Jullie falen al op de eerste dag door op FOK! te posten.quote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Beetje generaliserend. Klein beetje maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is zo. Net als Afrikanen. Gewoon sterke lichaamsgeur. Alleen is India echt vies vies vies.
Ik mag het zeggen. Ik werk met ze samen en heb er ervaring mee. Tfoe gewoon.
Het is pas morgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Jullie falen al op de eerste dag door op FOK! te posten.
Ik vast niet. Wie is jullie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
[..]
oh echt ja? Wanneer is het afgelopen dan? Want die Turkse collega's zetten altijd kkveel eten neer danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weyo wat een stoere taal.
Tis al begonnen, halve gare.
kk... Zo typisch dit..... Achter hun rug om lullen, maar wel je maag vullen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh echt ja? Wanneer is het afgelopen dan? Want die Turkse collega's zetten altijd kkveel eten neer dan
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef Triggershot het volgende:
Vanaf dinsdag 09 Juli 2013 is het weer zover, Ramadan, vastenmaand van de moslims is dan weer begonnen.
quote:
Omg... Mensen die niet weten.... Turken hebben een vaste dag. Is altijd al zo geweest. Che, leg jij het eens uit.quote:
ik zeg niks wat niet waar is. Tevens verbaasd het me niet dat je niet vast. Je zou het eens moeten proberen bollequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
kk... Zo typisch dit..... Achter hun rug om lullen, maar wel je maag vullen?
Het is verbaast.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg niks wat niet waar is. Tevens verbaasd het me niet dat je niet vast. Je zou het eens moeten proberen bolle
Ben hollander, wat weet ik er nou van afquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omg... Mensen die niet weten.... Turken hebben een vaste dag. Is altijd al zo geweest. Che, leg jij het eens uit.
Ik weet het niet, maar Triggershot is de oppermoslim hier dus ja.quote:
Eerst zeggen dat het al begonnen is en dan heeft Triggershot het fout, OKquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omg... Mensen die niet weten.... Turken hebben een vaste dag. Is altijd al zo geweest. Che, leg jij het eens uit.
Ik hoop dat Betelgeuse supernova gaat en het een maand licht is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Lees Triggers post anders nog een keer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar Triggershot is de oppermoslim hier dus ja.
[..]
Eerst zeggen dat het al begonnen is en dan heeft Triggershot het fout, OK!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lees Triggers post anders nog een keer.
En nu?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef Triggershot het volgende:
Vanaf dinsdag 09 Juli 2013 is het weer zover, Ramadan, vastenmaand van de moslims is dan weer begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |