Dat bedoel ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]kwam vroeger
veel in rossum en zaltbommel maar ze praten daar idd gewoon brabants
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:21 schreef tong80 het volgende:
een rondvraag onder luisteraars van de ochtendshow op Slam FM.
quote:
Twents heerst. De taal der bikkels.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het gros van de ondervraagden niet eens het verschil weet tussen Twents, Drents of Gronings accent. Derhalve: hoax
Zeg ik als Tukker-vrouwtje![]()
Nog steeds Tukkers hoop ik toch. Prima accent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben een studerende Tukker in Utrecht. Wat voor accent heb ik nu?
Nice try, je vergeet wat 'w'tjes en hier en daar een 'o'tje i.p.vquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kerel, jongen, zeg ik, kijk dit topic dan. Kijk dan! Wat een pauperbende hier zeg, ja mooi niet dus dat ik hier mijn derriere neerplant. Kom nou, die moet gewoon op een barkruk. En dan zo een lekkere gouden pilsener in de hand en studeren maar. Paupers! Allemaal!
Ze spelen ook drie sporten met een 'a', hackey, galf en tannis!quote:Kerol, jongen, zeg ik, kijk dit topic dan. Kijk dan! Wat een pauwperwbende hiejr zeg, ja mooi niet dus dot ik hier mijn derrierwe neerwplant. Kom nou, die moet chewoon op een barwkruk. En dan zow een lekkere chouden pilsener in de hoand en stuwdewren maar. Paupewrs! Allemaal!
Niet eens polo? Dat vind ik echt zo'n kaksport.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Nice try, je vergeet wat 'w'tjes en hier en daar een 'o'tje i.p.v
[..]
Ze spelen ook drie sporten met een 'a', hackey, galf en tannis!
Die paarden schijten inderdaad overal en nergens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet eens polo? Dat vind ik echt zo'n kaksport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |