SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Vorig topic.quote:
Nouja gaan we weerquote:
Jou niets iig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja. Wat heb jij hier nu weer over te zeggen dan hè????
Waarom zo onaardig?quote:
quote:
Gewoon echte liefde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh. Alleen tantraseks. Geen penetraties.
Hij moest eigenlijk al meteen na Sesamstraat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk frudienant, denk dat het tijd voor bed is voor je.
zoveel battiesquote:
nog eenquote:
Ik weet niet eens wat het isquote:
zit je weer te gluren naar het speeltuintje....quote:
nee dat nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef leeell het volgende:
[..]
zit je weer te gluren naar het speeltuintje....
ja het moet er weer eens van komen maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter gaan we weer een keer Bierbatties worden.
verschrikkelijk nummerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I cant belieeebe the news todaaaaay Hello oo cuz todayyy we can be blaaaa sundayyy bloooody sundayyy
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef leeell het volgende:
[..]
ja het moet er weer eens van komen maar
ja, en een grote tuinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Steven ook charteren ooit.
is je wietplantage weggg?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een tuin, groot genoeg wel op zich.
Ohhhhh ja sorry foutje! !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee was bij één van de buren. Moest wel lachen though!
Boemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Even de verhouding mannen-vrouwen in dit topic verbeteren.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Even de verhouding mannen-vrouwen in dit topic verbeteren.
Daarom kwam ik ook posten.quote:
Heb je je nu nog ingeschreven?quote:
Je weet gelukkig dat ik het niet meenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was al bang dat deze opmerking in de 'lucht' hing
Bijna vergetenquote:
Sowieso doe ik steeds mijn best om vrouwelijk over te komen. Onlangs een kek rokje gekochtquote:
En dan reactie krijgen als we beide weg zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna vergetenGelijk doen want morgen vergeet ik het echt
[..]
Sowieso doe ik steeds mijn best om vrouwelijk over te komen. Onlangs een kek rokje gekocht
Als het maar wel onder je knietjes komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Sowieso doe ik steeds mijn best om vrouwelijk over te komen. Onlangs een kek rokje gekocht
pics in DMquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat zou het meest komisch zijn jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En dan reactie krijgen als we beide weg zijn
Onder, ja?quote:
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:
Je wilt toch niet dat er mannen om je gaan vechten??quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou het meest komisch zijn jaNou ja alles behalve eigenlijk want het zag er goed uit
[..]
Onder, ja?
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet.
De juiste formulering is over de knietjes, niet onderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wilt toch niet dat er mannen om je gaan vechten??
Oh weet ik veel johquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De juiste formulering is over de knietjes, niet onder
altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou het meest komisch zijn jaNou ja alles behalve eigenlijk want het zag er goed uit
[..]
Onder, ja?
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Tevens liefde voor de Klinker, omdat het kan.
quote:
de patateriequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar ga je stagelopen en alles?
lijkt me grappigquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Net als rookworsten verkopen wanneer de vogels van de daken vallen vd hitte
In Amsterdam Zuidquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar ga je stagelopen en alles?
Zuid-as? doe maar duur !quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Amsterdam ZuidBest goed te reizen ook nog.
oeh wat tof, feliquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gewoon die snelle bus inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meh no tyquote:
neequote:
13 weg ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]bedoelde op verkansie gaan hoe laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |