Besteld bij bol.com en ik wist niet zeker of ik thuis zou zijn vandaag dus heb hem bij de AH af laten leveren. En ik wilde hem natuurlijk wel vandaag hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Moest je je tas nog zelf ophalen hilz? Ze brachten hem niet langs als verjaardagscadeau???
Ik vind het schoppen idd erg bijzonder heb het nooit eerder echt gevoeld. Ik krijg nu ook protest als ik op mijn buik ga liggen. En dat ligt zo lekker
Dat is ook niet de bedoeling. Ik ga automatisch op mijn buik liggen maar ligt er niet zolang meer op want dan word ik misselijk. En aangezien draaien ook niet meer zo lekker gaat word ik wakker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:04 schreef GotC het volgende:
Ik kan echt niet meer op m'n buik liggenVoelt erg naar als ik dat doe.
Ik heb ook een flinke trapper hier. Werd er vanmorgen gewoon even niet lekker door
Vriendje heeft de bbq helemaal verzorgdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Oef dat klinkt ook wel pijnlijk via je rug naar buiten. Hier wordt er dan tegen mijn matras geschopt. Maar ik word er misselijk van dus draai heus wel.
Kon je meteen de laatste dingen voor de BBQ meenemen bij de ah. Jullie gaan toch bbq straks?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:45 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat heel fijn dat je SEO goed was, Mabawa! Fijn zo'n gemiddeld kind. Niet fijn van die harde buiken..Rustig aan dan maar, volgens mij helpt er niets anders tegen? Heb er tot nu toe 1 gehad. Na de seks. Niet zo gek. Zou ik ook doen als de piemel van mijn vader steeds zo dichtbij kwam![]()
Oooooh, maar mijn eens zo best wel florissante seksleven is (ook) volledig ingestort, hoor! Ze zeggen dat men (vrouwen) er in het tweede triminster geen genoeg van kunnen krijgen, maar ik merk er niets van. Ik heb echt nul zin en het doet best wel pijn ook. Soms doet het zo pijn dat ik aan het einde moet huilen. Voor mijn man niet echt een motivator voor een volgende keerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:20 schreef Mabawa. het volgende:
[..]Hahaha Limone toch! Maarre.... seks???? Wat is dat? Ik kan het gewoon niet meer. Alsin mijn lichaam moet er niets van hebben en ik heb gewoon echt. geen. zin! Terwijl mijn hoofd best zou willen. Arm vriendlief, het is al zo lang geleden! Iemand nog een lekkere zwangerschapsvriendelijk afrodisiac???
![]()
Dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:47 schreef GotC het volgende:
Volgens mij is het gewoon een fabeltje, dat vrouwen meer zin krijgen in het tweede trimester, om de mannen nog wat gerust te stellen
Bizar he? En jouw citroentje dan, we schelen maar een paar wekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:57 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!![]()
Bizar trouwens, je bent gewoon 27 weken! Bob is 'gewoon' levensvatbaarDat vind ik zelf zo'n mijlpaal! Net zoals dat die van de streepjesregen van december deze maand al mogen bevallen!
En ik maar denken dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:59 schreef RunForrestRun het volgende:
En ik hoopte nog wel hier tips op te doen om het libido weer wat omhoog te krikken.
Sinds ik zwanger ben, ehm, 'werkt' het daar beneden niet meer. Er gebeurt gewoon niks, wat vriendlief ook probeert, de arme schat.
Maar hij draagt zijn lot (voorlopig) moedig.
Ja nou huuuuu, ik heb mijn vent daar ook lekker mee gemaakt.. van 'joh, straks ben ik niet te houden'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:45 schreef Limone het volgende:
[..]
Oooooh, maar mijn eens zo best wel florissante seksleven is (ook) volledig ingestort, hoor! Ze zeggen dat men (vrouwen) er in het tweede triminster geen genoeg van kunnen krijgen, maar ik merk er niets van. Ik heb echt nul zin en het doet best wel pijn ook. Soms doet het zo pijn dat ik aan het einde moet huilen. Voor mijn man niet echt een motivator voor een volgende keer
Ik hoop dat mijn lief niet toevallig meeleest, wij geloven nog dat alles beter wordt in het tweede trimesterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh mensen, ga door alsjeblieft! Ik voel me gelijk een stuk minder 'schuldig'.
Ik heb de hoop bij mijn vriend net omver gemaaid door hardop te lopen verkondigen wat hier gezegd wordtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:43 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn lief niet toevallig meeleest, wij geloven nog dat alles beter wordt in het tweede trimester.
Ja? Maar de eerste tijd toch nog absoluut niet? Ook voor vent niet, omdat die je doos weer moet gaan zien als 'liefdesgeheel' en niet als werpding?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Wacht maar tot je kind eruit is, dan is alles in 1x weer terug
Uhuhquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Wacht maar tot je kind eruit is, dan is alles in 1x weer terug
Liefdesgeheelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:48 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja? Maar de eerste tijd toch nog absoluut niet? Ook voor vent niet, omdat die je doos weer moet gaan zien als 'liefdesgeheel' en niet als werpding?![]()
Dit!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh mensen, ga door alsjeblieft! Ik voel me gelijk een stuk minder 'schuldig'.
Exact dit! Vriend vroeg zich in het begin af of er niet iets in zat ofzo, was er echt even een soort van jaloers opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef martine1984 het volgende:
Skip top eindelijk die piskannen de deur uit. Heb het ook gedaan en ben al weer vergeten hoe het was
Heerlijk dat er hier zoveel lotgenoten zijn die ook een libido deuk hebben ipv een piek. Dacht dat het aan mij lag. Het enige waar ik nu nog mee knuffel in bed is mn voedingskussen![]()
Daarom heb ik man vorige keer bedreigd dat als hij niet netjes bij het hoofdeinde zou blijven tijdens de bevalling dat ik hem dan wat zou aandoen. Maar oen werd het een keizersnee...dus ik heb de bedreiging voor deze keer alvast herhaaldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:48 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja? Maar de eerste tijd toch nog absoluut niet? Ook voor vent niet, omdat die je doos weer moet gaan zien als 'liefdesgeheel' en niet als werpding?![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik heb de hoop bij mijn vriend net omver gemaaid door hardop te lopen verkondigen wat hier gezegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |