Feministen tellen niet mee.quote:
The eagle has landed, repeat, the eagle has landed.quote:
BAAS IN EIGEN BUIKquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Op de bres voor lagere cosmeticaprijzen.
Daar heb ik geen partij in. Ik sprak Rave alleen aan op zijn God complex en m.k op het feit dat zonder de Natres de eindoefening van lumbl niet mogelijk was geweest.quote:
JA, GA LEKKER DOOR! GEK! HET BOEIT ME GEEN REET!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen partij in. Ik sprak Rave alleen aan op zijn God complex en m.k op het feit dat zonder de Natres de eindoefening van lumbl niet mogelijk was geweest.
En helpt het?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met je tieten protesteren tegen seksisme.
NOU ZEG WAT EEN ONVERSCHILLIGHEID OPEENS HOOR NU IK WEERWOORD GEEF!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JA, GA LEKKER DOOR! GEK! HET BOEIT ME GEEN REET!
Rot op man, kan prima zonder de natres, alleen jullie zijn lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..] en m.k op het feit dat zonder de Natres de eindoefening van lumbl niet mogelijk was geweest.
HOUD TOCH JE WAFFEL, MAFKEESquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
NOU ZEG WAT EEN ONVERSCHILLIGHEID OPEENS HOOR NU IK WEERWOORD GEEF!
Fuck de UN, nooit meer dat ik die blauwe baret draag op reuniesquote:
Tetten zijn altijd goed, mits echt en geen siliconen!!!quote:
Oh hai, ik heb Brigade-Generaal Nico Geerts aan de lijn voor je. Wat? Oh ok. Ja, hij zegt dat je uit je nek lultquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Rot op man, kan prima zonder de natres, alleen jullie zijn lekker goedkoop.
Veel negatieve reacties gekregen dan of wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fuck de UN, nooit meer dat ik die blauwe baret draag op reunies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |