gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hiervoor krijg je een kusje.
quote:
quote:
Bedankt.quote:
waarom denk ik hierbij aan seks?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:42 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi. Ik ga mijn ochtendeitje bakken!
Helaas, dat gaat niet door. Het is geen ochtend meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:42 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi. Ik ga mijn ochtendeitje bakken!
Pervquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom denk ik hierbij aan seks?
Omdat bierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom denk ik hierbij aan seks?
Dat zal Rez boeienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi, je kreeg een kusje van een meisje hoor.
De toiletquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:45 schreef Toto69 het volgende:
"Hangt een bordje op de toiletten met: don't trew personal items in the toilet. Roos: Kim heb je ook dat bordje gezien met dat je geen spullen van het personeel in de toilet mag gooien??"
"trew" omg
Zeg jij dit of zegt iemand anders het?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:49 schreef Toto69 het volgende:
"nou zo om half 2 naar commujon 2 weekjes locked up zitten kk nacht zondag. ajuu he ook geen mobiel dus kut internaat.
"
gvd
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zeg jij dit of zegt iemand anders het?
Ohja :/quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helaas, dat gaat niet door. Het is geen ochtend meer.
hoe is je verjaardagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:58 schreef Spatieloos het volgende:
Zeg gewoon tegen je ouders dat ik jarig ben, TV, en dan zeg je dat je om het vieren uit eten wil.
Deze mensen heb ik niet eens op FB, zo erg dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef zwerty het volgende:
Toto je had al die domme mensen toch verwijderd?
hee ik was net nog in de douglas veel ruikenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:00 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.amazon.com/Dav(...)ds=Davidoff+The+Game
In NL betaal je er 48 euro voor
Heb je deze geur ook nog geroken dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hee ik was net nog in de douglas veel ruiken
Hugo Boss Red toevallig?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee, ik heb wel behoorlijk veel geroken verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |