SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Plausibel als je de waarde van het hutje eens inschatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:39 schreef Saisai het volgende:
die mensen hebben waarschijnlijk hele dure sportpaarden..
quote:ze zijn er ook voor neushoorns
hoort de woningbouw dat niet te fixen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:59 schreef Smurfkuh het volgende:
Nagaan dat ik in precies zo'n zelfde ranzig huis kwam te wonen (woningbouw) Om zulke muren wit te krijgen is echt een hel... Woon er nu 8 maanden en ben nog niet klaar
Mijn woningbouw heeft hele grote fouten gemaakt, betreft mijn woning. Ze hebben mij een huis verhuurt met een enorme gaslek (die bekent was bij hun) maar het niet hebben laten fixen. Zelfde met een daklek, ongedierte enz enz. 6 maanden aan een stuk monteur erin en eruit, met gevolg dat ik mijn baan kwijt benquote:
Je zou de woningbouw aansprakelijk kunnen stellen voor verlies van baan en daarvoor krijg als de rechter het bewezen vind echt wel een leuk bedrag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef Smurfkuh het volgende:
[..]
Mijn woningbouw heeft hele grote fouten gemaakt, betreft mijn woning. Ze hebben mij een huis verhuurt met een enorme gaslek (die bekent was bij hun) maar het niet hebben laten fixen. Zelfde met een daklek, ongedierte enz enz. 6 maanden aan een stuk monteur erin en eruit, met gevolg dat ik mijn baan kwijt benHeb daarin tegen wel een vergoeding gehad & een emmer verf, mja daarmee heb ik mn baan niet terug..
Mooie is nu dat ik alweer erg graag uit dit pokke huis weg wilRondom mijn huis word alles afgebroken mijn rijtje huizen (8 woningen) blijven staan. Maar hoop dat ze besluiten ze alsnog plat te gooien
Klopt maar is me te veel werk. Heb genoeg gedoe gehad met de woningbouw haha! Achja shit happens. Ik zie het maar als een voorproefje voor mijn 'droomproject' (Jaren 30 woning kopen, en van onder tot boven verbouwen :x)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Speedball het volgende:
[..]
Je zou de woningbouw aansprakelijk kunnen stellen voor verlies van baan en daarvoor krijg als de rechter het bewezen vind echt wel een leuk bedrag.
Een solarium geeft toch UV-licht af, geen infrarood?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:39 schreef Saisai het volgende:
dat is goed voor de doorbloeding van het paard, net zoals infrarood dat voor ons is. die mensen hebben waarschijnlijk hele dure sportpaarden..
Wat een sfeerloze vieze hut zeg. Leuk tuintje ook:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Smurfkuh het volgende:
Volgensmij rookte de vorige bewonerAl moet ik zeggen... Mijn huis zag er precies zo uit toen ik het kreeg van de woningbouw
![]()
Hoogstwaarschijnlijk in het verleden (mede-)gebruikt als vakantieverblijf/camping (?) op het landgoed er omheen.quote:
Lijkt mij toch wel de moeite waard om juridische hulp voor in te schakelen, ook tegen je werkgever trouwens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef Smurfkuh het volgende:
[..]
Mijn woningbouw heeft hele grote fouten gemaakt, betreft mijn woning. Ze hebben mij een huis verhuurt met een enorme gaslek (die bekent was bij hun) maar het niet hebben laten fixen. Zelfde met een daklek, ongedierte enz enz. 6 maanden aan een stuk monteur erin en eruit, met gevolg dat ik mijn baan kwijt benHeb daarin tegen wel een vergoeding gehad & een emmer verf, mja daarmee heb ik mn baan niet terug..
Mooie is nu dat ik alweer erg graag uit dit pokke huis weg wilRondom mijn huis word alles afgebroken mijn rijtje huizen (8 woningen) blijven staan. Maar hoop dat ze besluiten ze alsnog plat te gooien
De werkgever is ondertussen faillietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel de moeite waard om juridische hulp voor in te schakelen, ook tegen je werkgever trouwens.
Maar natuurlijk. Deze edele dieren hebben recht op een excellente verzorgingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Infrarood voor paarden?![]()
http://www.fundalandelijk(...)eulunterseweg-92-94/
Dit is wel heel ergquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Smurfkuh het volgende:
Altijd leuk zo'n keuken &badkamer en het lijkt erop dat je tijdens je toiletbezoek ook meteen kunt doucheEn wat vinden jullie van de prachtige tuin
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Geweldigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Smurfkuh het volgende:
Altijd leuk zo'n keuken &badkamer en het lijkt erop dat je tijdens je toiletbezoek ook meteen kunt doucheEn wat vinden jullie van de prachtige tuin
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |