Mwah dit vind ik een beetje huilgedrag hoor. Veel Ajacieden noemen zichzelf gewoon joden en staan met Israelische vlaggen te zwaaien. Dan moet je niet als een ander dat in een liedje gebruikt, gaan zeiken dat het antisemitisch is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Of vol trots antisemitische liedjes zingen. hihaho
Maar toch, ben meer van de nederige uitspraken, gericht op jouw eigen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Betere slogan zou zijn "Wij zijn Ajax, wij zijn wel oke." past wel bij een competitieve instelling natuurlijk.
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord.Was een observatie.
Barcelona heeft nog hun 12039183912487x naar elkaar overtikken om op terug te vallen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof Barcelona een ander plan heeft dan alle ballen op Messi.
Dus daarom mag ik dat niet vinden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah dit vind ik een beetje huilgedrag hoor. Veel Ajacieden noemen zichzelf gewoon joden en staan met Israelische vlaggen te zwaaien. Dan moet je niet als een ander dat in een liedje gebruikt, gaan zeiken dat het antisemitisch is.
Ook wel Plan P genoemd door Koemanquote:
Mwah moet je ook niet huilen als er bommen op Rotterdam wordt gezongen. Jullie zijn toch echte Rotterdammers??quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah dit vind ik een beetje huilgedrag hoor. Veel Ajacieden noemen zichzelf gewoon joden en staan met Israelische vlaggen te zwaaien. Dan moet je niet als een ander dat in een liedje gebruikt, gaan zeiken dat het antisemitisch is.
Erg leuk, neemt niet weg dat ze tegen PSG een half geblesseerde Messi nodig hadden om door te gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Barcelona heeft nog hun 12039183912487x naar elkaar overtikken om op terug te vallen.
Ik had het PSG toen ook gegund hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Erg leuk, neemt niet weg dat ze tegen PSG een half geblesseerde Messi nodig hadden om door te gaan.
Nee. De gemiddelde feyenoorder heeft echt geen hekel aan joden en is dus geen antisemiet. Net zoals Ajacieden die bombardementgrapjes maken doorgaans geen nazi-sympathisanten zijn.quote:
En Feyenoord heeft Immers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Barcelona heeft nog hun 12039183912487x naar elkaar overtikken om op terug te vallen.
Arena is gewoon echt niet mooi nee. Als het donker is lijkt het nog wel wat met al die gekleurde lichtjes maar het blijft een beetje een rare vorm hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
De arena vind ik ook geen mooi stadion nee, maar dat gaat wel goed komen, zodra de stoeltjes veranderen van kleur is het al meteen beter.
Niemand maakt zich hier drukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Maikuuul het volgende:
Toch mooi om te zien dat bij vele mensen de bloeddruk tot een kookpunt stijgt als het over voetbal gaat
Vet boos worden om een keuze die een club/trainer maakt ... ja dat gaat echt indruk maken hoor
Voetbal = gewoon een commercieel bedrijf waarom maak je je daar druk om
Ik begrijp niet goed waarom je heel de tijd jullie zegt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah moet je ook niet huilen als er bommen op Rotterdam wordt gezongen. Jullie zijn toch echte Rotterdammers??
Als ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed, Ajax kan een pittig seizoen krijgen als er wat spelers weg gaan. Opnieuw team vormen enzo.
Nu hebben ze wel gewoon kwaliteit qua trainers in huis. De Boer, Stam en Bergkamp zijn gewoon fantastische trainers, die een team kunnen vormen
Gaat hoe dan ook een mooi seizoen worden
O was het weer jijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed waarom je heel de tijd jullie zegt.
En zoals ik in m'n andere post laat doorschemeren, vind ik dat dat ook best moet kunnen.
Is dus al 3 jaar achterelkaar zo gegaan. Uiteraard geen garantie dat het weer lukt, maar FdB lijkt als geen ander een team te kunnen samenstellen dat zijn taken uitvoert. Echte vedetten zijn er niet, niemand steekt er echt bovenuit maar het team is gewoon sterk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed, Ajax kan een pittig seizoen krijgen als er wat spelers weg gaan. Opnieuw team vormen enzo.
Nu hebben ze wel gewoon kwaliteit qua trainers in huis. De Boer, Stam en Bergkamp zijn gewoon fantastische trainers, die een team kunnen vormen
Gaat hoe dan ook een mooi seizoen worden
Idd, dat bedoel ik ookquote:
Dat is al 2 jaar weer zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Monopoly het volgende:
Dus ik hoop ook op een sterk Feyenoord.
Dat de Klassieker weer echt een Klassieker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |