Ja ik was bezig mijn ogen uit te krabben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Moeilijk he, quoten?
Bedankt voor je mening, hier ga ik zeker wat mee doen!
Jij wil hen in hun bikini zien?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wat dachten jullie van een opblaasbadje, ettelijke hectoliters vla en wat bikini's. Mogen de moderators eens een keer echt scheidsrechtertje spelen. Win-win.
Sure, why not. Een feestje is een feestje zeg ik altijd maar. En als ik het goed begrijp heeft Sputnik alle tijd.quote:
Met Fascination en Oognipquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wat dachten jullie van een opblaasbadje, ettelijke hectoliters vla en wat bikini's. Mogen de moderators eens een keer echt scheidsrechtertje spelen. Win-win.
Ik heb oogaids gekregen van het inbeelden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met Fascination en Oognip![]()
Da's een mooie gedachte om meete gaan slapen.
Dacht t wel, ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met Fascination en Oognip![]()
Da's een mooie gedachte om meete gaan slapen.
Je bent gewoon stiekem transseksueel, daarom krijg je oogaids van het idee. TS zal wel van je walgen nu. Oogaids, ook een mooie gedachte om mee te gaan knorren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik heb oogaids gekregen van het inbeelden.
Transseksuelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bent gewoon stiekem transseksueel, daarom krijg je oogaids van het idee. TS zal wel van je walgen nu. Oogaids, ook een mooie gedachte om mee te gaan knorren.
Ja, je bent meer van de mannenliefde? Misschien kun je het voorprogramma verzorgen met een vrijwilliger voor de vrouwelijke mods. Meer zielen, meer vreugd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik heb oogaids gekregen van het inbeelden.
Neuh, ik waardeer juist vrouwelijke schoonheid. (moet deze er wel zijn)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, je bent meer van de mannenliefde? Misschien kun je het voorprogramma verzorgen met een vrijwilliger voor de vrouwelijke mods. Meer zielen, meer vreugd.
O, joh, nu snap ik je pas. Duh, wat dom van mij, dat ik dat niet eerder door had. Welgemeende excuses voor het missen van die o-zo subtiele sneer. Jij doet lekker mee de bitch uithangen. Misschien ben je stiekem toch wel een beetje homo, als je je gedraagt als een valse nicht. Wederom, geeft niet, Niel Patrick Harris is ook een homo, en die is hartstikke gezellig heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef Serene het volgende:
[..]
Neuh, ik waardeer juist vrouwelijke schoonheid. (moet deze er wel zijn)
Ja man. Goed verhaal, groetjens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, joh, nu snap ik je pas. Duh, wat dom van mij, dat ik dat niet eerder door had. Welgemeende excuses voor het missen van die o-zo subtiele sneer. Jij doet lekker mee de bitch uithangen. Misschien ben je stiekem toch wel een beetje homo, als je je gedraagt als een valse nicht. Wederom, geeft niet, Niel Patrick Harris is ook een homo, en die is hartstikke gezellig heb ik me laten vertellen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wat dat betreft verschilt ts dus niets van 90% van het fok! volk. Waarom dan nog haten op SputnikSweetheart ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je niets hebt met negertjes in Zamibië wil nog niet zeggen dat je geen empathie kent. Het afjanken van anderen en alleen om jezelf geven geeft meer aan dat je waarschijnlijk onzeker bent, het zelf allemaal niet kan hakken en het makkelijker is om anderen af te janken dan zelf je best te doen.
Fysiek 'ziek', waarschijnlijk verkeerde ontwikkelingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:29 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Transgenders ZIJN geestesziek. Hun hersens zijn ziek.
Dat van dat kind kan je opvatten hoe je wil en dat mag je best beledigend vinden.
WTF did I just read?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
of dat verkrachtingsslachtoffers zo lelijk zijn dat je zelfs je hond er nog vanaf zou trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |