Rechten > Jouw mening. Wat snap je niet..quote:
Je denkt in je recht te staan omdat men nu de motor terug heeft gekocht?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:00 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Rechten > Jouw mening. Wat snap je niet..
Je leest niet goed. Ik doel er op dat als iemand (Thezappa bijvoorbeeld) nou even artikel huppeldepup aan kan halen, waarin staat: 'domme prutsers hebben geen rechten', dan weet ik dat ik geen kans maak in een evt. procedure. Zoniet is het hooguit respectloos geblaat wat geen invloed heeft, of informatie verschaft over mijn evt. rechten.quote:Op maandag 15 juli 2013 07:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je denkt in je recht te staan omdat men nu de motor terug heeft gekocht?
Wat een verhaal weer! Goed dat alles uiteindelijk weer is opgelost en je er redelijk oke zo vanaf bent gekomen Chokeme! En hopelijk weer wat bijgeleerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik doel er op dat als iemand (Thezappa bijvoorbeeld) nou even artikel huppeldepup aan kan halen, waarin staat: 'domme prutsers hebben geen rechten', dan weet ik dat ik geen kans maak in een evt. procedure. Zoniet is het hooguit respectloos geblaat wat geen invloed heeft, of informatie verschaft over mijn evt. rechten.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Het is allemaal gelukt. Hij heeft hem toch maar met een kar opgehaald. Het werd een beetje shady toen hij alle papieren en de motor mee naar Drachten wou nemen om hem daar op de zaak over te schrijven, en dan zou hij de vrijwaring opsturen. Waarop ik vroeg waarom we niet hier op het postkantoor alles in orde konden maken; dan moest hij twee keer overschrijven, eerst op zijn naam en dan in Drachten op de naam van de zaak. Wat dus twee keer ¤9,70 zou kosten. Dus ik maar aangeboden om hem op mijn kosten toch hier over te schrijven. Hij deed een beetje moeilijk dat ik hem niet vertrouwde (no shit), maar ging uiteindelijk akkoord. Verder deed hij nog een beetje zielig dat zij ook genaaid waren door degene waar ze de motor van hadden gekocht, wat hij me ook al 10 keer verteld heeft en waar ik natuurlijk geen boodschap aan heb.
Ik heb me ingehouden, gewoon kopje koffie aangeboden en verder niet in discussie gegaan. Ik heb alleen iets gezegd van 'laten we het maar in orde maken want we worden het toch niet eens'.
Dus, zo geschiedde.
Wij helpen je hier.. En jij gaat huilen over 2 ¤.. Wees blij dat het opgelost is.. En wij moeten artikelen erbij gaan halen?? En dan pm s sturen met jankberichten?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik doel er op dat als iemand (Thezappa bijvoorbeeld) nou even artikel huppeldepup aan kan halen, waarin staat: 'domme prutsers hebben geen rechten', dan weet ik dat ik geen kans maak in een evt. procedure. Zoniet is het hooguit respectloos geblaat wat geen invloed heeft, of informatie verschaft over mijn evt. rechten.
quote:
quote:
Is wel handig ja, ik ken wel motorfanaten maar of ze echt technisch zijn.. ook die kunnen niet alles zien aan zo'n ding. Ik heb inmiddels een motor gekocht bij een gerenommeerde dealer en met een half jaar garantie. Vanaf nu doe ik ook alleen zaken met hun.quote:
Exact mijn idee. Daarnaast heb je als koper onderzoek plicht. Als je de motor goed had geïnspecteerd bij de koop / proefrit had je met een beetje gezond verstand al kunnen zien dat het een motor betreft die betere tijden heeft gekend. Als je geen verstand van motoren heb dan zorg je toch dat je iemand bij je hebt die dat wel heeft? Zeker bij een motor in dat prijssegment.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 04:27 schreef mighty_myte het volgende:
Ik zou een toontje lager zingen, je verlies pakken en doorgaan met je leven.
Met dit gedreig jaag je ze alleen maar meer de verdediging in en denk je over een jaar "had ik toen mijn verlies maar genomen".
Yes, gaan we weer.. Alle punten die je noemt zijn al lang en breed besproken. Ik heb geen zin om dit gezemel met de zoveelste weer over te doen, sorry.quote:
Je moet je ook niet uit de tent laten lokken door die zuurpruimen die het allemaal denken beter te weten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:12 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Yes, gaan we weer.. Alle punten die je noemt zijn al lang en breed besproken. Ik heb geen zin om dit gezemel met de zoveelste weer over te doen, sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |