abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:40:21 #201
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_128801362
quote:
4s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we hier weer doorgaan waarvoor het topic is.
/eens
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:07:45 #202
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_128802467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ook zo'n klacht. Van die vieze veertigers met een camera die pretentieus doen en eigenlijk enkel op zoek zijn naar jonge onzekere meisjes om ze vervolgens uit de kleren te lullen.l je ziet het zo vaak he -O-
en ook allemaal op TFP basis werken, dagelijks photoplace, fora etc afstruinen om nieuwe "modellen" te vinden.
Iedere fotograaf kan er denk ik zo een paar in zijn regio aanwijzen.

Laat ik het maar niet over de kwaliteit van de foto's hebben.........
pi_128804843
Nieuwe klacht: fotowedstrijden.

Eerste aspect van de klacht is dat inzendingen worden ondergesneeuwd door andere poep-inzendingen; namelijk foto's die geenszins een relatie hebben met het thema, random facebook-selfies door 14-jarige meisjes met de telefoon, foto's met flits die laten zien waarom flitsen kut kan zijn en andere gewone kiekjes die normaliter niet gedeeld horen te worden, laat staan meedoen aan een wedstrijd. Trollende haters zullen roepen dat iedere inzendingen gewoon recht heeft op deelname, maar come on, be serious; foto's van drijvende hondendrollen in het water horen er ook niet thuis, basta.
Daarnaast het stemmen, dat geldt bovendien ook voor andere soorten wedstrijden: het is vaak een kwestie van zoveel mogelijk mensen (via de sociale media ook nog) optrommelen en maar laten stemmen op je eigen inzending, in plaats van objectief stemmen op werkelijk de beste inzending.
Natuurlijk is het voor een jury moeilijk om honderden inzendingen te beoordelen, maar het stemgedrag van de doorsnee stemmer is behoorlijk verwerpelijk, zeker als er een mooie prijs in het verschiet ligt.

Voorbeelden van de nrc-fotowedstrijd gehaald, maar geldt (deels) natuurlijk ook voor andere.
pi_128805207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef x-tremed het volgende:

[..]

en ook allemaal op TFP basis werken, dagelijks photoplace, fora etc afstruinen om nieuwe "modellen" te vinden.

Om de een of andere reden komt nu het woord "GothicCynthia" naar boven drijven bij mij :r
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:19:51 #205
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_128805315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

Om de een of andere reden komt nu het woord "GothicCynthia" naar boven drijven bij mij :r
En bedankt, ik ging googlen terwijl ik zo nog moet eten :r
pi_128805342
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:19 schreef x-tremed het volgende:

[..]

En bedankt, ik ging googlen terwijl ik zo nog moet eten :r
Ja ehh sorry :')
Die doet ook alles op TFP basis, en noemt zichzelf model :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:21:46 #207
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_128805389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja ehh sorry :')
Die doet ook alles op TFP basis, en noemt zichzelf model :')
ze kan beter productfotografie voor de lokale slager gaan doen want als ik haar bondagefoto's zo bekijk doet het me enkel denken aan een varkensrollade
pi_128805438
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef x-tremed het volgende:

[..]

ze kan beter productfotografie voor de lokale slager gaan doen want als ik haar bondagefoto's zo bekijk doet het me enkel denken aan een varkensrollade
_O-
Het is zo`n zielige vertoning dat stuk mens, ze denkt echt dat ze knap is, en dat elke foto graaf haar op de foto wil zetten
_O-
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:33:54 #209
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128805714
Gothiccynthiaaa afkraken is echt zooo 2009...l.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 10 juli 2013 @ 18:44:35 #210
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_128806009
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:33 schreef Mirjam het volgende:
Daarbij lost afkraken niks op. Gepast medelijden is meer op zijn plek :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:34:19 #211
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128807783
Ik kan echt niet zitten met mensen die op fairs of cons bezoekers fotograferen. Wie bepaalt of e er wat te zoeken hebben. Zijzelf. Ze kopen een kaartje en er mag gefotografeerd worden.

Vind dat ook wel wat hypocriet, Als er bekende mensen met een telelens worden gefotografeerd, upskirt, cameltoe, etc willen we t ook allemaal zien, Britney, Doutzen of Silvie hoeft maar even te bukken en de views schieten de lucht in. Dus het is een beetje hypocriet dat andere wel storend te vinden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:42:15 #212
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128808043
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef Frenk3nstein het volgende:
Nieuwe klacht: fotowedstrijden.

Op FB doe ik er al niet eens aan mee want er komen tienduizenden inzendingen en de gene die het organiseert heeft max exposure en je kan toch niet controleren of er wel echt iemand wint
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:58:32 #213
27648 Weakling
available in strong mint
pi_128808607
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef Stefan het volgende:
Ik kan echt niet zitten met mensen die op fairs of cons bezoekers fotograferen. Wie bepaalt of e er wat te zoeken hebben. Zijzelf. Ze kopen een kaartje en er mag gefotografeerd worden.
Ik geloof niet dat er ook maar iemand is die werkelijk problemen heeft met het fotograferen van bezoekers door wie dan ook, maar dat het gaat om de manier waarop dat gebeurt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:10:45 #214
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128809040
Ja, ik kan me daar niet aan ergeren, ik vind dat vooral erg grappig, op de EFF en CastleFest vind ik t leuk dat soort mannen te filmen en fotograferen, ik heb sowieso een voorliefde van het fotograferen van mensen die fotograferen
  Admin woensdag 10 juli 2013 @ 20:36:49 #215
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_128810121
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef x-tremed het volgende:

[..]

Och, iedereen moet leren fotograferen, iedereen moet leren werken met modellen en lang niet iedereen die begint met fotografie of minder bedreven is in fotografie is een viezerik. Ik kan een redelijke foto maken, maar ik heb nog nooit met een model gewerkt die ik moet dirigeren. Ik ben daar niet heel goed in en zonder oefening zal ik dat ook nooit worden. Stel dat ik wel foto's van modellen zou willen maken, dan zou ik dat toch echt moeten leren en dan zijn de amateurmodellen een prima startpunt lijkt me.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:33 schreef Mirjam het volgende:
mja, het zal de ouderdom zijn van mijn kant, maar laat haar toch lekker? Ik zie werkelijk niet hoe iemand last van haar kan hebben.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!fotograaf woensdag 10 juli 2013 @ 21:13:48 #216
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_128811963
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:36 schreef Danny het volgende:
Och, iedereen moet leren fotograferen, iedereen moet leren werken met modellen en lang niet iedereen die begint met fotografie of minder bedreven is in fotografie is een viezerik. Ik kan een redelijke foto maken, maar ik heb nog nooit met een model gewerkt die ik moet dirigeren. Ik ben daar niet heel goed in en zonder oefening zal ik dat ook nooit worden. Stel dat ik wel foto's van modellen zou willen maken, dan zou ik dat toch echt moeten leren en dan zijn de amateurmodellen een prima startpunt lijkt me.
Ik denk dat hier meer die mannetjes bedoelt worden die al 10 jaar lang dagelijks dat soort shoots doen, in de hoop een jongedame uit de kleren te krijgen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 10 juli 2013 @ 21:35:03 #217
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_128812999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:36 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

mja, het zal de ouderdom zijn van mijn kant, maar laat haar toch lekker? Ik zie werkelijk niet hoe iemand last van haar kan hebben.
wat Pizza_boom inderdaad zegt, fotografen die al jaren lang die werkwijze erop nahouden maar de foto's blijven hetzelfde. Waarbij ik dan mijzelf afvraag of het ze daadwerkelijk om de kwaliteit van de foto's gaat.

Het gros van de fotografen werkt vast en zeker correct, daar twijfel ik niet aan. Maar er blijft een groep tussen zitten waar ik mijn bedenkingen bij heb.

En juist die rotte groep ertussen zorgt er bijv. snel voor dat je als je als fotograaf een jongedame benaderd je voor pedo kan worden uitgemaakt (refererend aan het voorval wat hier is besproken van de user die nu weg is)

en dat blijf ik zonde vinden, een groepje mensen die het met een hele andere insteek doen en zo ook de rest van de fotografen die het wel leuk doen benadelen
pi_128818435
De goeden lijden onder de kwaden... dat is altijd al zo, en zal ook altijd zo zijn ;)

Mijn klacht is dat het best lopende topic op FOT het klachten topic is :%
pi_128819596
Aanvullende klacht: Dat ik al twee jaar achter lig met fotoboeken maken van de vakanties :(
  FOK!fotograaf donderdag 11 juli 2013 @ 00:23:58 #220
372645 spreading
pi_128821649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Uncle het volgende:
Aanvullende klacht: Dat ik al twee jaar achter lig met fotoboeken maken van de vakanties :(
Terechte klacht!
Ik heb ze zelf ook niet van ieder jaar maar dat vind ik toch jammer.
Vorig jaar helaas niet zo veel foto`s gemaakt, maar van de twee jaar daarvoor heb ik leuke boeken. Alleen jammer dat dat nog met mij ex was :')
Mijn klacht is dus: Fotoboeken hebben staan waar je niet in mag kijken, of dat dat van je verwacht word.
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:18:12 #221
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128825119
Fotoboeken, echt? Ik stop gewoon een USB stick in mn tv
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:30:02 #222
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128825236
Lekker sfeervol als je je vakantie foto's op een verjaardag wilt laten zien.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:34:24 #223
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128825295
Klacht: mensen die op verjaardagen hun vakantiefoto's laten zien, 300+ fotos in een trage slide waarbij elke object drie keer van een ander standpunt is genomen.

Geld ook voor vakantievideos waar geen eind aan komt, anderhalf uur slecht gemonteerd materiaal met goedkope effectjes en slechte audio
pi_128825563
Sowieso horen foto's in een boek. Ten eerste komen goede foto's veel beter tot hun recht als ze zijn afgedrukt dan op een tablet of tv. Daarnaast pak ik/bezoek nu gewoon wel eens spontaan een fotoboek uit de kast. En die vakantiefoto's die ergens in de backup rondslingeren daar kijk je vrijwel nooit meer naar!

Klacht: mensen die te weinig afdrukken en daardoor te weinig naar hun foto's kijken!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:54:04 #225
27648 Weakling
available in strong mint
pi_128825586
Helemaal mee eens wat betreft vakantiefoto's en films! Als het een handjevol heel mooi geschoten foto's zijn, dan wil ik die best zien. Helaas zijn het te vaak van die doodsaaie standaardkiekjes. Daar kun je misschien hele goede herinneringen mee ophalen als je er zelf geweest bent, maar als buitenstaander kan ik daar meestal helemaal niks mee.

Wat betreft te weinig foto's afdrukken en daardoor te weinig naar hun foto's kijken. Ik druk niks af en zie toch vrijwel dagelijks een aantal foto's van mezelf. Zal wel de uitzondering zijn dan.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')