Ditquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ja joh, stel je even aan. Het is een ramp hier, iedereen scheld elkaar uit. Eén grote ruzie op dit moment. Echt, ik moet me verstoppen zo hard gaat het er hier aan toe.
even pi veranderen, was nogal sarcastischquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ja joh, stel je even aan. Het is een ramp hier, iedereen scheld elkaar uit. Eén grote ruzie op dit moment. Echt, ik moet me verstoppen zo hard gaat het er hier aan toe.
natuurlijk, morgen komen ze allebei even langs. Mogen ze aan de vredespijp rokenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
natuurlijk, morgen komen ze allebei even langs. Mogen ze aan de vredespijp roken
:squote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:31 schreef Toto69 het volgende:
Zal ik jou es ff lekker in je bek schijten?
je vindt dr ook leuk?quote:
gewoon smatjes raken in de hoek achterin de klasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:33 schreef Volksrepubliek- het volgende:
School die Kut activiteiten verzint voor extra uren![]()
Net boeken ingeleverd en nu nog een uur vervelen en dan klassekunst ofzoiets
engels accentquote:
Goed geregeldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja wat. Ik zo tegen die huisgenoot: Per wanneer kan ik er eigenlijk in? Uh, ja, geen idee.
Vestiaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wss over twee weken ofzo, Vestia moet me eens bellen
Hou je bek. Twee wekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
VestiaZit ik ook bij trouwens
gaat dus gewoon nog een maand duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |