo dat? voordeel zou zijn dat ik ook geen bezoek meer krijg
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een stukje vertaald in het Engels, maar het maakt niet zo veel uit
long as you glue tit with her is good, but imagine once again it was a normal question from my side wham she plays back the missy, well nobody plays against me
Ik denk niet dat je slaagtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
ik heb het topic doorgestuurd naar mijn professor
oh datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees maar terug.
Ging over Doekens en EVT. Daar weet je meer van dan ik
Ik was met EVT, ik zei nog wat een zootjequote:
De tieten van het poppetje zijn vastgeplakt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een stukje vertaald in het Engels, maar het maakt niet zo veel uit
long as you glue tit with her is good, but imagine once again it was a normal question from my side wham she plays back the missy, well nobody plays against me
met EVT heeft mijn eiland niets te maken, Doeksen heeft gewoon een vervoersplicht naar mijn eilandquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was met EVT, ik zei nog wat een zootje
Geen idee, even door googel gejast. Ik dacht dat het beter te begrepen werd, maar helaasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tieten van het poppetje zijn vastgeplakt?
In het Engels is het net zo'n onzin als in het Nederlandsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee, even door googel gejast. Ik dacht dat het beter te begrepen werd, maar helaas
Met een katapult erbij lijkt me dat een leuk thema voor een game.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Deisyy het volgende:
De vogels proberen mijn katten gek te maken, het lijkt hier fokking birds wel boven mijn tuin![]()
Dat begreep ik ook ja, die veerdienst was ook de enige op de eilanden. Tot nu toe. Doeksen moet zijn tarieven maar aanpassen. EVT zijn personeelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
met EVT heeft mijn eiland niets te maken, Doeksen heeft gewoon een vervoersplicht naar mijn eiland![]()
ze doen nu huilie, huilie boehoe want ze hebben het zo moeilijk en crisis en zo
En dat dat spel dan wereldwijd wordt gespeeld, er overal t-shirts en andere goodies van te koop zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een katapult erbij lijkt me dat een leuk thema voor een game.
Eens even op broeden...
Met een katapult met katten op vogels schietenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens even op broeden...
vreemde vogel, daar krijg je boze vogels vanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens even op broeden...
Een kattenpult dus...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Met een katapult met katten op vogels schieten
Toch zoietsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens even op broeden...
tis een soort Ryanair - KLM dingetjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook ja, die veerdienst was ook de enige op de eilanden. Tot nu toe. Doeksen moet zijn tarieven maar aanpassen. EVT zijn personeel
Maar voor jouw het dubbele?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef sacha het volgende:
[..]
tis een soort Ryanair - KLM dingetje![]()
volgens mij kost een retourtje naar mijn eiland voor badgasten nu iets van 25 euro
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Deisyy het volgende:
De vogels proberen mijn katten gek te maken, het lijkt hier fokking birds wel boven mijn tuin![]()
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat Heks hier is
Ik wist dat je er minstens 5 keer per uur op zit te sherlockenquote:
Met haar geile vriend bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Soury het volgende:
Ik koop liever een gun met kogels voor die kut duiven, al moet ik bekennen dat het meevalt dit jaar met die geile stink vogels. Mijn buurvrouw deed het beter
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist dat je er minstens 5 keer per uur op zit te sherlocken
Het was maar éénmaligquote:
Koekoekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]draai nog steeds elke dag haar album * zucht* ze blijft maar aan me trekken van Heks je bent mijn fan draai me
ja, met een pasje wat door de scanner moet en het liefst willen ze mijn vingerafdruk maar die krijgen ze nietquote:
helemaal niet koekoekquote:
Nou ja ik heb wel een beetje liggen grinniken, eventjesquote:
Kunnen eilanders tegen speciaal tarief overvaren, ja of nee, moet je dan geen geld betalen, ja of nee, hoeoeoeoeoe?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, met een pasje wat door de scanner moet en het liefst willen ze mijn vingerafdruk maar die krijgen ze niet
OV chipknip compatible?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, met een pasje wat door de scanner moet en het liefst willen ze mijn vingerafdruk maar die krijgen ze niet
Sierd de vosquote:
Huppelen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen eilanders tegen speciaal tarief overvaren, ja of nee, moet je dan geen geld betalen, ja of nee, hoeoeoeoeoe?
tikkie!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen eilanders tegen speciaal tarief overvaren, ja of nee, moet je dan geen geld betalen, ja of nee, hoeoeoeoeoe?
Flierdjeppen, wadlopen. Ze zoeken het maar uitquote:
Zelfs de bussen op Terschelling deden daar niet aanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
er zou eens iets logisch worden opgelost in Nederland
Dierfleppen bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Flierdjeppen, wadlopen. Ze zoeken het maar uit
Was je niet met de fiets? Nog nooit met de bus geweest op Terschellingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs de bussen op Terschelling deden daar niet aan
Kan ik mijn strippenkaarten daar nog gebruiken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs de bussen op Terschelling deden daar niet aan
Uh nee met de bootquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Was je niet met de fiets? Nog nooit met de bus geweest op Terschelling
Ik denk het welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik mijn strippenkaarten daar nog gebruiken?
Ze wilde wel met de fiets naar Harlingen, maar de fiets wilde niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Was je niet met de fiets? Nog nooit met de bus geweest op Terschelling
Kan je die kaart opmaken ouwe kniertquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice! Tijd om weer eens naar Terschelling te gaan!
Het was eerder andersomquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wilde wel met de fiets naar Harlingen, maar de fiets wilde niet.
Dan heb je ook geen autoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik cash zou kunnen betalen nog beter. Chip-knips en pasjes doe ik niet aan.
Is er nog een bank bij jullie in het dorp?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Succes in je verdere leven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is ook een rotdingquote:
Steeds minder en steeds meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er nog een bank bij jullie in het dorp?
Terschelling toch nog wel of ook al niet meer... ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag toch niet met je auto Terschelling op gaan?
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag toch niet met je auto Terschelling op gaan?
Thnx.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes in je verdere leven.
Hoe betaal je je boodschappen dan?
Zeker niet van de Postcodeloterij?quote:
Hou krijg jij je loon? Als je werkt ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx.
Cash offcourse. Ik betaal alles cash, dus ook de boodschappen.
Dat zegt ze wel maar die gaat naar olie graven zonder dat we er weet van hebbenquote:
Krijg jij je inkomen dan ook nog in zo'n bruin loonzakje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx.
Cash offcourse. Ik betaal alles cash, dus ook de boodschappen.
Ik heb twee prima fietsen hoor, een opoe geval en een blitse race kar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker niet van de Postcodeloterij?
Die fietsen zien er stevig uit, maar ze zijn lelijk!
Ik krijg geen inkomen. Wel jammer dat die loonzakjes zijn afgeschaft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg jij je inkomen dan ook nog in zo'n bruin loonzakje?
Een uitkering zal niet cash uitbetalen, dus mogelijk slechts de Drentse Boerenleenbank dan nog ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg jij je inkomen dan ook nog in zo'n bruin loonzakje?
En gebruik je ze weleens?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb twee prima fietsen hoor, een opoe geval en een blitse race kar.
Uitkering dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik krijg geen inkomen. Wel jammer dat die loonzakjes zijn afgeschaft.
Ik heb geen ruimt voor nóg een fietsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb twee prima fietsen hoor, een opoe geval en een blitse race kar.
Ik ben ouder en nooit gehad, maar ben later gaan werken in andere sector...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Loonzakjes met zo'n handgeschreven smal strookje erin.
Mijn God, ik word oud
De stadsfiets wel uiteraard (Amsterdam, ik laat mijn auto staan) De race minder, en die is zo mooi.quote:
Mijn eerste loon kreeg ik ook contant, kon ik afhalen op het Leidseplein bij Randstadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook niet. Uitkering is ook een inkomen.
Ik ben in mijn werkzame leven (gelukkig) altijd contant betaald.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eerste loon kreeg ik ook contant, kon ik afhalen op het Leidseplein bij Randstad
Het is maar wat je prettig vindt, ik heb het liever op de bank zonder dat ik er mee rond loop te zeulen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben in mijn werkzame leven (gelukkig) altijd contant betaald.
Dat scheelt nu een hoop gedoe en verplchtingen met allerlei rare dingen waar ik geen zin in heb.
Ja dat weet ik, maar het lijkt me dat je van de lucht niet kan leven of je moetmet een rijke vrouw getrouwd zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook niet. Uitkering is ook een inkomen.
In 1986 kreeg ik mijn loon op die manier, maar dat was ook een wat antiek bedrijf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ouder en nooit gehad, maar ben later gaan werken in andere sector...
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar wat je prettig vindt, ik heb het liever op de bank zonder dat ik er mee rond loop te zeulen.
Ik durf haast niet te vragen wat je werk is
Ja dat dus ... Zo een mannetje met een zijden sjaaltje en pantoffelstjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het lijkt me dat je van de lucht niet kan leven of je moetmet een rijke vrouw getrouwd zijn
Ik heb ook een uitkering maar van mijn eigen geld, dat kan ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het lijkt me dat je van de lucht niet kan leven of je moetmet een rijke vrouw getrouwd zijn
Maar je ontkomt er toch niet aan dat sommige zaken met een pasje geregeld moeten worden? Je gaat je aflossing toch ook niet elke maand bij de bank brengen of je huur naar de woningbouwvereniging?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben in mijn werkzame leven (gelukkig) altijd contant betaald.
Dat scheelt nu een hoop gedoe en verplchtingen met allerlei rare dingen waar ik geen zin in heb.
Ik ben al een tijdje gestopt met werken....dat is voor jonge mensen en niet voor oude lullen zoals ik.quote:
Nooit getrouwd geweest....wel een tijdje met een rijke vrouw doorgebracht btw....ik was 28 en zij was 56....dat waren mooie tijden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen studeerde ik nog, maar daarvoor heb ik ooit in 1981 wat uitzend werk gedaan en dat kreeg ik ook gewoon op mn girorekening volgens mij ... Van het uitzendburoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 1986 kreeg ik mijn loon op die manier, maar dat was ook een wat antiek bedrijf.
kan toch automatischquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je ontkomt er toch niet aan dat sommige zaken met een pasje geregeld moeten worden? Je gaat je aflossing toch ook niet elke maand bij de bank brengen of je huur naar de woningbouwvereniging?
Maar Kingstown heeft geen van beiden, niet dat het mijn zaken zijn, maar toch...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een uitkering maar van mijn eigen geld, dat kan ook
Moet hij wel een bankrekening hebben en daar geld op (laten) storten.quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje gestopt met werken....dat is voor jonge mensen en niet voor oude lullen zoals ik.
[..]
Nooit getrouwd geweest....wel een tijdje met een rijke vrouw doorgebracht btw....ik was 28 en zij was 56....dat waren mooie tijden.
Soms ontkom je er idd helaas niet aan, maar ik heb het echt tot een absoluut minimum weten te reduceren. Ik heb wel een "gewone" betaalrekening waar de maandelijkse lasten van worden betaald, maar daar heb je verder geen pasje voor nodig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je ontkomt er toch niet aan dat sommige zaken met een pasje geregeld moeten worden? Je gaat je aflossing toch ook niet elke maand bij de bank brengen of je huur naar de woningbouwvereniging?
Ja dat weet ik niet, zou kunnen toch. Zat mensen met een gouden trap onder hun reetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Kingtown heeft geen van beiden, niet dat het mijn zaken zijn, maar toch...
oh ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet hij wel een bankrekening hebben en daar geld op (laten) storten.
Oh, dát soort werkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nooit getrouwd geweest....wel een tijdje met een rijke vrouw doorgebracht btw....ik was 28 en zij was 56....dat waren mooie tijden.
En die heeft hijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, zou kunnen toch. Zat mensen met een gouden trap onder hun reet
46, voor de tweede keerquote:
Jong hoor. En binnen. Lust je spare ribsquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jong hoor. En binnen. Lust je spare ribs
WEl gelijk contant af laten rekenen Souryquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jong hoor. En binnen. Lust je spare ribs
Die telfoutjes maak ik al een jaartje of 20.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
46, voor de tweede keer![]()
Want ik dacht vorig jaar ook al dat ik 46 was, maar toen was ik 45. Telfoutje
Dus eigenlijk ben je 67?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die telfoutjes maak ik al een jaartje of 20.
In een plain brown wrapperquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
WEl gelijk contant af laten rekenen Soury
Je bent dus 67!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah kijk pensionado dus ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou we zijn nogal mildquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]![]()
Neehee....ik denk al 20 jaar dat ik 28 ben.
Jullie zijn gemeen.
Is dat zo? Mijn postegels heb ik al vanaf mijn 6e, de LP's pas vanaf mijn 10e.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dan kan ik je hand schudden want ook ik heb een aardige collectie van singles,lp's,maxisingles e.d.van weleer en heb nog steeds geen aanstalten gemaakt de hele handel te koop te zetten.
Maar soms wil een goede postzegelcollectie een platencollectie overtreffen hoor..
Hoelang roep je al dat je 48 bent?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]![]()
Neehee....ik denk al 20 jaar dat ik 28 ben.
Jullie zijn gemeen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef cafca het volgende:
Ik denk altijd dat ik zou oud ben als ik me voel.
('s-avonds laat 21, 's-morgens vroeg 88....)
Ben je nu Yvonne aan het fucken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
ik ben al jaren 39 en het bevalt uitstekend
Dan moet je toch eens leren rekenenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geroepen, want ik ben 47.
Het gaat erom hoe jong/oud je je voelt, lees ik netquote:
Yvonne je bedoelt De Yvonne, die is al bejaard hoorquote:
Nog steeds als bouwvakster / sloopdame?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]Ja dat klopt wel soms, als ik na mijn werk kom is het soms 120, gelukkig is het weer 20 de volgende ochtend
Die is al jaaaaaaaren 39.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Yvonne je bedoelt De Yvonne, die is al bejaard hoor
Mijn dochter kijkt nu al met enig wantrouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe jong/oud je je voelt, lees ik net
Jep bevalt me prima.quote:
De mijne ook regelmatig, maar voorlopig houdt ze me niet bij met hardlopenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn dochter kijkt nu al met enig wantrouwen.
Ik vind het wel lachen, maar kan me voorstellen dat je je aan het eind van de dag behoorlijk gesloopt voelt... Zo voel ik me soms ook ....quote:
Zit er behang opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Binnen nu en paar jaar heb ik nog mooi project in Reichshof Duitsland.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn dochter kijkt nu al met enig wantrouwen.
Weten jullie dochters van jullie identiteit op FoK!?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne ook regelmatig, maar voorlopig houdt ze me niet bij met hardlopen
Het is ook lachen. Het is uiteraard iets wat ik niet in gedachte had, maar ik heb er zoveel lol in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, maar kan me voorstellen dat je je aan het eind van de dag behoorlijk gesloopt voelt... Zo voel ik me soms ook ....
Ja dacht ik wel, ze heeft zelf ook een account op Fok, maar volgens mij lurkt ze alleen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie dochters van jullie identiteit op FoK!?
En ze weet dat jij Deisyy bent?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dacht ik wel, ze heeft zelf ook een account op Fok, maar volgens mij lurkt ze alleen.
Die van mij wel. alhoewel niet alle klonen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie dochters van jullie identiteit op FoK!?
Dus welke kent ze? Deze of een PP?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die van mij wel. alhoewel niet alle klonen.
Mijn schoonzoon wist eerder mijn nickname dan mijn echte.
Ik heb het er zo af tegen aannemelijk tarief, overnachting en bierkelderquote:
Eh...nee...., maar zo erg misdraag ik me toch ook niet?quote:
PP en deze kent ze wel, daarnaast nog een andere die al lang geleden een permban heeft gekregen.quote:
Mijn familie weet ook dat ik Soury ben, alleen loeren ze hier niet. Mijn ex collega's wel, ik kreeg wel eens te horen "Nou je was ook weer lekker bezig "quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh...nee...., maar zo erg misdraag ik me toch ook niet?
Over het algemeen niet... En zeker niet tegenover mij..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh...nee...., maar zo erg misdraag ik me toch ook niet?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn familie weet ook dat ik Soury ben, alleen loeren ze hier niet. Mijn ex collega's wel, ik kreeg wel eens te horen "Nou je was ook weer lekker bezig "
Ja, wat jij zegtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Over het algemeen niet... En zeker niet tegenover mij..![]()
Maar goed, such is now a days life
Ik houd je in gedachte wanneer project gaat beginnen, er is nu een chalet zonder bierkelder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het er zo af tegen aannemelijk tarief, overnachting en bierkelder
Nee ik hou het persoonlijke ook wel achterwegen op fok, binnen mijn grenzen iig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Heb je er nooit spijt van gehad dat je collega's je username wisten?
Lolquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik houd je in gedachte wanneer project gaat beginnen, er is nu een chalet zonder bierkelder.
In het huis wat nu nog verhuurd is daar zit een gigantisch souterrain.
Je gebruikersnaam en echte naam uit elkaar houden heb ik al vanaf begin van internet gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik hou het persoonlijke ook wel achterwegen op fok, binnen mijn grenzen iig.
Een betere bouwvakker kan je je niet wensenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik houd je in gedachte wanneer project gaat beginnen, er is nu een chalet zonder bierkelder.
In het huis wat nu nog verhuurd is daar zit een gigantisch souterrain.
en gesjellig is ze ook nogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een betere bouwvakker kan je je niet wensen
Inderdaad ik sloop allesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een betere bouwvakker kan je je niet wensen
Dat is gewoon een serieus project, Ben begonnen met 80 Hectare, heb er nu nog 20 over met chalet en dat huis.quote:
Je roept maar hoor ik kar zo naar Duitsland. Met mijn gereedschap.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een serieus project, Ben begonnen met 80 Hectare, heb er nu nog 20 over met chalet en dat huis.
Huurcontract loopt nog tot 2016 en daarna kan ik mijn gang gaan.
Prima. Het is een oud Duits huis met veel verdiepingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je roept maar hoor ik kar zo naar Duitsland. Met mijn gereedschap.
Met drie lagen behang en oude kranten eronderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Prima. Het is een oud Duits huis met veel verdiepingen.
Die kans is groot maar wel dikke muren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Met drie lagen behang en oude kranten eronder
Dat zegt niks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kans is groot maar wel dikke muren.
Ik weet wat ik sloopquote:
De jaren zestigquote:
Wekkers en klokken. Mijn pa was Juwelier. Maar ik schoot er ook op met een buksquote:
Captain Hook crocodile disease?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wekkers en klokken. Mijn pa was Juwelier. Maar ik schoot er ook op met een buks
Uhquote:
Mijn vader had een schuur en later garage. Dat was zijn domein.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het groffere werk, zeg maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was cool dan sprongen de veren om je oremquote:
Zo vanaf mijn 4e ben ik in aanraking gekomen met dat groffe.quote:
En dan was er weer een jesus zonder hoofd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vader had een schuur en later garage. Dat was zijn domein.
Als 3 jarige probeerde ik al of de figuren in de kerststal niet uit elkaar konden.
En schaapjes zonder poten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan was er weer een jesus zonder hoofd.
Waar is mijn buksquote:
Het welbekende knolhollen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef sig000 het volgende:
Die knol met 4 benen was wel lekker vandaag, vol gas door de bossen knallen.
Ik heb al Mamamia's op, maar ik denk dat ik nog een cracker met oude kaas ga scoren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Speedball het volgende:
Ja heb er nu al spijt van, zo maar ff kijken wat er te bakken valt in de koelkast
Ik hou het bij mn halve pizza van vandaagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al Mamamia's op, maar ik denk dat ik nog een cracker met oude kaas ga scoren.
is dat niet een beetje weinig ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het bij mn halve pizza van vandaag
1 pizza 2 dagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef Speedball het volgende:
Kan me wel voorstellen met deze warmte eet ik niet veel, maar s avonds laat
De beste biefstuk op de BBQ.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het welbekende knolhollen.
Mooie beesten, heerlijk op je bord...
Dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Il Sardo
Kaas, tomaten, salami, ham, champignons, paprika, artisjok, pikante worst en olijven
Heb je een eigen oven of maak je je eigen deeg?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef sig000 het volgende:
Ik ben zelf redelijk bedreven in het pizza bakken, mijn specialiteit is Tonno met Turkse worst.
Ik heb nog een ouderwets Pelgrim gasfornuis en oven die ruim boven de temperatuurmeter gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een eigen oven of maak je je eigen deeg?
wie denk jij GVD wel dat je bent, dat je het gore lef hebt, en de IKEA ballen mij hier zomaar te poneren als een Libelle lezeresquote:
Dus een steenoven met eigen bodems? Smakelijk als het je lukt ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouderwets Pelgrim gasfornuis en oven die ruim boven de temperatuurmeter gaat.
Steen erin en ideaal om met eigen deeg pizza's te maken.
Wil je nu weer rellen zoals gisteravond... Volgens mij valt het vandaag wel mee Sas .. Kusje er op OKquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
wie denk jij GVD wel dat je bent, dat je het gore lef hebt, en de IKEA ballen mij hier zomaar te poneren als een Libelle lezeres![]()
heb je nooit van begrijpend lezen gehoord? waarom stel ik eigenlijk zo'n stomme vraag?
Relax, ik lees de Libelle ook weleens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
wie denk jij GVD wel dat je bent, dat je het gore lef hebt, en de IKEA ballen mij hier zomaar te poneren als een Libelle lezeres![]()
heb je nooit van begrijpend lezen gehoord? waarom stel ik eigenlijk zo'n stomme vraag?
Vrouwen houden van rellen en zichzelf te bewijzen.. Een eigen fout wordt bijna nooit of te nimmer toegegeven ..quote:
De sport is dan vooral dat je zo dom gaat antwoorden dat zelfs slimme mensen het niet meer begrijpen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jawel maar ik vind het heerlijk om dom op dit forum te posten.
Ik heb daar nog wel wat moeite mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De sport is dan vooral dat je zo dom gaat antwoorden dat zelfs slimme mensen het niet meer begrijpen.
En dat valt niet meequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De sport is dan vooral dat je zo dom gaat antwoorden dat zelfs slimme mensen het niet meer begrijpen.
ik weet bij god niet wat ik moet antwoordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee jij, jij bent lekker stoer met je hoofdlettersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
Gewoon op deze manier dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
Mannen tegen de vrouwen ...
En vrouwen tegen vrouwen
Nee joh, we gaan nu diepzinnig worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
Mannen tegen de vrouwen ...
En vrouwen tegen vrouwen
En ik moet morgen weer vroeg op dus ik lees het wel terug als dat tegenwoordig nog mag hier ...quote:
stoer hè? soms lukt het gewoonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jij, jij bent lekker stoer met je hoofdletters
Trustenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik moet morgen weer vroeg op dus ik lees het wel terug als dat tegenwoordig nog mag hier ...
Trusten allen![]()
ja toedeloe, kusje eropquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik moet morgen weer vroeg op dus ik lees het wel terug als dat tegenwoordig nog mag hier ...
Trusten allen![]()
Waar haal je de Köttbullar vandaan om dat tegen mij te zeggen?quote:
Open een topic in R&P ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef sig000 het volgende:
Langzaam maar zeker krijg ik het gevoel dat ik niet meer begrepen word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |