quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan doe je maar iets meer je best. Het heeft geen enkele zin om overal tegenaan te trappen en geen rekening te houden met de gevoelens van anderen om vervolgens uitgekostst te worden en dan met een pruillip in de hoek te gaan staan zeuren dat ze je niet aardig vinden.
Take it or leave it. De wereld oneerlijk vinden omdat ze je niet begrijpen is slachtoffergedrag. Je speelt het spelletje maar mee, of je staat buitenspel. Maar dan moet je je inderdaad maar afvragen wat voor zin je leven nog heeft.
Wat gek dat ik dan toch nog vrienden heb.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan doe je maar iets meer je best. Het heeft geen enkele zin om overal tegenaan te trappen en geen rekening te houden met de gevoelens van anderen om vervolgens uitgekostst te worden en dan met een pruillip in de hoek te gaan staan zeuren dat ze je niet aardig vinden.
Take it or leave it. De wereld oneerlijk vinden omdat ze je niet begrijpen is slachtoffergedrag. Je speelt het spelletje maar mee, of je staat buitenspel. Maar dan moet je je inderdaad maar afvragen wat voor zin je leven nog heeft.
Watquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
zolang je niet op de man speelt en het netjes houdt in een discussie zul je me niet horenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef SputnikSweetheart het volgende:
What about vrijheid van meningsuiting Re?
Hier wordt nu ook op de man gespeeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef Re het volgende:
[..]
zolang je niet op de man speelt en het netjes houdt in een discussie zul je me niet horen
Ik kaats ook. Domme users krijgen domme reacties.quote:
En wie kaatst ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik kaats ook. Domme users krijgen domme reacties.
eerste steen en zo...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Hier wordt nu ook op de man gespeeld.
Omdat je je bij je vrienden vast niet als een recalcitrante puber gedraagt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:30 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Wat gek dat ik dan toch nog vrienden heb.
Dan gedraag je je toch lekker als een onbehouwen, lompe boer waar iedereen overheen valt, alleen maar om te laten zien hoe hard je mening is? Mij een zorg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef Serene het volgende:
[..]
WatJe speelt het spelletje maar mee? Dat klinkt vrij triest.
Het respect voor jou ligt toch al ergens in de kelder dus ik denk niet dat iemand hier om maalt. Maar toch bedankt voor je dappere poging. Als het jou nou ook niks kon schelen dan zou je niet overal zo op happen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik heb meer respect voor Serene dan jullie allemaal bij elkaar.
Jij weet helemaal niet hoeveel respect wij hebben voor Serene.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik heb meer respect voor Serene dan jullie allemaal bij elkaar.
Ik zeg nergens dat het me niks kan schelen. Jullie zijn net zo kinderachtig en verwaand bezig als ik. Dat vind ik nog wel het grappigste hier aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het respect voor jou ligt toch al ergens in de kelder dus ik denk niet dat iemand hier om maalt. Maar toch bedankt voor je dappere poging. Als het jou nou ook niks kon schelen dan zou je niet overal zo op happen.
Er is weinig verband tussen je gedragen als een lompe boer en laten zien hoe hard je mening is. Dat kan je ook op een nette manier doen. Daarnaast weet ik ook niet waar je vandaan haalt dat Sputnik zich als een lompe boerin gedraagt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan gedraag je je toch lekker als een onbehouwen, lompe boer waar iedereen overheen valt, alleen maar om te laten zien hoe hard je mening is? Mij een zorg.
Wat zie jij dan als respect? Als je iemand erop wijst dat jij zijn of haar denkbeelden belachelijk vindt, dan is dat niet respectloos. Iets is mijns inziens pas respectloos als je iemand persoonlijk aanvalt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het respect voor jou ligt toch al ergens in de kelder dus ik denk niet dat iemand hier om maalt. Maar toch bedankt voor je dappere poging. Als het jou nou ook niks kon schelen dan zou je niet overal zo op happen.
Eens. Ik zat net te trollen maar ik vind dat sommige mensen het hier nu wel een beetje te bont maken tegen Sputnikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:07 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het me niks kan schelen. Jullie zijn net zo kinderachtig en verwaand bezig als ik. Dat vind ik nog wel het grappigste hier aan.
Als je de moeite neemt iets terug te lezen dan zie je dat ik al heb gezegd het niet om je mening gaat, maar om hoe je het brengt. Daar zijn we het dus wel over eens. En als zij bewust vermoorde kinderen lelijk noemt en transgenders geestesziek, dan doet ze weinig moeite haar mening beter te verpakken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:21 schreef Serene het volgende:
[..]
Er is weinig verband tussen je gedragen als een lompe boer en laten zien hoe hard je mening is. Dat kan je ook op een nette manier doen. Daarnaast weet ik ook niet waar je vandaan haalt dat Sputnik zich als een lompe boerin gedraagt.
[..]
Wat zie jij dan als respect? Als je iemand erop wijst dat jij zijn of haar denkbeelden belachelijk vindt, dan is dat niet respectloos. Iets is mijns inziens pas respectloos als je iemand persoonlijk aanvalt.
Transgenders ZIJN geestesziek. Hun hersens zijn ziek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt iets terug te lezen dan zie je dat ik al heb gezegd het niet om je mening gaat, maar om hoe je het brengt. Daar zijn we het dus wel over eens. En als zij bewust vermoorde kinderen lelijk noemt en transgenders geestesziek, dan doet ze weinig moeite haar mening beter te verpakken.
Het getuigt niet van respect als je aan andersmans mening voorbij gaat en je maar keihard je eigen mening blijft roepen waarvan je weet dat die afwijkt van de norm. Soms kan je beter je mond houden. Mijn mening wordt ook niet altijd op prijs gesteld, die ga ik dus ook niet delen als ik weet dat die niet op waarde geschat wordt. Dat is het spelletje, je schiet er niets mee op iets te blijven verkondigen in een gezelschap waar dit niet in goede aarde valt.
Ik heb je gezegd hoe ik het zie. Als je niet sociaal bent, dan moet je dat maar leren. Daar hoef je je eigen standpunten niet voor te verloochenen. Nu ben je alleen maar bezig om iedereen tegen je in het harnas te jagen en achteraf klagen dat het niet eerlijk is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:07 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het me niks kan schelen. Jullie zijn net zo kinderachtig en verwaand bezig als ik. Dat vind ik nog wel het grappigste hier aan.
Je neemt jezelf en FOK! wel heel erg serieus, hè?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:28 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Er zaten een paar mensen gewoon te trollen in de hoop dat ik zelfmoord zou plegen of zo. Dat vond ik wel heel sneu, zo ver ga ik niet eens in mijn opmerkingen.
Je mening beter verpakken vind ik altijd een uitspraak die me tegenstaat. Het gaat er vanuit dat mensen niets kunnen hebben en we men erg delicaat moeten behandelen. Een harde mening is al teveel voor ze.. Het komt slap over.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt iets terug te lezen dan zie je dat ik al heb gezegd het niet om je mening gaat, maar om hoe je het brengt. Daar zijn we het dus wel over eens. En als zij bewust vermoorde kinderen lelijk noemt en transgenders geestesziek, dan doet ze weinig moeite haar mening beter te verpakken.
Het getuigt niet van respect als je aan andersmans mening voorbij gaat en je maar keihard je eigen mening blijft roepen waarvan je weet dat die afwijkt van de norm. Soms kan je beter je mond houden. Mijn mening wordt ook niet altijd op prijs gesteld, die ga ik dus ook niet delen als ik weet dat die niet op waarde geschat wordt. Dat is het spelletje, je schiet er niets mee op iets te blijven verkondigen in een gezelschap waar dit niet in goede aarde valt.
Ziek omdat ze beter gemaakt moeten worden? Als ze niet beter gemaakt hoeven te worden dan mag je best vinden dat ze ziek zijn, maar dat hoef je dan dus niet te roepen want dat heeft geen enkele zin. Je wil er immers niks mee bereiken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:29 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Transgenders ZIJN geestesziek. Hun hersens zijn ziek.
Dat van dat kind kan je opvatten hoe je wil en dat mag je best beledigend vinden.
Liever beter gemaakt dan verbouwd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ziek omdat ze beter gemaakt moeten worden? Als ze niet beter gemaakt hoeven te worden dan mag je best vinden dat ze ziek zijn, maar dat hoef je dan dus niet te roepen want dat heeft geen enkele zin. Je wil er immers niks mee bereiken.
Ik vind mensen hier ook aanstellers op veel gebieden. Maar hier gelden wel regels en ik kan iedereen wel lekker voor het hoofd gaan stoten om duidelijk te maken dat ik niet dezelfde mening heb, maar daar dient geen ander doel dan mensen voor het hoofd stoten. Als je niets wilt bereiken ben je dus aan het trollen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:31 schreef Serene het volgende:
[..]
Je mening beter verpakken vind ik altijd een uitspraak die me tegenstaat. Het gaat er vanuit dat mensen niets kunnen hebben en we men erg delicaat moeten behandelen. Een harde mening is al teveel voor ze.. Het komt slap over.
Dat tweede punt vind ik ook raar, dus als je mening afwijkt van de norm en niet geheel moraal acceptabel is, kan je hem beter niet verkondigen? Dat zijn juist de dingen die een persoon interessant en eigen maken. Als je alleen jezelf mag uiten als het moraal is, wordt de wereld nog grijzer.
Ik huil om hoe jij er uitziet. Wie draagt er in godsnaam nog vale broeken met wijde pijpen en een afzaktrui. En niet janken nu, want je doet hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je neemt jezelf en FOK! wel heel erg serieus, hè?
Huil je ook om notes?
Waarom gelden er regels op het internet? Op het internet hoor je te mogen zeggen wat je wil.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind mensen hier ook aanstellers op veel gebieden. Maar hier gelden wel regels en ik kan iedereen wel lekker voor het hoofd gaan stoten om duidelijk te maken dat ik niet dezelfde mening heb, maar daar dient geen ander doel dan mensen voor het hoofd stoten. Als je niets wilt bereiken ben je dus aan het trollen.
Andere discussie, maar ik zou je eens gaan inlezen in het onderwerp genderbeleving en seksuele voorkeuren voor je dingen verkondigt die niet kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:34 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Liever beter gemaakt dan verbouwd.
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Waarom gelden er regels op het internet? Op het internet hoor je te mogen zeggen wat je wil.
Vind jij. Hier blijkbaar niet. Kan je om jankzakken, maar je kan dan ook ergens heen gaan waar het wel mag. Iedereen maakt zijn eigen regels op internet en dat hebben ze hier ook gedaan. Bevallen ze je niet? Dan moet je een andere plek zoeken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Waarom gelden er regels op het internet? Op het internet hoor je te mogen zeggen wat je wil.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik huil om hoe jij er uitziet. Wie draagt er in godsnaam nog vale broeken met wijde pijpen en een afzaktrui. En niet janken nu, want je doet hetzelfde.
Acht jaar geleden had je dus al geen smaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die foto is van zeker acht jaar terug, die trui heb ik toentertijd in NY gekocht toen ik voor Diesel naar de NY fashion week ging en die Diesel jeans had geen wijde pijpen. Not such a nice try, maar pak vooral een sigaar.
Nee, als je je mening verkondigt, verkondig je een deel van jezelf. Als ik discussies voor met mensen over bepaalde onderwerpen waar ik heel anders over denk, doe ik dat, omdat ze dan mij leren kennen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind mensen hier ook aanstellers op veel gebieden. Maar hier gelden wel regels en ik kan iedereen wel lekker voor het hoofd gaan stoten om duidelijk te maken dat ik niet dezelfde mening heb, maar daar dient geen ander doel dan mensen voor het hoofd stoten. Als je niets wilt bereiken ben je dus aan het trollen.
Ik deel in ieder geval niet de jouwe, nee. Maar dat is een kwestie van 'smaak'.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:40 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Acht jaar geleden had je dus al geen smaak.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik deel in ieder geval niet de jouwe, nee. Maar dat is een kwestie van 'smaak'.
Dat doe ik ook, maar wel zodat ik een discussie met mensen kan voeren, niet dat ik gelijk de wind van voren krijg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:41 schreef Serene het volgende:
[..]
Nee, als je je mening verkondigt, verkondig je een deel van jezelf. Als ik discussies voor met mensen over bepaalde onderwerpen waar ik heel anders over denk, doe ik dat, omdat ze dan mij leren kennen.
Jij denkt dat Sputnik louter wil provoceren? Denk dat je het doel van dit topic een beetje mist en in wat voor positie ze zich daarmee zet. Ik weet niet wat je bedoeld met op welke manier je een discussie op gang brengt, want als je in één zin roept dat het aanstellers zijn, krijg je sneller een discussie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar wel zodat ik een discussie met mensen kan voeren, niet dat ik gelijk de wind van voren krijg.
Als ik vind dat kinderen met een trauma van misbruik deze aangepraat krijgen door de hulpverlening dan kan ik dat onderbouwd brengen, of in 1 zin roepen dat misbruikslachtoffers aanstellers zijn. Je mag raden waarmee ik geen discussie op gang breng. Ik zit hier niet om te provoceren met mijn mening, maar om hem te onderbouwen zodat mensen begrijpen waarom ik denk wat ik denk.
Voor een copywriter is je taalgevoel wel heel zwak.quote:
Daarom verdien ik er ook geen rooie rotcent mee. Oh wacht ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Voor een copywriter is je taalgevoel wel heel zwak.
Al dat geld zou je mooi kunnen gebruiken voor een nieuw gezicht, maar ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom verdien ik er ook geen rooie rotcent mee. Oh wacht ...
En nu ga ik wat leukers doen dan met een opstandig, gefrustreerd meisje bekvechten op internet.
Veel succes met je zuurgraad.
Dat is provocatie, en provocatie gaat snel op de persoon. Dat wordt in topics waar zij zich meldt gedemonstreerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:48 schreef Serene het volgende:
[..]
Jij denkt dat Sputnik louter wil provoceren? Denk dat je het doel van dit topic een beetje mist en in wat voor positie ze zich daarmee zet. Ik weet niet wat je bedoeld met op welke manier je een discussie op gang brengt, want als je in één zin roept dat het aanstellers zijn, krijg je sneller een discussie.
Oh en wat doet CC dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef Onama het volgende:
Dit is al het derde topic waar Sputnik gaat lopen schelden op de man af.
Matige trol of dame met veel problemen die er niet tegen kan als ze een keer wordt tegengesproken, maar ik zou haar vooral links laten liggen.
Provocatie hoeft helemaal niet snel op de persoon gespeeld te worden. Vaak is het alleen de wederpartij die snel op de persoon gaat spelen, omdat die het echt niet vind kunnen wat de eerste persoon zegt. Je mening zachter brengen vind ik, zoals ik net al aangaf, iets slechts. Al mijn vrienden doen dit niet en ik ook niet, dat werkt prima. Er is een tussenweg natuurlijk, maar zo erg provocerend vind ik dit allemaal niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is provocatie, en provocatie gaat snel op de persoon. Dat wordt in topics waar zij zich meldt gedemonstreerd.
Wat betreft TS, ze zit om aandacht verlegen en voelt zich niet begrepen. Dat is het enige wat ik er uit op kan maken. En ik heb allang gemeld dat ik wat betreft gebrek aan empathie mij helemaal herken in haar verhaal. Vervolgens gaat het om haar reputatie en geef ik haar mee dat ze meer op het verpakken van haar mening moet letten.
Dat dat wordt opgevat als je gemuilkorfd voelen ligt aan jullie interpretatie, niet aan mijn uitleg. Je hoeft niks aan duidelijkheid te wensen over te laten zonder eerst iedereen over je heen te krijgen. Ik vind dat je daar meer mee bereikt.
Sputnik links laten liggenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef Onama het volgende:
Dit is al het derde topic waar Sputnik gaat lopen schelden op de man af.
Matige trol of dame met veel problemen die er niet tegen kan als ze een keer wordt tegengesproken, maar ik zou haar vooral links laten liggen.
Dat is ook wat ik bedoel. Provocatie leidt er toe dat ze bij jou op de man spelen. Schiet je toch niks mee op? Als je je provocatie maar onderbouwt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:59 schreef Serene het volgende:
[..]
Provocatie hoeft helemaal niet snel op de persoon gespeeld te worden. Vaak is het alleen de wederpartij die snel op de persoon gaat spelen, omdat die het echt niet vind kunnen wat de eerste persoon zegt. Je mening zachter brengen vind ik, zoals ik net al aangaf, iets slechts. Al mijn vrienden doen dit niet en ik ook niet, dat werkt prima. Er is een tussenweg natuurlijk, maar zo erg provocerend vind ik dit allemaal niet.
[..]
Sputnik links laten liggen
Hun probleem als ze het niet kunnen handelen. Al zie ik niet echt meer wat nou het discussiepunt was. Verwachten dat men op fok hun mening genuanceerd brengt is apart vind ik, fok is juist mooi daarin; je kan ongenuanceerd je mening verkondigen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoel. Provocatie leidt er toe dat ze bij jou op de man spelen. Schiet je toch niks mee op? Als je je provocatie maar onderbouwt.
Onder vrienden wind ik ook nergens doekjes om, maar daar is meer context. Op een forum heb ik alleen maar tekst. Dan druk ik me iets uitvoeriger uit. Overigens zijn er zat mensen die mij hier niet zullen typeren als genuanceerd, dus het is verre van een zwaktebod.
Hear hear.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind discusseren heel wat anders dan gaan schelden op mensen als hun mening je niet bevalt.
Ik spiektequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Oognip het volgende:
Wat een achterlijk wijf, die TS
Andere mensen belachelijk maken om hun uiterlijk terwijl je zelf geen fotoboek hebt vind ik ook vrij triest
En nu wacht ik geduldig tot jij een kijkje in mijn fobo hebt genomen en me compleet affakkelt
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Seven. het volgende:
Verder wil ik even benadrukken dat ik volmondig 'ja' zou zeggen tegen een wilde nacht met Oognip.
Oké, ik ga ook even foto's in m'n fobo zetten om een raakbaarheidsoordeel van jou te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Seven. het volgende:
Verder wil ik even benadrukken dat ik volmondig 'ja' zou zeggen tegen een wilde nacht met Oognip.
Heimelijk hoop je natuurlijk dat ze je niet 'affakkelt', omdat het je toch wel wat doet als ze onder de indruk is van je foto's. Op deze manier aandacht vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Oognip het volgende:
Wat een achterlijk wijf, die TS
Andere mensen belachelijk maken om hun uiterlijk terwijl je zelf geen fotoboek hebt vind ik ook vrij triest
En nu wacht ik geduldig tot jij een kijkje in mijn fobo hebt genomen en me compleet affakkelt
Pik je dit, Oognip?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef Serene het volgende:
[..]
Heimelijk hoop je natuurlijk dat ze je niet 'affakkelt', omdat het je toch wel wat doet als ze onder de indruk is van je foto's. Op deze manier aandacht vragen
Het maakt me echt geen ene kont uit wat ze van m'n foto's zou vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef Serene het volgende:
[..]
Heimelijk hoop je natuurlijk dat ze je niet 'affakkelt', omdat het je toch wel wat doet als ze onder de indruk is van je foto's. Op deze manier aandacht vragen
Als je het zou toegeven is het niet meer heimelijk nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het maakt me echt geen ene kont uit wat ze van m'n foto's zou vindendus sorry.
Ga jij lekker bij TS op de zolderkamer zitten spelen zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:41 schreef Serene het volgende:
[..]
Als je het zou toegeven is het niet meer heimelijk nee.
Liever dan bij jou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga jij lekker bij TS op de zolderkamer zitten spelen zeg
Scheelt weer, want op mijn zolderkamer is het met deze temperaturen al warm genoeg in mijn eentjequote:
Ik zie net dat je wel lekkere tieten hebt oognip.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Scheelt weer, want op mijn zolderkamer is het met deze temperaturen al warm genoeg in mijn eentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik zie net dat je wel lekkere tieten hebt oognip.So so verzuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik zie net dat je wel lekkere tieten hebt oognip.HAHAHAHAHA ben je er toch ingetraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ben je er toch ingetrapt![]()
Oognip wat heb je mooie benen, echt een verleidelijke dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fools that will laugh on earth, most weep in hell.”
Wat doe je nou, ze was al wanhopig op zoek naar een complimentje van je en nu geef je die.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Oognip wat heb je mooie benen, echt een verleidelijke dame.
Ja maar iemand moet haar toch een compliment geven. Normaal gebeurt dat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef Serene het volgende:
[..]
Wat doe je nou, ze was al wanhopig op zoek naar een complimentje van je en nu geef je die.
+1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik zie net dat je wel lekkere tieten hebt oognip.
Dat is waar, maar een nietszeggend complimentje over haar ogen was dan wel gepaster vind ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ja maar iemand moet haar toch een compliment geven. Normaal gebeurt dat niet.
Ja, ik wacht!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik ga ook even foto's in m'n fobo zetten om een raakbaarheidsoordeel van jou te krijgen.
Wat is er verzuurd dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Minus die spoiler dan.. Maar ze heeft wel gelijk!!
Zie je dat je wel empathie hebt!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ja maar iemand moet haar toch een compliment geven. Normaal gebeurt dat niet.
Jouw sneuheid is zo vergaand dat zelfs ik meelij krijg.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Jouw sneuheid is zo vergaand dat zelfs ik meelij krijg.
quote:
Oja als je je benen scheert neem ook even je caveman brows mee.quote:
Moeilijk he, quoten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:44 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
[..]
Oja als je je benen scheert neem ook even je caveman brows mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |