Weet je dat lapohunt verhaal met die Tim niet meer dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die mods zijn hier ook gewoon users, en zijn mod voor het goede doel om het hier netjes te houden, ze mogen echt wel mee posten!!!
Naast die gozer in bed liggen is een hel lijkt mijquote:
Vanavond Django kijkenquote:
Koop dan geen pc, dan besteed je minderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb besloten dat ik minder geld moet gaan uitgeven..
ik heb echt een nieuwe pc nodig, anders kan ik straks gta5 niet draaien gok ik
Pechquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry maar dat kan ik niet toestaan. Je moet mij nog steeds mijn maandelijkse geld voor kleding geven hoor...
Hij is echt vies gewoonquote:
Ja maar ik wil gta5.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop dan geen pc, dan besteed je minder
Het is uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Weet je dat lapohunt verhaal met die Tim niet meer dan?
Naast zo iemand hoef ik dus echt niet te liggenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga gewoon San andreas kopen, dat is veel leuker.
Nja, hij scheen een vrouw te hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Naast zo iemand hoef ik dus echt niet te liggen.
Dan moet ik eerst twee uur onder de douche staan voor ik me weer een beetje schoon voel.
Die heb ik al....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga gewoon San andreas kopen, dat is veel leuker.
Die had dus zelf een topic gestart en de andere verwijderd omdat hij vond dat er ge lapohunt werdquote:
Niet dat ik iets tegen dikke mensen heb hoor...quote:
GTA 5 is zoveel beter. uitgebreider, mooierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga spelen dan! Dan hoef je GTA 5 niet.
dus?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Die had dus zelf een topic gestart en de andere verwijderd omdat hij vond dat er ge lapohunt werd.
quote:
Ohja, dat weet ik nog wel. Maar, kijk lapohunten is wat anders dan een mod die per ongeluk de 302e post pakt. En deze mods hier zijn wat toleranter tot lapohunten, maar liever toch niet doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Die had dus zelf een topic gestart en de andere verwijderd omdat hij vond dat er ge lapohunt werd.
Ja inderdaad. Ik heb ook niks tegen dikke mensen hoor. Wel tegen dikke mensen die er niets aan willen doen en zich gewoon de dood invreten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet dat ik iets tegen dikke mensen heb hoor...
M'n beste vriend zit rond de 150 kilo...
Alleen die Jaap deed gewoon zo vies in DGK...
Had hij al zijn prijzengeld in DSB gestopt en alles verlorenquote:
150 wejoo hoe komt datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet dat ik iets tegen dikke mensen heb hoor...
M'n beste vriend zit rond de 150 kilo...
Alleen die Jaap deed gewoon zo vies in DGK...
150 haal je met een beetje overgewicht als snel hoor.quote:
een beetje overwicht haha nou dat vind ik niet een beetjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
150 haal je met een beetje overgewicht als snel hoor.
Tegen de 300 kilo aan vind ik eerder bizar
Als je 1,70 lang bent niet nee. wel 1,90+quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:03 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
een beetje overwicht haha nou dat vind ik niet een beetje
geen 2m01 zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 1,70 lang bent niet nee. wel 1,90+
quote:
gelijk happenquote:
Ja, precies. Ik moet er niet aan denken dat ik op de begrafenis zou zijn van m'n beste vriend. Het komt misschien ooit wel een keer, maar op hoge leeftijd en zeker niet nu.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb ook niks tegen dikke mensen hoor. Wel tegen dikke mensen die er niets aan willen doen en zich gewoon de dood invreten.
quote:
S-U-K-K-E-Lquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had hij al zijn prijzengeld in DSB gestopt en alles verloren
Ehm, als ie maar niet dik of super mager isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wat voor lichaam zie jij graag bij een boi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |