SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet is afgelast wegens te weinig opkomst. We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
hmmm, die steentjes vind ik dan weer niet mooi, zonder steentjes zou het beter zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijven de tofste schoenen die er zijn.
Alcoholistquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Ach ja, ik zit nu wel in ieder geval al aan het bier, het is immers vakantie
Nee, studentquote:
Whehehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef Myraela het volgende:
Sowieso, mannen met een schoenenfetisj.Dat is nog kanslozer dan mensen die geile op dikke vrouwen die op mini pony's rondrijden.
Er zit er ook één in het hakken topic op FOK!. Walgelijk gewoon.
Fetish is het niet hoor, maar vind het gewoon mooi om vrouwen op hoge hakken te zien lopenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef Myraela het volgende:
Sowieso, mannen met een schoenenfetisj.Dat is nog kanslozer dan mensen die geile op dikke vrouwen die op mini pony's rondrijden.
Er zit er ook één in het hakken topic op FOK!. Walgelijk gewoon.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, wel?en scheren, moet dat ook?
[ afbeelding ]
Zijn zat mannen die dat geil vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, wel?en scheren, moet dat ook?
[ afbeelding ]
Dit. Voeten zijn echt het meest walgelijke aan mensen. Zelfs "mooie" voeten zijn nog steeds lelijk. Maar mensen die gewoon in slippers lopen terwijl ze een kalknagel hebben of een kleine teen die dikker is dan de grote.quote:
hahahaha proestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Voeten zijn echt het meest walgelijke aan mensen. Zelfs "mooie" voeten zijn nog steeds lelijk. Maar mensen die gewoon in slippers lopen terwijl ze een kalknagel hebben of een kleine teen die dikker is dan de grote.Bah.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Voeten zijn echt het meest walgelijke aan mensen. Zelfs "mooie" voeten zijn nog steeds lelijk. Maar mensen die gewoon in slippers lopen terwijl ze een kalknagel hebben of een kleine teen die dikker is dan de grote.Bah.
En toen heb je haar gemept?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb eens op hoge hakken gelopen, 12cm geloof ik whehehe
Schoen was veels te klein. Mijn ex-vrouw had maatje 41, ik 43, dus toen ik haar vroeg weer hoge hakken aan te doen zei ze, loop er zelf maar eens op
Nee, ik heb er op gelopen en het ging me verbazingwekkend goed af volgens haarquote:
Dudequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik heb er op gelopen en het ging me verbazingwekkend goed af volgens haar
Liep ik in de gang rond in mijn short en hoge hakken whehehe. Moet er nog ergens een foto van hebbenquote:
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn movember snor van afgelopen jaar
[ afbeelding ]
Fybquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijven de tofste schoenen die er zijn.
mits <30 en een mooi figuurquote:
Niet zo schoon nu. Nog verkouden en shit. Toets niet gehaald. Jij ook niet las ik?quote:
nou ja, fingers crossedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet zo schoon nu. Nog verkouden en shit. Toets niet gehaald. Jij ook niet las ik?
Redelijk. Zie ander postquote:
Lekker lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Senang hier
Nog aan het nagenieten
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mits <30 en een mooi figuur
maar ik ben dan ook een 19 jarige puber![]()
Hoezo, wil je iemand vastbinden?quote:
Action bouwmarkt of zelfs supermarktquote:
thanksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Action bouwmarkt of zelfs supermarkt
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Proost dames, ik trek er eentje open
[ afbeelding ]
Sexyyyyyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Proost dames, ik trek er eentje open
[ afbeelding ]
dit niet wetenquote:
Ja halloooo ik heb een ander leven ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit niet weten![]()
van dinsdag tot en met vrijdag, maar de zomerfeesten beginnen al komende zaterdag
een leven vol met seks en drank zeker?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja halloooo ik heb een ander leven ja.
Ja anders zou ik het absoluut niet zeggen. Goed baardje, goede ogen, goede kleding.quote:
En rock n roll.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een leven vol met seks en drank zeker?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja anders zou ik het absoluut niet zeggen. Goed baardje, goede ogen, goede kleding.
desalniettemin, ga je ook naar de zomerfeesten in NImma?quote:
Ben bang van niet maar ik kan eens kijken. Is dus volgende week...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
desalniettemin, ga je ook naar de zomerfeesten in NImma?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben bang van niet maar ik kan eens kijken. Is dus volgende week...
Ja wat moet ik daar man. Iedereen die ik ken werkt en leert nog. ;')quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en ik ben er dan ook, de hele week
nou ja, ik weet het wel hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar man. Iedereen die ik ken werkt en leert nog. ;')
quote:
gewoon een standaard ontslagbrief schrijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
Wat schrijf je aan je manager om hem te zeggen dat je aan het eind van de maand stopt met werken. Lastig.
Gedaan en hij belde me meteen, volgens hem kan ik geen ontslag nemen omdat ik te laat ben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon een standaard ontslagbrief schrijven
Bullshitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gedaan en hij belde me meteen, volgens hem kan ik geen ontslag nemen omdat ik te laat ben.
Ze kunnen geen mensen missen, want vakantie periode. Maar ik ga lekker op mijn nieuwe baan werken en ze kunnen lekker in de stront zakken. Ze kunnen me of ontslag laten nemen, of nog een maand doorbetalen terwijl ik afwezig ben.quote:
Zo is datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen geen mensen missen, want vakantie periode. Maar ik ga lekker op mijn nieuwe baan werken en ze kunnen lekker in de stront zakken. Ze kunnen me of ontslag laten nemen, of nog een maand doorbetalen terwijl ik afwezig ben.
Ah, oke, in dat geval heb ik niks gezegd!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef Myraela het volgende:
De datum waarop ik stop was de datum waarop mijn contract ook zou stoppen. Er was alleen nog een mogelijkheid tot een verlenging en die heb ik blijkbaar gekregen zonder dat ze mij daarvan op de hoogte hebben gesteld en zonder dat ik daarmee akkoord ben gegaan. Want ik vroeg een 3 maanden verlenging en ik kreeg één maand verlenging. Ik laat me niet gebruiken puur voor de drukke vakantiemaand natuurlijk.
Maakt ook niet uit, mijn manager probeert het nu op te lossen. Als het hem niet lukt bel ik zelf wel met het hoofdkantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |