Nee, bij dat snipershot ging het erg vlug, ook logisch. Bij het free-roamen ging het erg sloom, en dat zou mij persoonlijk storen. Het gevoel wat ik daarbij krijg is hetzelfde als bij die animatie in RDR waar je dieren vilt. God wat kon ik daar leip om worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vond je dan dat het wisselen bij dat snipershot te langzaam ging of het top down inzoomen op andere karakters? Volgens mij is dat laatste niet tijdens missies, maar gewoon tijdens het free-roamen met een van je karakters. De andere karakters staan dan blijkbaar niet stil maar beleven ook van alles. Tenminste, dat begreep ik uit het commentaar.
Ja, aan de andere kant zie je daardoor wel gelijk waar ze zich op de map bevinden. Misschien ook nodig om hun verhaallijn + actiescene te laden. Nu zag je echt dat ze met iets bezig waren, in een verhaal zaten. Als ze statisch in hun huiskamer zouden staan zou het wellicht wat sneller kunnen, maar dat is ook maar zo saai.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, bij dat snipershot ging het erg vlug, ook logisch. Bij het free-roamen ging het erg sloom, en dat zou mij persoonlijk storen.
True, true. We kunnen nog niks definitiefs zeggen uiteraard.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant zie je daardoor wel gelijk waar ze zich op de map bevinden. Misschien ook nodig hun verhaallijn + actiescene te laden. Nu zag je echt dat ze met iets bezig waren, in een verhaal zaten. Als ze statisch in hun huiskamer zouden staan zou het wellicht wat sneller kunnen, maar dat is ook maar zo saai.
Dit dus.quote:
Klopt maar de rest supervet dus dat vergeef ik zequote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat stukje met die jetski zag er trouwens wel erg slecht uit.
Wat is dit voor dom populistisch gelul in godsnaam? Elke Triple A titel komt vooraf met wat ingame footage.quote:Goede zet van Rockstar
Omdat ik niet verwacht had dat er een gameplay zou komen. Was er ook ingame footage van GTA IV dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom populistisch gelul in godsnaam? Elke Triple A titel komt vooraf met wat ingame footage.
Hoezo is dit precies een goede zet van Rockstar? Het is een normale zet en niet meer dan dat.
Dat is het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom populistisch gelul in godsnaam? Elke Triple A titel komt vooraf met wat ingame footage.
Hoezo is dit precies een goede zet van Rockstar? Het is een normale zet en niet meer dan dat.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verwacht op de PS4 wel minimaal deze graphics:
Ja dat was er ook, net als bij SA en de delen daarvoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat ik niet verwacht had dat er een gameplay zou komen. Was er ook ingame footage van GTA IV dan?
Neuh, met 5 sowieso niet. Als ze ervoor zorgen dat het met de gameplay wel goed zit vind ik het allemaal wel prima.quote:
Het komt door de illuminati!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat was er ook, net als bij SA en de delen daarvoor.
Dus zo speciaal is het echt niet hoor. Kom eens van die hypetrain af zou ik zeggen en open je ogen!!!
Half Life 3quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ken maar 1 game die deze hype ook kan veroorzaken. En die is nog niet aangekondigd.
Iets met een derde halve leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |