abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128764956
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:37 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En wat houdt dat in? Mag ze slaan? Mag ze in de ballen trappen? Mag ze in het gezicht krabben?
Of moet ze zich inhouden en het anders oplossen, wat je zo graag andersom bij mannen ziet?
Alles wat je noemt.
pi_128765036
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:40 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ah sorry, een spelfout laten we meteen dat als argument gebruiken. Als je fatsoenlijk mijn teksten leest dan weet je dat die er gewoon bij ingeslopen is.

Maar als ik het dus goed begrijp vind jij het dus volkomen normaal wanneer een vrouw een man slaat maar andersom kan echt niet? :')
Zoals al aangegeven gaat het "man > vrouw qua kracht" helemaal niet meer altijd op en geef jij eigenlijk aan dat je vindt dat in een situatie de fysiek zwakkere fysiek geweld mag uitoefenen.
Als ik een keer een voorbeeld nodig heb van poep-logica zal ik deze zeer zeker aankaarten :Y.
Nee helemaal niet. Vind het alles behalve normaal, maar reageren met geweld als man zijnde op een vrouw vind ik nog meer niet kunnen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:43:03 #128
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128765037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:40 schreef Serene het volgende:

[..]

Alles wat je noemt.
Vrouwen mogen disproportioneel geweld gebruiken in de geschetste situatie maar mannen mogen in dezelfde situatie niks doen.
Wow, wat ben jij een mangina zeg... over gebrek aan intelligentie gesproken.
pi_128765094
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:43 schreef Serene het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Vind het alles behalve normaal, maar reageren met geweld als man zijnde op een vrouw vind ik nog meer niet kunnen.
Ah, duidelijk, als ik ooit een keer de jaren 60 van de vorige eeuw wil ervaren zal ik je een wel een DM sturen.
pi_128765110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:43 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Vrouwen mogen disproportioneel geweld gebruiken in de geschetste situatie maar mannen mogen in dezelfde situatie niks doen.
Wow, wat ben jij een mangina zeg... over gebrek aan intelligentie gesproken.
Triest dit. Er is verschil tussen een man en vrouw, dat lijk je al niet te snappen.
pi_128765131
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:44 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ah, duidelijk, als ik ooit een keer de jaren 60 van de vorige eeuw wil ervaren zal ik je een wel een DM sturen.
:')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:46:25 #132
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128765152
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:45 schreef Serene het volgende:

[..]

Triest dit. Er is verschil tussen een man en vrouw, dat lijk je al niet te snappen.
Zeer triest inderdaad die dubbele moraal en complete cognitieve dissonantie die je hier trots etaleert.
pi_128765172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zeer triest inderdaad die dubbele moraal en complete cognitieve dissonantie die je hier trots etaleert.
Nee. er is simpelweg een biologisch verschil tussen de man en vrouw.
pi_128765226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:44 schreef TerryStone het volgende:
Laten we het eens omdraaien.
Ik bitchslap een vrouw omdat ze me irriteert, wat mag zij terugdoen?
een vrouw moet imo ook niets terugdoen. Afweren of weglopen. Je maakt t er echt niet beter op door terug te slaan..
compact en kleverig.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:48:32 #135
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128765231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef Serene het volgende:

[..]

Nee. er is simpelweg een biologisch verschil tussen de man en vrouw.
Correct, dat geeft vrouwen nog niet de vrijbrief om disproportioneel geweld te gebruiken. (ook bitchslappen is hoe dan ook geen wenselijk gedrag)
Overigens is niet elke man een sterke man en is niet elke vrouw een zwakke vrouw, maar dat vergeet je voor het gemak maar weer eens.

Man mag man slaan
Vrouw mag man slaan
Man mag niet vrouw slaan
pi_128765316
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:45 schreef Serene het volgende:

[..]

dus mag ze hem in z'n ballen schoppen als hij haar met de vlakke hand een klap geeft? :')

Ik hoop dat je zit te trollen :Y
compact en kleverig.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:51:26 #137
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_128765366
Als man zijnde: Als een vrouw je begint te slaan mag je gewoon terug slaan, dat het een vrouw is maakt geen fuck uit, ook al zijn ze paars. Dat hoort ook bij vrouwenemancipatie.
Say what?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:06:14 #138
37769 erodome
Zweefteef
pi_128765991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:30 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Dus als een kerel jouw een bitchslap verkoopt dan blijf je ook gewoon vrolijk kijken?
Ik denk dat de gedachte dat een man een vrouw niet slaat wel degelijk drempelverlagend werkt.
Ik denk dat in verreweg de meeste gevallen de vrouw weinig tot niets terug zal doen. Want de kans dat daar wat meer dan een bitchslap op terugkomt is nogal groot.
Zie eerder gebeuren dat mannen eromheen ingrijpen dan dat de vrouw in kwestie wat terugdoet.

Of het moet om een "snap out of it" bitchslap gaan en daar is het ook niet normaal om wat terug te doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128766064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik denk dat in verreweg de meeste gevallen de vrouw weinig tot niets terug zal doen. Want de kans dat daar wat meer dan een bitchslap op terugkomt is nogal groot.
Zie eerder gebeuren dat mannen eromheen ingrijpen dan dat de vrouw in kwestie wat terugdoet.

Of het moet om een "snap out of it" bitchslap gaan en daar is het ook niet normaal om wat terug te doen.
De vrouw is hier de slaande persoon die hoeft dus helemaal niks terug te doen hier.
pi_128766158
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:08 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

De vrouw is hier de slaande persoon die hoeft dus helemaal niks terug te doen hier.
de vraag was toch wat een vrouw mag/kan doen als een man haar een bitchslap geeft?
compact en kleverig.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:12:12 #141
37769 erodome
Zweefteef
pi_128766212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:08 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Als de kerel de vrouw een bitchslap geeft stond er toch echt, daar reageerde ik op.
Dat wordt in verreweg de meeste gevallen met een stuk meer "angst" ontvangen dan wanneer een vrouw een man een bitchslap geeft.

Nogmaals, ik vind het ook echt niet ok om een man een bitchslap te geven, alleen als er echt grensoverschrijdend gedrag wordt vertoond kan ik daar wat begrip voor hebben. Maar als een vrouw in de situatie zoals de ts beschrijft een bitchslap geeft gaat het niet beter worden door wat terug te doen en als een man een vrouw een bitchslap geeft omdat ze irritant is zoals gesteld werd is dat meestal niet echt een teken dat die man wat redelijkheid in zich heeft, dan wat terugdoen geeft een enorme kans op heel wat meer dan alleen een bitchslap, iets waar je niet zo bang voor hoeft te zijn bij dat idiote dronken wijf dat om aandacht zoiets achtelijks doet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128766394
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dus mag ze hem in z'n ballen schoppen als hij haar met de vlakke hand een klap geeft? :')

Ik hoop dat je zit te trollen :Y
Waarom zou hij haar slaan? Getuigt al van een triest persoon.
pi_128766413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Als de kerel de vrouw een bitchslap geeft stond er toch echt, daar reageerde ik op.
Dat wordt in verreweg de meeste gevallen met een stuk meer "angst" ontvangen dan wanneer een vrouw een man een bitchslap geeft.

Nogmaals, ik vind het ook echt niet ok om een man een bitchslap te geven, alleen als er echt grensoverschrijdend gedrag wordt vertoond kan ik daar wat begrip voor hebben. Maar als een vrouw in de situatie zoals de ts beschrijft een bitchslap geeft gaat het niet beter worden door wat terug te doen en als een man een vrouw een bitchslap geeft omdat ze irritant is zoals gesteld werd is dat meestal niet echt een teken dat die man wat redelijkheid in zich heeft, dan wat terugdoen geeft een enorme kans op heel wat meer dan alleen een bitchslap, iets waar je niet zo bang voor hoeft te zijn bij dat idiote dronken wijf dat om aandacht zoiets achtelijks doet.
Ik quote iemand, daar stel ik de vraag aan, deze persoon is een man, vervolgens ga jij de vraag vanuit vrouwelijk standpunt beantwoorden alsof ik de vraag met die intentie heb gesteld, ja lekker bezig :P
pi_128766428
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

de vraag was toch wat een vrouw mag/kan doen als een man haar een bitchslap geeft?
Zij quote mijn vraag, denk dat ik toch wel weet wat de insteek van mijn eigen vraag is mag ik hopen.
pi_128766444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:16 schreef Serene het volgende:

[..]

Waarom zou hij haar slaan? Getuigt al van een triest persoon.
dan nog ga je niet iemand in z'n ballen schoppen. En een vrouw die een man slaat is net zo triest bezig...
compact en kleverig.
pi_128766468
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Zij quote mijn vraag, denk dat ik toch wel weet wat de insteek van mijn eigen vraag is mag ik hopen.
je hebt gelijk, dom van me :@

Ik zal wel niks meer zeggen dan :@
compact en kleverig.
pi_128766573
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dan nog ga je niet iemand in z'n ballen schoppen. En een vrouw die een man slaat is net zo triest bezig...
Het is triest ja, ben ik het mee eens, maar om als man je fysieke overmacht (in de zin van terugslaan) te gebruiken is nog triester.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:22:48 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_128766599
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:17 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ik quote iemand, daar stel ik de vraag aan, deze persoon is een man, vervolgens ga jij de vraag vanuit vrouwelijk standpunt beantwoorden alsof ik de vraag met die intentie heb gesteld, ja lekker bezig :P
Sorry, verkeerd begrepen. Het was bedoeld als een man die een man een bitchslap geeft.

Maar daar geld eigenlijk hetzelfde, dat het een vrij agressieve reactie is en dat een bitchslap teruggeven een enorme kans op een echte vechtpartij geeft.
Dat is wel een beetje hoe het bij "mannen" werkt(dat tussen haakjes omdat het wel erg generaliserend is anders). Fysiek worden op die manier is een inleiding voor een vechtpartij, voor meer fysieke agressie.
Daarin werkt het bij vrouwen anders, is het eerder het eind van een conflict ipv een begin van het fysieke conflict.
pi_128766631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit lijkt mij ook meest waarschijnlijke, vind ik misschien nog wel gevaarlijkste aan dit alles. As er van die niet zo erg intelligente mannen tussenkomen zonder enig gevoel voor nuance. Tussen 2 mensen is het toch niet zo vaak dat er echt zware letsels voorkomen en dan mag zowel de man als vrouw fout zitten, het ergste wat er kan gebeuren is dat er iemand blauwe plek krijgt ofzo.

Heel dit alles wordt pas echt gevaarlijk wanneer er zo een bende oh oh cherso types overreageren en de situatie escaleert want een keer er al een man op slaat is het niet meer zo een hoge drempel om zelf ook de moraalridder uit te hangen omdat risico op retributie niet groot meer is.

Als je echt wil helpen haal je ze uit elkaar houdt je die kerel desnoods in bedwang of verwittig je politie maar van die 'je slaat toch geen meid' schapen die het wel stoer vinden dame in nood te redden door kerel kapot te maken...

Kunnen we er gewoon niet eens over raken dat het in geen geval voor niemand goed is om klappen uit te delen en enkel gerechtvaardigd is in functie van pure zelfverdediging?

[ Bericht 0% gewijzigd door bobbiey op 09-07-2013 18:30:50 ]
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:25:25 #150
37769 erodome
Zweefteef
pi_128766671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:24 schreef bobbiey het volgende:

Kunnen we er gewoon niet eens over raken dat het in geen geval voor niemand goed is om klappen uit te delen en enkel gerechtvaardigd is in functie van pure zelfverdediging?
Daar waren we het al over eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')