abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128755407
Hahaa ja of van die vrouwen die zogenaamd "independent" zijn maar als je boodschappen doet met ze, krijg je te horen van ja: jij moet die tassen dragen, jij bent tog de man hierzo?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:16:14 #52
389446 Mrdutch87
Een vent is wat gewend
pi_128755419
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar jij allemaal komt, maar ik zou eens op zoek gaan naar een andere uitgaansplek. Want dit is echt niet normaal.

En ja, zo'n wijf is een vreselijke bitch, een regelrechte tokkie. Bah dus.
De Allah in Maastricht :X dat is ook de laatste keer dat ik daar nog kom...
Mensen zeggen dat ik een kloon ben, maar dat erken ik pas zodra ik jou ken.
pi_128755456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:55 schreef Poem het volgende:
Beetje gek voorbeeld in de OP.

Mannen en vrouwen zijn wel evenveel waard, vind ik. Salarissen zouden wat mij betreft voor mannen en vrouwen gelijk moeten zijn als functie, ervaring en/of vooropleiding en leeftijd ook gelijk zijn. Geslacht zou in dit geval niet uit mogen maken.
Ook als het om voogdij gaat bij een scheiding; kan prima zijn dat de vader beter voor de kinderen zou kunnen zorgen dan de moeder, om wat voor redenen dan ook. Jammer dat in dergelijke rechtzaken moederschap vaak zwaarder weegt dan vaderschap.

Echter, ik vind wel dat beide seksen moeten accepteren dat het andere geslacht beter is in het uitvoeren van sommige taken. Mannen zijn bijvoorbeeld beter in het uitvoeren van fysiek zwaar werk, terwijl vrouwen over het algemeen beter zijn in zorgende beroepen.

Slaan is maar zelden te rechtvaardigen en dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.
Agreed, op 1 puntje na.
Mannen zijn fysiek sterker en zijn daarom wellicht beter in fysiek zwaar werk, maar vrouwen zijn helemaal niet beter in zorgende beroepen.

http://uhcc.hawaii.edu/nontrad/myths_facts.php

"Myth: Men are not (or are less) nurturing and thus cannot make good nurses and
teachers.

Fact: Many men are nurturing and are successful and effective in careers like nursing and teaching. Many men also want to be active fathers and involved with their families. Sometimes boys and men are discouraged from expressing their nurturing toward others because it is not masculine or “macho” for men to show their nurturing side and skills. Young boys may get teased for playing with dolls or having a favorite teddy bear. Nurturing is more a matter of personality and skills, not gender."
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:18:32 #54
389446 Mrdutch87
Een vent is wat gewend
pi_128755500
:X hier nog zo een... de spanning is om te snijden :X

dinsdag 9 juli 2013 @ 13:21:45 #55
37769 erodome
Zweefteef
pi_128755608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Mrdutch87 het volgende:

[..]

De Allah in Maastricht :X dat is ook de laatste keer dat ik daar nog kom...
Maar wat levert terugslaan je dan op?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:22:01 #56
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_128755615
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:17 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Agreed, op 1 puntje na.
Mannen zijn fysiek sterker en zijn daarom wellicht beter in fysiek zwaar werk, maar vrouwen zijn helemaal niet beter in zorgende beroepen.

http://uhcc.hawaii.edu/nontrad/myths_facts.php

"Myth: Men are not (or are less) nurturing and thus cannot make good nurses and
teachers.

Fact: Many men are nurturing and are successful and effective in careers like nursing and teaching. Many men also want to be active fathers and involved with their families. Sometimes boys and men are discouraged from expressing their nurturing toward others because it is not masculine or “macho” for men to show their nurturing side and skills. Young boys may get teased for playing with dolls or having a favorite teddy bear. Nurturing is more a matter of personality and skills, not gender."
Grappig, een vooroordeel in mijn post. :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:32:37 #57
389446 Mrdutch87
Een vent is wat gewend
pi_128756024
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar wat levert terugslaan je dan op?
Positie/status bevestiging. Standing my ground.

Dat gaat om een beetje mannelijke trots Erodome. Mannen om me heen zeggen anders dan gerust : 'ha ha ha you got slapped by a bitch and you didn't do a thing. you pussy'.

Kijk maar eens naar de begin posts hier in dit topic. Dan snap je m al.
pi_128756449
Vind dat ook altijd zo gek, zelfs verenigde naties die dan met opgeheven vingertje over geweld tegen vrouwen beginnen praten. Is natuurlijk erg maar hoezo is geweld tegen mannen niet erg dan? Al speelt de fysieke ongelijkheid wel een rol natuurlijk maar principieel is het slaan van een man toch even erg.

Waar ik het erger vind is in conversaties met gemengd publiek, vrouwen die zeggen dat ze absoluut niets anders willen dan een grote/donkere/onbehaard/behaard/goed geschapen/lange pink/wasbord/ whatever zijn sterk en weten wat ze willen.

Maar toen ik zei dat ik grote borsten erg belangrijk vind was ik ineens een seksistisch zwijn dat de patriarchale structuren in stand hield en dat ik vrouwen maar eens als mensen moet behandelen (niet in die woorden maar kreeg toch reactie van hoe kan je nu zeggen dat je die andere meisjes minder mooi vind!!)

Trouwens nooit door vrouw geslagen maar denk dat als dat ooit gebeurt ik haar toch snel vastheb en polsen toeknijp tot ze zich excuseerd en doorheeft dat het niet slim is om fysiek sterker persoon uit te dagen omdat je denkt er als vrouw niets kan gebeuren.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:47:08 #59
389446 Mrdutch87
Een vent is wat gewend
pi_128756547
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:44 schreef bobbiey het volgende:
Vind dat ook altijd zo gek, zelfs verenigde naties die dan met opgeheven vingertje over geweld tegen vrouwen beginnen praten. Is natuurlijk erg maar hoezo is geweld tegen mannen niet erg dan? Al speelt de fysieke ongelijkheid wel een rol natuurlijk maar principieel is het slaan van een man toch even erg.

Waar ik het erger vind is in conversaties met gemengd publiek, vrouwen die zeggen dat ze absoluut niets anders willen dan een grote/donkere/onbehaard/behaard/goed geschapen/lange pink/wasbord/ whatever zijn sterk en weten wat ze willen.

Maar toen ik zei dat ik grote borsten erg belangrijk vind was ik ineens een seksistisch zwijn dat de patriarchale structuren in stand hield en dat ik vrouwen maar eens als mensen moet behandelen (niet in die woorden maar kreeg toch reactie van hoe kan je nu zeggen dat je die andere meisjes minder mooi vind!!)
gast dat is gewoon jouw smaak. dat men dat als seksistisch typeert boeiend. je hebt altijd wel mensen die het verkeerd opvatten of buiten de context zien waar in je het plaatst.
pi_128756817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef Mrdutch87 het volgende:

[..]

gast dat is gewoon jouw smaak. dat men dat als seksistisch typeert boeiend. je hebt altijd wel mensen die het verkeerd opvatten of buiten de context zien waar in je het plaatst.
Ja trok het me niet echt aan hoor, vind gewoon die hypocrisie daarrond zo vermoeiend. Was paar maand geleden hier in Belgie ook discussie over het te mager zijn van de paspoppen in de winkels..

Voor elke 3 vrouwen zijn er maar 2 mannen in het hoger onderwijs en mannen plegen zo een 4 keer vaker zelfmoord dan vrouwen maar oh oh er moeten toch echt verplicht meer vrouwen in raden van bestuur (gaat over miss 1% van de bevolking) en de paspoppen zijn niet dik genoeg...

Heb absoluut niets tegen de basisgedachte van feminisme (gelijke rechten en kansen) maar is toch meer en meer soort vrouwenlobby geworden in plaats van voorvechters van eerlijkheid en gelijkheid.
pi_128757133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:50 schreef Mrdutch87 het volgende:

[..]

Erodome dat doen genoeg vrouwen :X geloof me maar. dan krijg je als man plots een vette harde tik als je net een verkeerde zin uitspreekt en daarna een drankje in je gezicht.

:X niet dat ik dat ooit heb gedaan 'zo een zin' :X maar ik zie het wel vaak genoeg gebeuren. best geinig eigenlijk :P :D , zo lang ik het maar niet ben. :X
waar de neuk ga jij uit dan? Ik heb dat werkelijk waar nog nooit gezien.
compact en kleverig.
pi_128759368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:05 schreef Mrdutch87 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zeg dat stukje over ' meer spiermassa ' nog eens. <- manwijven tellen ook mee in de categorie vrouw.
Ja, het is inderdaad wel goed om die ene bodybuildster eruit te pikken.. Heb je die ooit gezien in een kroeg of waar dan ook?

Daarnaast is het juist mannelijke trots om de vrouw niet te slaan, als je haar gaat slaan is het vrij laag en kinderlijk. Dat hoort niet de noemer 'mannelijke trots' te hebben.
pi_128759541
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef Serene het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad wel goed om die ene bodybuildster eruit te pikken.. Heb je die ooit gezien in een kroeg of waar dan ook?

Daarnaast is het juist mannelijke trots om de vrouw niet te slaan, als je haar gaat slaan is het vrij laag en kinderlijk. Dat hoort niet de noemer 'mannelijke trots' te hebben.
Waarom is het laag en kinderlijk en wat de neuk heeft dat met mannelijke trots te maken?
pi_128759665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Waarom is het laag en kinderlijk en wat de neuk heeft dat met mannelijke trots te maken?
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Mrdutch87 het volgende:

[..]

Dat gaat om een beetje mannelijke trots Erodome. Mannen om me heen zeggen anders dan gerust : 'ha ha ha you got slapped by a bitch and you didn't do a thing. you pussy'.

dinsdag 9 juli 2013 @ 15:16:50 #65
37769 erodome
Zweefteef
pi_128759754
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Mrdutch87 het volgende:

[..]

Mannelijke trots en vrouwen slaan in 1 zin, wat klopt daar niet aan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128759763
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef Serene het volgende:

[..]

Mijn mannelijke trots kan mooi opzouten als zo een griet denkt mij te mogen slaan. Lekker fysiek intimideren dan. Nooit geslagen geweest maar als je dan aan de bar staat en denkt zo'n griet dat ze wel eventjes snel aan biertje graakt door er wat tussen te wurmen door wat arrogant te doen kunnen ze toch een schouderduw en versperring aan de bar verwachten.

We moeten als mannen gewoon maar eens ophouden met dat verwend gedrag te accepteren, niemand wordt er gelukkiger van hoor.
pi_128759787
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:14 schreef Serene het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het nogal getuigen van weinig mannelijke trots dat je zo pussy bent dat je de mening van andere gasten zo enorm belangrijk vindt.
Maar uiteindelijk is deze hele "discussie" damned if you do and damned if you don't.
Laat je je slaan dan ben je een mietje, sla je terug ben je een mietje, oftewel je kan het niet goed doen in de ogen van de meeste mensen en daarom bepaal ik zelf wel wat ik wel en niet doe.
pi_128759902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:17 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Mijn mannelijke trots kan mooi opzouten als zo een griet denkt mij te mogen slaan. Lekker fysiek intimideren dan. Nooit geslagen geweest maar als je dan aan de bar staat en denkt zo'n griet dat ze wel eventjes snel aan biertje graakt door er wat tussen te wurmen door wat arrogant te doen kunnen ze toch een schouderduw en versperring aan de bar verwachten.

We moeten als mannen gewoon maar eens ophouden met dat verwend gedrag te accepteren, niemand wordt er gelukkiger van hoor.
Ik had het over mannelijke trots, omdat hij daarover begon (zie mijn vorige post). 'Lekker fysiek' intimideren vind ik zwak in deze situatie. Man tegen man vind ik dat weer oke. Waarom is het verwend gedrag?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik vind het nogal getuigen van weinig mannelijke trots dat je zo pussy bent dat je de mening van andere gasten zo enorm belangrijk vindt.
Maar uiteindelijk is deze hele "discussie" damned if you do and damned if you don't.
Laat je je slaan dan ben je een mietje, sla je terug ben je een mietje, oftewel je kan het niet goed doen in de ogen van de meeste mensen en daarom bepaal ik zelf wel wat ik wel en niet doe.
Je hebt altijd een tussenweg hoor, je hoeft haar niet meteen te slaan.
pi_128760003
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Serene het volgende:

[..]

Ik had het over mannelijke trots, omdat hij daarover begon (zie mijn vorige post). 'Lekker fysiek' intimideren vind ik zwak in deze situatie. Man tegen man vind ik dat weer oke. Waarom is het verwend gedrag?

[..]

Ik vind er niks zwak aan om jezelf te verdedigen.
Ik laat mij door niemand slaan ook niet door vrouwen en ook niet door kinderen.
Slaan is the last resort wanneer het echt niet anders kan maar laten zien dat je niet over je grenzen laat gaan (door bijv. fysiek intimiderend over te komen) lijkt me alleen maar goed.
pi_128760057
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik vind er niks zwak aan om jezelf te verdedigen.
Ik laat mij door niemand slaan ook niet door vrouwen en ook niet door kinderen.
Slaan is the last resort wanneer het echt niet anders kan maar laten zien dat je niet over je grenzen laat gaan (door bijv. fysiek intimiderend over te komen) lijkt me alleen maar goed.
Jezelf verdedigen? Komop :') Als je je fysiek geïntimideerd voelt door een vrouw is dat een probleem van jou.
pi_128760073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Serene het volgende:

[..]

[..]

Fysiek intimideren als zij je fysiek aanvalt idd, wat zou jij doen in zo een situatie dan?
Daarna zeg je zelfs er is een tussenweg, wel dat is dan intimideren en laten voelen dat als we de fysieke toer opgaan ze waarschijnlijk wel moet onderdoen
En waarom is het dan man tegen man wel oke? als er nu zo een kereltje van 1m60 stoer komt doen laat je toch ook gewoon ff voelen dat jij de baas bent :p waarom is dit bij een vrouw dan anders?

Verwend omdat een vrouw dan denkt met dingen weg te komen waarmee een man van hetzelfde kaliber niet weg zou komen gewoon omdat ze een vrouw is.
pi_128760086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef Serene het volgende:

[..]

Jezelf verdedigen? Komop :') Als je je fysiek geïntimideerd voelt door een vrouw is dat een probleem van jou.
Jezus ben je echt zo dom dat je denkt dat vrouwen geen schade aan kunnen richten?
Ik voel me niet zo snel geintimideerd door een vrouw, maar betekent dat ik me dan maar moet laten slaan zonder iets terug te doen puur en alleen omdat je vrouwen niet "hoort" te slaan? Natuurlijk niet.
pi_128760199
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Fysiek intimideren als zij je fysiek aanvalt idd, wat zou jij doen in zo een situatie dan?
Daarna zeg je zelfs er is een tussenweg, wel dat is dan intimideren en laten voelen dat als we de fysieke toer opgaan ze waarschijnlijk wel moet onderdoen
En waarom is het dan man tegen man wel oke? als er nu zo een kereltje van 1m60 stoer komt doen laat je toch ook gewoon ff voelen dat jij de baas bent :p waarom is dit bij een vrouw dan anders?

Verwend omdat een vrouw dan denkt met dingen weg te komen waarmee een man van hetzelfde kaliber niet weg zou komen gewoon omdat ze een vrouw is.
Je kan haar beetpakken of op een andere manier duidelijk maken dat het niet kan wat ze doet. Meteen terugslaan gaat te ver. Waarom het man tegen man wel mag, is omdat dat immer in een andere context plaatsvindt.

Ze denkt er niet mee 'weg te komen', ze vindt je waarschijnlijk een zak of je zegt volledig ongepaste dingen, waar de enige reactie daarop een klap is. Het is een statement van haar, geen fysieke aanranding.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Jezus ben je echt zo dom dat je denkt dat vrouwen geen schade aan kunnen richten?
Wat kunnen ze doen dan met een klap?
pi_128760242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:29 schreef Serene het volgende:

Wat kunnen ze doen dan met een klap?
Jij denkt dat alle mannen sterk zijn, alle vrouwen zwak en klappen die met volle kracht gegeven worden door zwakke vrouwen geen schade aanrichten.
Daarnaast denk jij blijkbaar dat ze geen voorwerpen of wapens kunnen gebruiken en ook dat ze je ook niet kunnen aanvallen met meerdere tegelijk.
Jezus wat ben jij een domme idioot. :')
pi_128760295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:31 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Jij denkt dat alle mannen sterk zijn, alle vrouwen zwak en klappen die met volle kracht gegeven worden door zwakke vrouwen geen schade aanrichten.
Daarnaast denk jij blijkbaar dat ze geen voorwerpen of wapens kunnen gebruiken.
Jezus wat ben jij een domme idioot. :')
:') Ik denk niet dat alle mannen sterk zijn, maar het is bijna een feit dat vrouwen minder spiermassa hebben. Al trainen ze veel, ze missen testosteron (1/20e van wat de man heeft) waardoor spieropbouw extreem lastig is. Daarnaast is het raar om aan te nemen dat deze vrouw wapens gaat gebruiken als je iets ongepast zegt of je ongepast gedraagt. Zoals ik al een aantal keer zei, het is meer een statement, dan dat ze schade willen aanrichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')