quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus je heeft hier toe dat de sfeer in De Kuip top is, aangezien we geen al bijna 2 jaar geen thuisnederlaag geleden hebben
Ik vond het dit seizoen niet veel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus je heeft hier toe dat de sfeer in De Kuip top is, aangezien we geen al bijna 2 jaar geen thuisnederlaag geleden hebben
Ik had het niet over nederlagen maar wanneer feyenoord achter stond en/of het niet lekker liep, niet lezen wat je wilt lezen.quote:
Prima sfeer, niets mis mee. Juist als Feyenoord achterstaan gaat Het Legioen er achter staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik had het niet over nederlagen maar wanneer feyenoord achter stond of het niet lekker liep, niet lezen wat je wilt lezen.
Als je 2 jaar niet verliest dan valt dat achterstaan/niet lekker lopen dus reuze mee. Sterker nog, volgens mij hebben we dit seizoen alleen tegen Heerenveen, Ajax en PSV achter gestaan en laat PSV nou net 1 van de wedstrijden met de meeste sfeer zijn geweest. Om over Dynamo Kiev nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik had het niet over nederlagen maar wanneer feyenoord achter stond en/of het niet lekker liep, niet lezen wat je wilt lezen.
Nee, maar een sfeervak scheelt wel. Als de opnames bij Ajax in het familievak gemaakt zouden worden zou je ook amper iets horen van sfeer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee het is gewoon onzin, volgens de feyenoorders hebben hun sfeer in het hele stadion en daarom doen de meeste lacherig om de 'sfeervak' van Ajax.
Dus dan wil je zeggen dat de hele stadion niet van goede geluidsopname voorzien is?
Juist als feyenoord achterstaat? Waarom was het dan zo stil tijdens de Klassieker? Toen Ajax op 0-1 kwam kon je een mus horen fluiten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima sfeer, niets mis mee. Juist als Feyenoord achterstaan gaat Het Legioen er achter staan.
Er is een reden dat je al zolang thuis ongeslagen bent. En als je ziet wat voor knullige uitwedstrijden er soms verloren gaan is dat niet de kwaliteit van de selectie.
al 15 jaar geen kampioensschaal komend seizoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Juist als feyenoord achterstaat? Waarom was het dan zo stil tijdens de Klassieker? Toen Ajax op 0-1 kwam kon je een mus horen fluiten.
Ach, waar praten we ook over. Drie keer kampioen, helemaal niets in Rotterdam. Vind het wel best zo.
Je bent goed op de hoogte blijkbaar, heb je een bron?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar een sfeervak scheelt wel. Als de opnames bij Ajax in het familievak gemaakt zouden worden zou je ook amper iets horen van sfeer.
Vind ik ook onzin, maar zolang ze voor sfeer zorgen moeten ze doen wat ze niet kunnen laten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens, je shirt uittrekken, met je rug naar het veld staan, elkaar omarmen en dan gaan springen sfeer noemen!!!
PEC ZWOLLEquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:19 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge...
Ajax heeft in de afgelopen jaren te weinig aandacht aan de jeugd besteed.
Sinds de komst van Johan Cruijff spreekt de club uit dat het weer zelf wil opleiden.
ECHTER!!!!! heeft Cruijff direct aangegeven dat er wat jonge talenten GEKOCHT moeten worden, om huidige gaten in de opleiding aan te vullen.
Ze KOPEN dus nu spelers van jonge leeftijd, omdat ze anders geen aanvulling naar het eerste elftal hebben en dit soort spelers in het komende jaar misschien al kunnen brengen.
Het is de bedoeling dat ze dit binnen 4 of 5 jaar niet meer nodig hebben, omdat ze vanaf heden alle ogen op de jeugd gooien.
En ja, natuurlijk zullen ze ook wel wat blijven kopen. Maar dat is dan weer het voordeel als je geld hebt he!
Verder; KUT topic! Ben zelf voor PEC Zwolle, maar heb een bloed hekel aan mensen die haten op Ajax, omdat ze gewoon teveel gewonnen hebben. Calimero gedrag
Aha, je vader is technici in beide stadions?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar een sfeervak scheelt wel. Als de opnames bij Ajax in het familievak gemaakt zouden worden zou je ook amper iets horen van sfeer.
Dan maar ynwa zingenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens, je shirt uittrekken, met je rug naar het veld staan, elkaar omarmen en dan gaan springen sfeer noemen!!!
Uiteraard. Alles wat ik lees schrijf ik op een kladje voor als mensen een bron willenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte blijkbaar, heb je een bron?
Goeie dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uiteraard. Alles wat ik lees schrijf ik op een kladje voor als mensen een bron willen
Google zelf.
Geen bron dus. Goed onderbouwd hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uiteraard. Alles wat ik lees schrijf ik op een kladje voor als mensen een bron willen
Google zelf.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Juist als feyenoord achterstaat? Waarom was het dan zo stil tijdens de Klassieker? Toen Ajax op 0-1 kwam kon je een mus horen fluiten.
Ach, waar praten we ook over. Drie keer kampioen, helemaal niets in Rotterdam. Vind het wel best zo.
Lachen om Ajax in de CL is ook zoiets, terwijl zij zelf niet eens kunnen spelen in de CLquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of hand in hand en dan grappen dat Ajax een homoclub is.
Nee, mijn oom.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aha, je vader is technici in beide stadions?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |