Voor jouw doen inderdaad een van de betere in 2013....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
HAHAHAHAHA WAT EEN GOEDE GRAP
IK GIER LACH BRUL OM MEZELF WHAHAHAHAH
Mwah dit is toch een aardige foto:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:17 schreef Fargo het volgende:
Die Knoop in je Zakdoek-foto ook iedere keer bij elk bericht over Strootman
Nou zijn er weinig bruikbare foto's van de man, dat begrijp ik ook wel.
Allemaal even lachen, het begint een beetje zielig te wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
HAHAHAHAHA WAT EEN GOEDE GRAP
IK GIER LACH BRUL OM MEZELF WHAHAHAHAH
Sjakiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Die negert die gewoon even naar shop gaatRockstar
Kankerhard
VraagenAanbodFok
Kun jij zelf nog een CC hosselen denk je? Ik heb nu twee cc's. Ik haal voor mezelf en voor Onlogisch, maar ik weet niet met hoeveel man Onlogisch gaat, als jullie samen gaan hoeft er geen cc meer bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:20 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Sjakie
Hebbie nog tickets voor Zwolle voor me pikkenbaas?
Dan gaan wij wel samen jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun jij zelf nog een CC hosselen denk je? Ik heb nu twee cc's. Ik haal voor mezelf en voor Onlogisch, maar ik weet niet met hoeveel man Onlogisch gaat, als jullie samen gaan hoeft er geen cc meer bij.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
Ik ga met mijn zus denk ik, die wil Pelle zien
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:27 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]Bazig, ga ik die zus van je eens ontmoeten
Die zus van je is lekkerder dan dat wijf met die dikke tetten hé?
Hoezo? Wie is het dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die ik aan mijn zus voorstel.
C'mon man, intelligente boy rijk dit dat ik ben geleid G swag dit dat je weet zelfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die ik aan mijn zus voorstel.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
C'mon man, intelligente boy rijk dit dat ik ben geleid G swag dit dat je weet zelf.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Iemand wiens blik jij niet eens waard bent.
Ik heb wel zin, al ben ik een beetje afhankelijk hoe ik geplanned sta met werk. Anders gaan we bier drinken pikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ja denk het wel man. Kuipie dit dat. Niets mis mee. Jij dan?
Wordt wel eens tijd hé! Laat ik je ook eens zien hoe je zuipt zonder het bier dood te laten slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, al ben ik een beetje afhankelijk hoe ik geplanned sta met werk. Anders gaan we bier drinken pik
Jij hoeft mij niet te laten zien hoe ik bier drink lieverd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:40 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd hé! Laat ik je ook eens zien hoe je zuipt zonder het bier dood te laten slaan.
O nee da's waar. Jij komt uit een boerenachterland.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niet te laten zien hoe ik bier drink lieverd.
Ik zat op mijn 16e niet in een keet te zuipen hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:42 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
O nee da's waar. Jij komt uit een boerenachterland.
Lekker schuurfeesten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 16e niet in een keet te zuipen hoor.
Uhu, nieuw.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
Wat moeten die nieuwelingen hier goffetomme?
Neen. Ik was wel vaak meisjes aan het aanranden though.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:43 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Lekker schuurfeesten.
(En dan niet in de vorm van meisjes schuren, maar gewoon in een stinkende koeienschuur).
Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Ik was wel vaak meisjes aan het aanranden though.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Ik was wel vaak meisjes aan het aanranden though.
Ik kom er aan en zie 2 users die hier normaal niet posten, maar ik ben al bijgepraat.quote:
Jeweeeeeetss mi mang. Hoe is het hier boelers?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Euyyyyyy daar is de kapmeister.
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom er aan en zie 2 users die hier normaal niet posten, maar ik ben al bijgepraat.
Dus houd je bek dan teringmongooltje klootzak hoerenjong flikker!
Haha schatje toch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom er aan en zie 2 users die hier normaal niet posten, maar ik ben al bijgepraat.
Dus houd je bek dan teringmongooltje klootzak hoerenjong flikker!
Het is voetballen geworden ipv op een kleed liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog lekker even de oogjes dichtgedaan op je kleedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |