abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128757276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:04 schreef Oognip het volgende:

[..]

Waar haal je die info nou weer vandaan? :')

Kinderen van 4 laten zich ook niet ombouwen he, die kunnen wel voelen dat ze 'in een verkeerd lichaam zitten', maar dat is mijn mening.
Dat betwijfel ik wel, of ze ook echt weten dat ze in het verkeerde lichaam zitten. De kenmerken die wij met vrouwen en mannen associėren gaan pas een rol spelen wanneer kinderen ontdekken dat je nog meer met je geslachtsdelen kunt dan plassen.
pi_128757290
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:05 schreef SputnikSweetheart het volgende:

[..]

Die voelen dat niet. Die willen de jurk van hun zusje aan en de ouders gaan er hysterisch over doen waarna dat kind hen gelooft.
:')
Zo gaat dat, ja. Tering, wat een domme koe ben jij dan :{
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:06:58 #78
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_128757310
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:04 schreef SputnikSweetheart het volgende:

[..]

Ja en dat zijn dingen die door de maatschappij zijn opgedrongen.
Deels wel ja, maar ook al geef je een kind 0,0 opvoeding dan nog zullen jongetjes anders spelen dan meisjes. En sommige jongetjes zullen hetzelfde spelen als de meisjes (en andersom) en als die dan ook nog niet tevreden zijn met hun lichaam zijn het mogelijk transgenders.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:07:28 #79
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128757330
quote:

[..]

Waar haal je die info nou weer vandaan? :')
VuMC, transgendercentrum van NL. Neem eens een kijkje op de poli anders, dan zie je wat voor figuren het voornamelijk zijn.

quote:
Kinderen van 4 laten zich ook niet ombouwen he, die kunnen wel voelen dat ze 'in een verkeerd lichaam zitten', maar dat is mijn mening.
Dat joch van de op was toch 4? Hoe kan je nou voelen dat je in een verkeerd lichaam zit als dat lichaam nog niet eens de hormonaal kenmerkende verschillen tussen man/vrouw aan het vertonen is?
pi_128757370
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:05 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Geloof het of niet maar transgenders zelf vinden dat ze enorm gediscrimineerd worden en dat homos worden voorgetrokken in de zogenaamde GLBT community.

Verder geloof ik niet dat er iemand is die denken dat homo“s hun lichaam willen ombouwen?

[..]

Je begrijpt duidelijk niks van transgender zijn. Iemand weet misschien niks van gender, maar ze weten wel dat er iets niet klopt en wel het lichaam waarin ze wonen. Sommigen haten hun lichaam echt en dat is niet omdat het ze aangepraat wordt, maar omdat ze voelen dat de dingen niet kloppen met wie ze zijn.
Ik ben een trangender die niet gekozen heeft voor operaties of hormonen, beetje weg van de minste weerstand, maar ik kan je garanderen dat mijn gedrag als kleuter al jongens gedrag was en dat ik mijn borsten negeerde tot mijn zus zei dat ik een BH moest kopen en toen had ik al cup B. Echte meisjes houden hun borstgroei vanaf de eerste cm bij en zijn maar wat blij als er iets is dat in een BH past.

Als mensen kiezen voor operatie dan is dat niet omdat ze zo nodig een lul (of vagina) willen, maar omdat ze het lichaam willen dat bij hen past ipv dat waarin ze toevallig geboren zijn dat ze haten.
En geloof me een heleboel gaan niet eens voor operaties, maar passen zich aan door kleding keus bv.

[..]

Dat is net zo dom als beweren dat homo zijn een geestesziekte is.

Erzijn ook nog mensen die genetische puzzels zijn en van beide delen van geslachtsdelen hebben of complete sets van beide. zij n die ook geestesziek?
Soms wordt je gewoon geboren met de verkeerde atrributen. Wees blij dat het hou niet overkomen is.

Als je meer inzicht wilt hebben in transgenders(maar dat zal wel niet gezien je vooroordelen) raad ik je aan om via uitzending gemsit eens naar "24 uur met .....Valentijn" te kijken.
Ik vind niet dat het dezelfde community is.

En tweeslachtig zijn is heel wat anders dan een gezonde man die opeens vrouw wil zijn.
"Fools that will laugh on earth, most weep in hell.”
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:09:20 #81
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128757389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:05 schreef Alentejana het volgende:
Je begrijpt duidelijk niks van transgender zijn. Iemand weet misschien niks van gender, maar ze weten wel dat er iets niet klopt en wel het lichaam waarin ze wonen. Sommigen haten hun lichaam echt en dat is niet omdat het ze aangepraat wordt, maar omdat ze voelen dat de dingen niet kloppen met wie ze zijn.
Op basis van ervaring in hun sociale omgeving.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:09:34 #82
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_128757399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:05 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Dat zijn verzonnen verschillen. Roze of blauw is niet inherent aan meisjes en jongens.
Deels. Maar jij zegt dus dat als je een jongetje opvoedt als meisje hij uiteindelijk liever een meisje wil zijn?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_128757503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Deels. Maar jij zegt dus dat als je een jongetje opvoedt als meisje hij uiteindelijk liever een meisje wil zijn?
Dat denk ik.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:12:44 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128757513
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Dat is dus echt niet waar.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:12:48 #85
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128757517
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat zie je mij nergens zeggen.

Zou prima mogelijk kunnen zijn, geen idee eigenlijk, nooit geprobeerd.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:13:36 #86
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128757537
Zucht, het zoveelste topic op fok waar domme mensen ongehinderd door enige kennis van zaken hun onwetendheid over transgenders kunnen ventileren. Misschien moeten we er een sticky topic van maken? :')
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:14:28 #87
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128757562
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat moet wel, want het begint al bij het verschil tussen man en vrouw, een verschil dat in je eentje dus niet te maken is. Er is dus per definitie een sociale omgeving nodig om de onderlinge verschillen tegen elkaar af te wegen en daar een oordeel over te vellen. Zonder sociale omgeving weet je als man niet dat er vrouwen bestaan en hoe die zich gedragen, dus zal de hele transgendergedachte al niet eens in je opkomen.
pi_128757569
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Joanne35 het volgende:
Zucht, het zoveelste topic op fok waar domme mensen ongehinderd door enige kennis van zaken hun onwetendheid over transgenders kunnen ventileren. Misschien moeten we er een sticky topic van maken? :')
Gewoon negeren, werkt denk ik beter.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:15:03 #89
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128757577
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon negeren, werkt denk ik beter.
Ik ga er ook al niet eens meer serieus op in :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:15:59 #90
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128757608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Joanne35 het volgende:
Goeie bijdrage dit je krijgt twee kankersteentjes van mij

pi_128757613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:08 schreef SputnikSweetheart het volgende:

[..]

Ik vind niet dat het dezelfde community is.

En tweeslachtig zijn is heel wat anders dan een gezonde man die opeens vrouw wil zijn.
Vind ik ook niet. voor de duidelijkheid.
maar het gaat ook niet om gezonde mannen plots vrouw willen zijn.
Dat zijn vrouwen die in een mannenlichaam zijn geboren en een lichaam willen dat past, waarom snap je dat niet?

quote:
Nee, dat is wat ze voelen al zouden ze geisoleerd opgroeien! het is niet dat je een idee hebt van een vrouw is zo en een man is zo, maar "ik klop niet met mijn lichaam."
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:16:35 #92
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128757633
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan?
pi_128757680
Je voelt het! Net zo als jij zult voelen als je nu plots wakker zou worden met een vagina, dat het niet bij je past.

Je grijpt mis bij het pissen, bv.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:18:10 #94
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128757710
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Alentejana het volgende:
Nee, dat is wat ze voelen al zouden ze geisoleerd opgroeien! het is niet dat je een idee hebt van een vrouw is zo en een man is zo, maar "ik klop niet met mijn lichaam."
Zeg maar wat iedereen op een gegeven moment weleens in zijn leven heeft?

Je kunt niet stellen dat je eigen lichaam niet klopt als je geen referentiemateriaal hebt. Je kunt sowieso vrij weinig stellen zonder referentiemateriaal (omgeving). Je bent dan alleen maar.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:18:37 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128757736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan?
Door te luisteren naar mensen die dit overkomt en die ermee te maken hebben.

Jij lijkt nog wel iets meer voor rede vatbaar dan TS. Misschien zou je om te beginnen eens rustig kennis kunnen nemen van hoe transgenders hun proces zelf beschrijven.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:18:44 #96
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128757742
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Alentejana het volgende:
Je voelt het! Net zo als jij zult voelen als je nu plots wakker zou worden met een vagina, dat het niet bij je past.

Je grijpt mis bij het pissen, bv.
Zou er geen probleem mee hebben waarschijnlijk.
pi_128757775
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Vind ik ook niet. voor de duidelijkheid.
maar het gaat ook niet om gezonde mannen plots vrouw willen zijn.
Dat zijn vrouwen die in een mannenlichaam zijn geboren en een lichaam willen dat past, waarom snap je dat niet?

[..]

Dus dat lichaam van die kat-vrouw past ook niet?
pi_128757776
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef SputnikSweetheart het volgende:

[..]

Dat denk ik.
Houd het voorlopig maar bij denken en lees je in.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')