Lekker schuurfeesten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 16e niet in een keet te zuipen hoor.
Uhu, nieuw.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
Wat moeten die nieuwelingen hier goffetomme?
Neen. Ik was wel vaak meisjes aan het aanranden though.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:43 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Lekker schuurfeesten.
(En dan niet in de vorm van meisjes schuren, maar gewoon in een stinkende koeienschuur).
Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Ik was wel vaak meisjes aan het aanranden though.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Ik was wel vaak meisjes aan het aanranden though.
Ik kom er aan en zie 2 users die hier normaal niet posten, maar ik ben al bijgepraat.quote:
Jeweeeeeetss mi mang. Hoe is het hier boelers?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Euyyyyyy daar is de kapmeister.
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom er aan en zie 2 users die hier normaal niet posten, maar ik ben al bijgepraat.
Dus houd je bek dan teringmongooltje klootzak hoerenjong flikker!
Haha schatje toch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom er aan en zie 2 users die hier normaal niet posten, maar ik ben al bijgepraat.
Dus houd je bek dan teringmongooltje klootzak hoerenjong flikker!
Het is voetballen geworden ipv op een kleed liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog lekker even de oogjes dichtgedaan op je kleedje?
Oke.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is voetballen geworden ipv op een kleed liggen.
Voetballenquote:
Het stukje gras waarvan die pass werd verzonden schijnt bij Sotheby's voor 1,5 miljoen geveild te zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:49 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Voetballen. Dat doet alleen die gozer die een Iniesta-stijl pass gaf bij DGH. Sterker nog: niemand zou meer weten wie Iniesta is als die actie wereldwijd bekend zou zijn.
Gelukkig is die persoon bescheiden genoeg om Messi en Iniesta een platform te bieden en zelf niet te gaan voetballen bij een BVO.
Uiterste topvent is dat toch.
Nee joh, is buiten de koers een ontzettend goeie vent. Die gaat waarschijnlijk direct naar Veelers om zijn excuses aan te bieden. Maar wel ontzettend nare valpartij, ging richting de 70 per uur...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
gelijk uit de koers nemen dat stuk onkruid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |