Eh nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer sfeer dan alle drie jullie kampioensfeestjes bij elkaar
Dat was idd een geniale dagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer sfeer dan alle drie jullie kampioensfeestjes bij elkaar
Bijna net zo grappig om als teringjood over sfeer te pratenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lachen om Ajax in de CL is ook zoiets, terwijl zij zelf niet eens kunnen spelen in de CL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Arrogant. Het slogan zegt voldoende: 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:18 schreef Koenani het volgende:
Wat ik me nou eens afvraag is of de ajacieden nou echt zo arrogant zijn of gewoon ubertrollen die heel nederland op lopen te naaien met hun acties
Of vol trots antisemitische liedjes zingen. hihahoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of hand in hand en dan grappen dat Ajax een homoclub is.
Het gaat nog steeds om het voetbal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna net zo grappig om als teringjood over sfeer te praten
Zijn we dat niet dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arrogant. Het slogan zegt voldoende: 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!'
Meer wedstrijden van Ajax kijken misschien? De Kuipquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna net zo grappig om als teringjood over sfeer te praten
Iets zegt me dat we die dag vooral anti-ajaxliedjes gaan horen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat was idd een geniale dag
Wat mij wel doet vrezen voor de dag dat we weer kampioen zijn. Volgens mij stort half Rotterdam dan in elkaar wegens een aardbeving van 9,3 op de schaal van Richter
Dat is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de supporters die jullie hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we die dag vooral anti-ajaxliedjes gaan horen.
Dan ben ik daarna toch dood wegens acute levercirrose dus maakt niet zoveel uit man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat was idd een geniale dag
Wat mij wel doet vrezen voor de dag dat we weer kampioen zijn. Volgens mij stort half Rotterdam dan in elkaar wegens een aardbeving van 9,3 op de schaal van Richter
Geen zorgen, gaat de aankomende tig jaar niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben ik daarna toch dood wegens acute levercirrose dus maakt niet zoveel uit man.
Dit is geen SC Stijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vergat bijna mijn koffie te pakken, maar dat geheel terzijde.
Betere slogan zou zijn "Wij zijn Ajax, wij zijn wel oke." past wel bij een competitieve instelling natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de supporters die jullie hebben.
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben ik daarna toch dood wegens acute levercirrose dus maakt niet zoveel uit man.
De Kuip is en blijft het mooiste stadion van Nederland. De akoestiek is er ook veel beter dan die betonnen bak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zijn we dat niet dan?
[..]
Meer wedstrijden van Ajax kijken misschien? De Kuip![]()
PEC sowiesoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:45 schreef Monopoly het volgende:
We gaan het komend seizoen weer zien.
Maakt mij niet zo gek veel uit wie er kampioen wordt. Zolang PSV het maar niet wordt.
Dat grapje met de gemeente en dat geld heeft me echt anti gemaakt.
Mijn interesse ligt bij PEC Zwolle, en ik hoop dat ze weer een puik seizoen draaien
De arena vind ik ook geen mooi stadion nee, maar dat gaat wel goed komen, zodra de stoeltjes veranderen van kleur is het al meteen beter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
De Kuip is en blijft het mooiste stadion van Nederland. De akoestiek is er ook veel beter dan die betonnen bak.
Schijnt dat ze wel een en ander hebben verbouwd dus wie weet gaat het komende jaren nog iets beter worden in Amsterdam. Hoop het voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |