Voor de fun ja. Natuurlijk mijn best doen, maar dit moet wel verstandig worden aangepakt. Ik zie me daar al niet naar boven kunnen komen op zo'n helling, bij een 16e keer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het klinkt echt super tofGewoon voor de fun, niet voor de toptijd dan
Zes is dan twee rondjes?
Ja, waarom doe je dan niet gewoon de duo-run estafettequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht aan de 3km, maar een van de vrienden wil de 6. En dan zal het voor mij ook wel de 6 worden. Gruwelijk.Maar wel vet. Denk ik.
Ik denk dat we met z'n 3'en zijn. Misschien is die ander wel te porren voor een duo-run. Hmm.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dan niet gewoon de duo-run estafette
Vond ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een mooi doel.![]()
![]()
Ik denk dat ik volgend jaar het land meer intrek. Niet telkens weer dezelfde evenementen lopen. Eventueel een weekendje weg van maken.
Beetje heuvelland daar, om te oefenen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor de fun ja. Natuurlijk mijn best doen, maar dit moet wel verstandig worden aangepakt. Ik zie me daar al niet naar boven kunnen komen op zo'n helling, bij een 16e keer.(6 is 2 rondes ja)
Jawel, in het bos (op 5 minuten) zijn die situaties wel te vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje heuvelland daar, om te oefenen?
Mooiquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat we met z'n 3'en zijn. Misschien is die ander wel te porren voor een duo-run. Hmm.
He bah ja. Ik voel de ellende mee. Dat afsnijden ook nog. Bleh, dat je dat niet wist. Maar paybacktime. Voor jezelf vooral.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vond ik ookDat stuk heeft voor slapeloze nachten en uren tranen gezorgd.
Net elf, krap 1.40, word je beoordeeld voor leeftijd veertien + grote groep snijdt een takke eind af (kwam ik in m'n laatste jaar per toeval achter).
Precies, afsluiting, bewijs aan mezelfquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
He bah ja. Ik voel de ellende mee. Dat afsnijden ook nog. Bleh, dat je dat niet wist. Maar paybacktime. Voor jezelf vooral.
Jawel, ze zijn nu allemaal updates aan het plaatsen?quote:
Dank voor het aanbod, leuk! Ben benieuwd of een van mijn beste vriendinnen tegen die tijd nog in Maastricht studeert. Haar kan ik sowieso niet passeren dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Duz , als je Maastrichts Mooiste wil lopen mag je logeren![]()
Oeh damn, Music Machine is leuke muziek apparatuur op FB aan het knallen nu zeg, zal ik een nieuwe cd speler met wisselaar kopen?
Ik wil stoppen met mijn opleiding en een andere kans te pakken.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik wil stoppen met mijn opleiding en een andere kans te pakken.
Maar mijn pa is het daar niet mee eens. Dus dan stelt hij dat als ik dat doe inwoning en zorgverzekering moet betalen. Ik neem die kans juist om te o.a. kunnen sparen voor eigen woning etc.
Dan blijft er ook niks meer over..
nee hoor, van een paar minuten geleden, ben je wel al vriend met hun?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Miniem het volgende:
Ik zie de updates trouwens niet oh-oh?
laatste bericht van hun is van 6 juni.
Huum.. Moeilijk! Ik snap dat hij liever heeft dat je de opleiding gewoon voltooit, naar hij komt wel vaker over als een beetje onredelijke man.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik wil stoppen met mijn opleiding en een andere kans te pakken.
Maar mijn pa is het daar niet mee eens. Dus dan stelt hij dat als ik dat doe inwoning en zorgverzekering moet betalen. Ik neem die kans juist om te o.a. kunnen sparen voor eigen woning etc.
Dan blijft er ook niks meer over..
BBL, geen fulltime. Hij heeft ergens wel gelijk. Maar ik moet ook eerst een hoop terugbetalen van mijn opleiding.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jemig je pa heeft gelijk, je werkt, je verandert telkens van idee, het leven blijft geen feestje toch?
Kost en inwoning en je eigen verzekering vind ik echt niet gek, en je houdt dan nog zat spaargeld over als je zoveel werkt.
Jupquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nee hoor, van een paar minuten geleden, ben je wel al vriend met hun?
Nee hier vind ik ook wel dat ie een punt heeft, sowieso is zorgverzekering echt geen bal met zorgtoeslag. Sta je die nu wel af aan je ouders?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Onredelijk? Omdat je werkt en thuis woont en je eigen kosten moet betalen?
Realistisch eerder. Ik betaalde dat ook hoor, die paar maanden dat ik thuis woonde nadat ik aupair was.
Mijn broertje ook zolang hij werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |