quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Super sexy juist, met m'n hotpants aan langzaam naar beneden buigend, billetjes naar achter.
Sigaret zwoel tussen mijn lippen. Vlam aan. Bam. Weg elegantie en sexyness.Met hotpants rondtrippelen in de keuken doet het altijd wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso hotpants
Trainen in hotpants
Squats in hotpants![]()
![]()
Verse pussy zweet in die hotpants. (Nog ff gek doen voordat ramadan begint, je weet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met hotpants rondtrippelen in de keuken doet het altijd wel goed![]()
Sowieso hotpants
Trainen in hotpants
Squats in hotpants![]()
watquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Verse pussy zweet in die hotpants. (Nog ff gek doen voordat ramadan begint, je weet.
Zou zo dansen, mits ik niet zo moe wasquote:
Shiet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Wtf man!!!! Steek ik m'n sigaret op bij het gasfornuis, fikken m'n wimpers weg!!!![]()
Niet helemaal gelukkig... Maar wel een beetje
Vind je wel leukquote:
Heb zonneallergie boven m'n jetsersquote:
NU MOET JE OPPASSEN EHquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef krioro het volgende:
- Bijna gestikt in multi vanmorgen
- Lekker benen getraind in halve-bak-voelt-als-geen-airco gym
- Stap op fiets om over het asfalt naar huis te zweven (zweven omdat ketting afgelopen weekend opnieuw aangespannen en banden goed hard opgepompt), voorband leeg
- Net band gecontroleerd, kan geen lek vinden
- Niet naar Badu want uitverkocht
kkleven.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Super sexy juist, met m'n hotpants aan langzaam naar beneden buigend, billetjes naar achter.
Sigaret zwoel tussen mijn lippen. Vlam aan. Bam. Weg elegantie en sexyness.Nee, gewoon neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |