/eensquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we hier weer doorgaan waarvoor het topic is.
en ook allemaal op TFP basis werken, dagelijks photoplace, fora etc afstruinen om nieuwe "modellen" te vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ook zo'n klacht. Van die vieze veertigers met een camera die pretentieus doen en eigenlijk enkel op zoek zijn naar jonge onzekere meisjes om ze vervolgens uit de kleren te lullen.l je ziet het zo vaak he
Om de een of andere reden komt nu het woord "GothicCynthia" naar boven drijven bij mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef x-tremed het volgende:
[..]
en ook allemaal op TFP basis werken, dagelijks photoplace, fora etc afstruinen om nieuwe "modellen" te vinden.
Iedere fotograaf kan er denk ik zo een paar in zijn regio aanwijzen.
Laat ik het maar niet over de kwaliteit van de foto's hebben.........
En bedankt, ik ging googlen terwijl ik zo nog moet etenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om de een of andere reden komt nu het woord "GothicCynthia" naar boven drijven bij mij
Ja ehh sorryquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:19 schreef x-tremed het volgende:
[..]
En bedankt, ik ging googlen terwijl ik zo nog moet eten
ze kan beter productfotografie voor de lokale slager gaan doen want als ik haar bondagefoto's zo bekijk doet het me enkel denken aan een varkensrolladequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ehh sorry
Die doet ook alles op TFP basis, en noemt zichzelf model
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef x-tremed het volgende:
[..]
ze kan beter productfotografie voor de lokale slager gaan doen want als ik haar bondagefoto's zo bekijk doet het me enkel denken aan een varkensrollade
Daarbij lost afkraken niks op. Gepast medelijden is meer op zijn plekquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:33 schreef Mirjam het volgende:
Gothiccynthiaaa afkraken is echt zooo 2009...l.
Op FB doe ik er al niet eens aan mee want er komen tienduizenden inzendingen en de gene die het organiseert heeft max exposure en je kan toch niet controleren of er wel echt iemand wintquote:
Ik geloof niet dat er ook maar iemand is die werkelijk problemen heeft met het fotograferen van bezoekers door wie dan ook, maar dat het gaat om de manier waarop dat gebeurt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef Stefan het volgende:
Ik kan echt niet zitten met mensen die op fairs of cons bezoekers fotograferen. Wie bepaalt of e er wat te zoeken hebben. Zijzelf. Ze kopen een kaartje en er mag gefotografeerd worden.
Och, iedereen moet leren fotograferen, iedereen moet leren werken met modellen en lang niet iedereen die begint met fotografie of minder bedreven is in fotografie is een viezerik. Ik kan een redelijke foto maken, maar ik heb nog nooit met een model gewerkt die ik moet dirigeren. Ik ben daar niet heel goed in en zonder oefening zal ik dat ook nooit worden. Stel dat ik wel foto's van modellen zou willen maken, dan zou ik dat toch echt moeten leren en dan zijn de amateurmodellen een prima startpunt lijkt me.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef x-tremed het volgende:
[..]
en ook allemaal op TFP basis werken, dagelijks photoplace, fora etc afstruinen om nieuwe "modellen" te vinden.
Iedere fotograaf kan er denk ik zo een paar in zijn regio aanwijzen.
Laat ik het maar niet over de kwaliteit van de foto's hebben.........
mja, het zal de ouderdom zijn van mijn kant, maar laat haar toch lekker? Ik zie werkelijk niet hoe iemand last van haar kan hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:33 schreef Mirjam het volgende:
Gothiccynthiaaa afkraken is echt zooo 2009...l.
Ik denk dat hier meer die mannetjes bedoelt worden die al 10 jaar lang dagelijks dat soort shoots doen, in de hoop een jongedame uit de kleren te krijgen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:36 schreef Danny het volgende:
Och, iedereen moet leren fotograferen, iedereen moet leren werken met modellen en lang niet iedereen die begint met fotografie of minder bedreven is in fotografie is een viezerik. Ik kan een redelijke foto maken, maar ik heb nog nooit met een model gewerkt die ik moet dirigeren. Ik ben daar niet heel goed in en zonder oefening zal ik dat ook nooit worden. Stel dat ik wel foto's van modellen zou willen maken, dan zou ik dat toch echt moeten leren en dan zijn de amateurmodellen een prima startpunt lijkt me.
wat Pizza_boom inderdaad zegt, fotografen die al jaren lang die werkwijze erop nahouden maar de foto's blijven hetzelfde. Waarbij ik dan mijzelf afvraag of het ze daadwerkelijk om de kwaliteit van de foto's gaat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Och, iedereen moet leren fotograferen, iedereen moet leren werken met modellen en lang niet iedereen die begint met fotografie of minder bedreven is in fotografie is een viezerik. Ik kan een redelijke foto maken, maar ik heb nog nooit met een model gewerkt die ik moet dirigeren. Ik ben daar niet heel goed in en zonder oefening zal ik dat ook nooit worden. Stel dat ik wel foto's van modellen zou willen maken, dan zou ik dat toch echt moeten leren en dan zijn de amateurmodellen een prima startpunt lijkt me.
[..]
mja, het zal de ouderdom zijn van mijn kant, maar laat haar toch lekker? Ik zie werkelijk niet hoe iemand last van haar kan hebben.
Terechte klacht!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Uncle het volgende:
Aanvullende klacht: Dat ik al twee jaar achter lig met fotoboeken maken van de vakanties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |