quote:
In mijn wangen geknepen worden?!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat zou jij wel willen he????
Down boy, down!
Wel goed volgens mij. ik loop nu nog maximaal 5 minuten aan een stuk (vandaag 3 keer met tussendoor 3 min wandelen), maar zoals het nu gaat, gaat de 4 km in Augustus zeker wel lukken. Als het hoofdje maar goed staat, de benen kunnen het wel aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:28 schreef Lutte het volgende:
Is er nu heerlijk weer voor! Hoe vorder je inmiddels, Bos?
Ja, is denk ik ook afhankelijk van het weer die dag. Maar goed ik heb nu natuurlijk een betere voorbereiding EN begeleiding daar naar toe, dus heb ik er wel goede hoop op, dat het in ieder geval aan 1 stuk moet lukken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Lutte het volgende:
Wow, 3 x 5?Nice!
Dat gaat met de benen dan zeker wel lukkenNu het koppie nog
En tijdens wedstrijden kun je net een beetje meer denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, is denk ik ook afhankelijk van het weer die dag. Maar goed ik heb nu natuurlijk een betere voorbereiding EN begeleiding daar naar toe, dus heb ik er wel goede hoop op, dat het in ieder geval aan 1 stuk moet lukken.
Jij naar Eindhovenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag de Beekloop op het programma staan. Heb het heel even als optie gehad, maar het komt net te dichtbij andere wedstrijden waaraan ik mee wil doen.
Er zijn hier geen wedstrijden in de buurt lijkt het welquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag de Beekloop op het programma staan. Heb het heel even als optie gehad, maar het komt net te dichtbij andere wedstrijden waaraan ik mee wil doen.
Het programma op uitslagen.nl bijvoorbeeld. Maar wat je zegt viel mij ook al op!quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn hier geen wedstrijden in de buurt lijkt het welNet een lijstje doorgekeken, allemaal Utrecht/Gelderland/West-Brabant.
Waar haal jij ze vandaan?
Vooral als je de finishlijn ziet, krijg je vleugels. Dat was in april ook het gevalquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
En tijdens wedstrijden kun je net een beetje meer denk ik
Ja, ik wil em zeker nog een keer lopen! Ik hou het in het achterhoofd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij naar Eindhoven![]()
. Hou het anders in de gaten. Die is 2 keer per jaar namelijk. Zou wel leuk zijn om daar een keer te meeten..
En dat terwijl je volgens mij best lekker kan lopen in Uden/Veghel en omstreken..quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn hier geen wedstrijden in de buurt lijkt het welNet een lijstje doorgekeken, allemaal Utrecht/Gelderland/West-Brabant.
Waar haal jij ze vandaan?
Ik ga eens kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het programma op uitslagen.nl bijvoorbeeld. Maar wat je zegt viel mij ook al op!
Met name in Uden! Wij hebben ook wel een mooi bos en park, maar het eerste ligt enorm afgelegen en het tweede is een hangplek voor zwervers en tuig. Liep er laatst doorheen, staat er op klaarlichte dag een vent tegen een boom te plassen, gewoon centraal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dat terwijl je volgens mij best lekker kan lopen in Uden/Veghel en omstreken..
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets moet je niet overhaasten. Lekker Evy volgen. Heeft mijn zusje ook zo gedaan. Van totaal niet sporter heeft ze gewoon een 5km gelopen. Zo knap! Met Evy kan dat gewoon!
Hier zat ik voor augustus aan te denken: http://aquaklimcross.webnode.nl/
Met Evy kan alles! Het is heel laagdrempelig en je ziet snel resultaat. De doelen zijn heel dichtbij. Je wilt die twee minuten halen, die drie, die vier, die vijf. Gaat superquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets moet je niet overhaasten. Lekker Evy volgen. Heeft mijn zusje ook zo gedaan. Van totaal niet sporter heeft ze gewoon een 5km gelopen. Zo knap! Met Evy kan dat gewoon!
Hier zat ik voor augustus aan te denken: http://aquaklimcross.webnode.nl/
Het klinkt echt super tofquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht aan de 3km, maar een van de vrienden wil de 6. En dan zal het voor mij ook wel de 6 worden. Gruwelijk.Maar wel vet. Denk ik.
Wat een mooi doel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef Lutte het volgende:
Mijn doel is momenteel Evy voltooien en dan de veldloop van m'n middelbare lopen. Is een kilometer of drie, 3.5 denk ik. Als dikke vette fuck you naar alle gymleraren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |