Oh hoef ik niet te zien hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zal ik 'm DM'en? Ik weet ook van wie ze zijn, iemand die daar op bezoek kwam. Maar ik weet haar naam even niet meer. Zo'n meisje van Beauty and the Nerd geloof ik. Daar kwamen een aantal van op bezoek in het huis toen.
Ziet er echt heel fijn uit iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie hem net op reddit (serieus dezelfde seconde)
Ik ga even fappen. Brbr
Dm maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zal ik 'm DM'en? Ik weet ook van wie ze zijn, iemand die daar op bezoek kwam. Maar ik weet haar naam even niet meer. Zo'n meisje van Beauty and the Nerd geloof ik. Daar kwamen een aantal van op bezoek in het huis toen.
omdat ik anders altijd lapo kan hebben?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoezo is post 301 de lapo en niet gewoon de laatste post die soms modjes per ongeluk doen
Dat zorgt voor verwarring!
Die heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze in de regie ook nogal pervers waren. Ik heb een screenshot van iemand haar schaamlippen. Die waren gewoon te zien in de webstream omdat toen ze bukte met handdoek om zich heen, die camera omlaag ging.
Mods kunnen na de lapo (post 301) nog steeds posten, maar dan komt er verwarring doordat het lijkt alsof de mods de lapo hebben, met hun post 302. Maar we tellen post 301 als lapo.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jij. maar jij moet hiernaar kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mods kunnen na de lapo (post 301) nog steeds posten, maar dan komt er verwarring doordat het lijkt alsof de mods de lapo hebben, met hun post 302. Maar we tellen post 301 als lapo.
Jongen, tief lekker op met die onzinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jij. maar jij moet hiernaar kijken.
[ afbeelding ]
Iedereen heeft zin in mij, obviouslyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja hallo... ik heb gewoon zin in pizza.
en in mij?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iedereen heeft zin in mij, obviously
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mods kunnen na de lapo (post 301) nog steeds posten, maar dan komt er verwarring doordat het lijkt alsof de mods de lapo hebben, met hun post 302. Maar we tellen post 301 als lapo.
kbbyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
#in de achtertuin #shirtless
R&R = back (K)
23034CDA PING
06seks whatsapp
FREE2ADD
(K)
Houd je bek. Spring voor een bus en deal with itquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, tief lekker op met die onzinze is een mod. deal with it
Er was ook zo'n jongen van Beauty and the Nerd. Ik geloof dat dat meisje van die screenshot en hij een stelletje waren. Maar het liep een beetje uit de hand toen zij andere jongens leuker vond. En toen had hij zich opgesloten geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemistmaar het ging idd af en toe een beetje ver
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Houd je bek. Spring voor een bus en deal with it
stop maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Houd je bek. Spring voor een bus en deal with it
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er was ook zo'n jongen van Beauty and the Nerd. Ik geloof dat dat meisje van die screenshot en hij een stelletje waren. Maar het liep een beetje uit de hand toen zij andere jongens leuker vond. En toen had hij zich opgesloten geloof ik.
Of die gesprekken tussen Jaap en die schoonmaaksters altijd. Die hoofd schoonmaakster sowieso met haar rokersstem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |