Als je het zou toegeven is het niet meer heimelijk nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het maakt me echt geen ene kont uit wat ze van m'n foto's zou vindendus sorry.
Ga jij lekker bij TS op de zolderkamer zitten spelen zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:41 schreef Serene het volgende:
[..]
Als je het zou toegeven is het niet meer heimelijk nee.
Liever dan bij jou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga jij lekker bij TS op de zolderkamer zitten spelen zeg
Scheelt weer, want op mijn zolderkamer is het met deze temperaturen al warm genoeg in mijn eentjequote:
Ik zie net dat je wel lekkere tieten hebt oognip.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Scheelt weer, want op mijn zolderkamer is het met deze temperaturen al warm genoeg in mijn eentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik zie net dat je wel lekkere tieten hebt oognip.So so verzuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik zie net dat je wel lekkere tieten hebt oognip.HAHAHAHAHA ben je er toch ingetraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ben je er toch ingetrapt![]()
Oognip wat heb je mooie benen, echt een verleidelijke dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fools that will laugh on earth, most weep in hell.”
Wat doe je nou, ze was al wanhopig op zoek naar een complimentje van je en nu geef je die.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Oognip wat heb je mooie benen, echt een verleidelijke dame.
Ja maar iemand moet haar toch een compliment geven. Normaal gebeurt dat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef Serene het volgende:
[..]
Wat doe je nou, ze was al wanhopig op zoek naar een complimentje van je en nu geef je die.
+1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik zie net dat je wel lekkere tieten hebt oognip.
Dat is waar, maar een nietszeggend complimentje over haar ogen was dan wel gepaster vind ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ja maar iemand moet haar toch een compliment geven. Normaal gebeurt dat niet.
Ja, ik wacht!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik ga ook even foto's in m'n fobo zetten om een raakbaarheidsoordeel van jou te krijgen.
Wat is er verzuurd dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Minus die spoiler dan.. Maar ze heeft wel gelijk!!
Zie je dat je wel empathie hebt!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ja maar iemand moet haar toch een compliment geven. Normaal gebeurt dat niet.
Jouw sneuheid is zo vergaand dat zelfs ik meelij krijg.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Jouw sneuheid is zo vergaand dat zelfs ik meelij krijg.
quote:
Oja als je je benen scheert neem ook even je caveman brows mee.quote:
Moeilijk he, quoten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:44 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
[..]
Oja als je je benen scheert neem ook even je caveman brows mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |