vroeg opquote:
quote:
Working?quote:
pizzzzaaquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
AND IF YOUUHOUUU YOU WANT ME TOOOHOOOOOOO
LETS MAKE A MOOOHOOOVE
Ja... ik heb dat toen gevolgd. Grappig, die nachterlijke ruzies waar soms maar de helft van werd uitgezonden in de tv uitzending omdat het te ver gingquote:
hoiquote:
ik moest lachen door de herinneringen die boven kwamenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja... ik heb dat toen gevolgd. Grappig, die nachterlijke ruzies waar soms maar de helft van werd uitgezonden in de tv uitzending omdat het te ver ging.
iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar niet vroeg genoeg gaan slapen dus?
afgevinktquote:
IK BEN MOEEEEEquote:
fagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
Telkens naar binnen dan naar buiten, is toch heerlijk.
Zometeen BBQ![]()
![]()
Ik weet nog wel dat ze in de regie ook nogal pervers waren. Ik heb een screenshot van iemand haar schaamlippen. Die waren gewoon te zien in de webstream omdat toen ze bukte met handdoek om zich heen, die camera omlaag gingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik moest lachen door de herinneringen die boven kwamen![]()
quote:
wtfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze in de regie ook nogal pervers waren. Ik heb een screenshot van iemand haar schaamlippen. Die waren gewoon te zien in de webstream omdat toen ze bukte met handdoek om zich heen, die camera omlaag ging.
Ik had het over jou hoor...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ssst niet teveel met haar flirten anders krijg je met krabs aan de stok
Maar hoezo is post 301 de lapo en niet gewoon de laatste post die soms modjes per ongeluk doenquote:
Zal ik 'm DM'en? Ik weet ook van wie ze zijn, iemand die daar op bezoek kwam. Maar ik weet haar naam even niet meer. Zo'n meisje van Beauty and the Nerd geloof ik. Daar kwamen een aantal van op bezoek in het huis toen.quote:
IK SNAP HET NIET MEER11!1!111!1!!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoezo is post 301 de lapo en niet gewoon de laatste post die soms modjes per ongeluk doen
Dat zorgt voor verwarring!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |