Garage Inc!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk alleen foute covers.
Helaas zitten er op fok niet zoveel werchter gangers dat we een statisitsche invloed op de stemming kunnen uitoefenen.
Nee. Glasto zou headliners hebben die nog nooit op Glasto headliner zijn geweest heeft de organisatie gezegt vorig jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Glastonbury ofzo dan niet logischer?
Afsluiter op de Main. Vind het tot nu toe zwaar tegenvallen. Ik mis heel wat creativiteit bij de headliners.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Afsluiten bij Joe Pilar dan. Of zou KoL geen afsluiter zijn?
Vorig jaar waren ze geen afsluiter. Toen zaten ze voor Blur en heb ik me er doorheen moeten bijten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Afsluiten bij Joe Pilar dan. Of zou KoL geen afsluiter zijn?
Maar ze zijn vaker afsluiter geweest. Zal me niks verbazen als het nu weer zo zou zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:23 schreef SuperfastJellyfish het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze geen afsluiter. Toen zaten ze voor Blur en heb ik me er doorheen moeten bijten.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar ze zijn vaker afsluiter geweest. Zal me niks verbazen als het nu weer zo zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |