Scherp.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Onama het volgende:
[..]
Waarom doe je dan wel zo je best andere te laten voelen dat ze falen in het leven?
Dat dus. Omdat je zelf slecht in je vel zit, moet je andere mensen neerhalen. Geen gebrek aan empathie, maar gewoon een nare karaktertrek die je op zo'n manier nog iets van gewicht probeert te geven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
Dan ligt het niet aan het missen van empathie, je bent gewoon een vervelend persoon die wil dat alles en iedereen zich aan jou aanpast.
Misschien. Misschien vind ik mijn eigen problemen veel belangrijker dan hongerende negertjes en dode kinderen met een overbite. Dat kan. Misschien ben ik gewoon een enorme trut.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. Omdat je zelf slecht in je vel zit, moet je andere mensen neerhalen. Geen gebrek aan empathie, maar gewoon een nare karaktertrek die je op zo'n manier nog iets van gewicht probeert te geven.
Sowieso.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Misschien. Misschien vind ik mijn eigen problemen veel belangrijker dan hongerende negertjes en dode kinderen met een overbite. Dat kan. Misschien ben ik gewoon een enorme trut.
Dat je niets hebt met negertjes in Zamibië wil nog niet zeggen dat je geen empathie kent. Het afjanken van anderen en alleen om jezelf geven geeft meer aan dat je waarschijnlijk onzeker bent, het zelf allemaal niet kan hakken en het makkelijker is om anderen af te janken dan zelf je best te doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Misschien. Misschien vind ik mijn eigen problemen veel belangrijker dan hongerende negertjes en dode kinderen met een overbite. Dat kan. Misschien ben ik gewoon een enorme trut.
Zo kom je hier in ieder geval wel over. Maar ik heb nog steeds het idee dat het je juist daar om te doen is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Misschien ben ik gewoon een enorme trut.
Wat als mijn best doen gewoon nergens toe leidt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je niets hebt met negertjes in Zamibië wil nog niet zeggen dat je geen empathie kent. Het afjanken van anderen en alleen om jezelf geven geeft meer aan dat je waarschijnlijk onzeker bent, het zelf allemaal niet kan hakken en het makkelijker is om anderen af te janken dan zelf je best te doen.
Dan heb je vette pech, welkom in de grote boze mensen wereld. Iets anders zoeken waar je best er wel toe doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Wat als mijn best doen gewoon nergens toe leidt?
Dan ben je gewoon een stom wijf. Zo is de wereld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Wat als mijn best doen gewoon nergens toe leidt?
ja, en hier gelden gewoon regels, en ik heb je al gevraagd om je er aan te houden, nu kun je 2 dingen doen, of luisteren of niet... aan jou dus om het een of het ander te doen en daarvan de consequenties te accepteren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Als je omgeving perfectie van je verwacht en je kan daar niet aan voldoen dan is het erg moeilijk om het achter je te laten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan heb je vette pech, welkom in de grote boze mensen wereld. Iets anders zoeken waar je best er wel toe doet.
Dat geloof ik niet. Misschien doe ik mijn best niet op de juiste manier. Ik ben nog liever dood dan marginaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een stom wijf. Zo is de wereld.
Ik zeg maar even niks ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:45 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik ben nog liever dood dan marginaal.
Zo werkt dat wel degelijk. Jij (of iemand) schept blijkbaar hogere verwachtingen die jij niet kan klaarmaken, dan is het aan jou om dat te op te lossen. Als je ze niet kan voldoen aan die verwachtingen zul je diegene daarvan op de hoogte moeten stellen. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Als je omgeving perfectie van je verwacht en je kan daar niet aan voldoen dan is het erg moeilijk om het achter je te laten.
Hell, als ik zo iemand was uit dat "me vriend pest me" topic, dan had ik allang een trein gekopt. Of misschien was ik dan te stom om het door te hebben.quote:
Dan geef ik toe dat ik faal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo werkt dat wel degelijk. Jij (of iemand) schept blijkbaar hogere verwachtingen die jij niet kan klaarmaken, dan is het aan jou om dat te op te lossen. Als je ze niet kan voldoen aan die verwachtingen zul je diegene daarvan op de hoogte moeten stellen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
That's life.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Dan geef ik toe dat ik faal.
You do the math ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Zelfs marginalen hebben een baan, hoe erg is dat dan dat ik dat niet heb? Dat is afschuwelijk.
Jij zit mij ook alleen te stangen omdat ik je ergens heb "beledigd" of zo.quote:
Je komt soms ook wel over als een verschrikkelijk verwend nest met een ontzettende plank voor de kop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:53 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Jij zit mij ook alleen te stangen omdat ik je ergens heb "beledigd" of zo.
Heb jij mij beledigd? Waar en wanneer dan? Ik kom je hier net een paar dagen tegen en het valt me enkel op dat je erg je best doet om recalcitrant en beledigend te zijn. Maar om mij daar persoonlijk mee te raken moet je toch echt van betere huize komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:53 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Jij zit mij ook alleen te stangen omdat ik je ergens heb "beledigd" of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |