Dat komt omdat 'ie daar het aantal posts telt zonder de opennigspost. De nummers die bij de posts in het topic staan zijn inclusief de openingspost.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien, zie je als laatste getal bijna altijd 300.
Maar deze keer was dat 301. (en hierbij wordt de OP niet meegeteld, dus eigenlijk is de 301e reactie post 302).
Ook zie je ergens 289 ofzo, maar toen was er wat verwijderd.
Ja dat zeg ik ook!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat komt omdat 'ie daar het aantal posts telt zonder de opennigspost. De nummers die bij de posts in het topic staan zijn inclusief de openingspost.
Sarcasme heette dat.. Snapte je me niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mods kunnen na de lapo (post 301) nog steeds posten, maar dan komt er verwarring doordat het lijkt alsof de mods de lapo hebben, met hun post 302. Maar we tellen post 301 als lapo.
En hierom moeten mods dus niet deelnemen aan de JNG SC. Als het maar even niet naar hun zin is passen ze de boel aanquote:
Ja echtquote:
blijkbaar, ik koop gelijk alle dikke waggiesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt![]()
En ik wist niet dat je huizen kon kopen met gta 5?
Nee, sarcasme komt moeilijk over via internet, VOORAL ALS JE CAPSLOCK GEBRUIKT!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sarcasme heette dat.. Snapte je me niet?
nou poehoequote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
En hierom moeten mods dus niet deelnemen aan de JNG SC. Als het maar even niet naar hun zin is passen ze de boel aan![]()
Of ga zelf lekker weg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
En hierom moeten mods dus niet deelnemen aan de JNG SC. Als het maar even niet naar hun zin is passen ze de boel aan![]()
Die mods zijn hier ook gewoon users, en zijn mod voor het goede doel om het hier netjes te houden, ze mogen echt wel mee posten!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
Palma denkt volgens mij dat ze sigaretten moet inslikken ipv oproken met die stem
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
Palma denkt volgens mij dat ze sigaretten moet inslikken ipv oproken met die stem
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die Jaap woont bij mij in de buurt he, hij kwam/komt wel eens in de sportschool hier
Echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die Jaap woont bij mij in de buurt he, hij kwam/komt wel eens in de sportschool hier
Sorry maar dat kan ik niet toestaan. Je moet mij nog steeds mijn maandelijkse geld voor kleding geven hoor...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb besloten dat ik minder geld moet gaan uitgeven..
ik heb echt een nieuwe pc nodig, anders kan ik straks gta5 niet draaien gok ik
wat zet jij mijn ping hierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
#in de achtertuin #shirtless
R&R = back (K)
23034CDA PING
06seks whatsapp
FREE2ADD
(K)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |