Ja! Don't know how.quote:
Weinig nieuws voor ons onder de zon.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
bluezz, golfer, borisz
social deal zit nu.ook in regio Haarlem, leuker dan groupon vaak
http://www.socialdeal.nl/
Ik ben al met n**ken gestopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Don't know how.
Misschien komt hij morgen gewoon weerom hoor.
Maar ik maak me wel een bitje zorruguh om dat kleine ventje.Hij is sinds zaterdag niet meer waargenomme door de oppas.
Which reminds me:
Ik neem nooit meer katten.
En ik drink nooit meer.
En ik geef zwervers nooit meer geld voor een 'maaltijd'.
Et cetera.![]()
Voornemens.
Binnenkort gaan we bij ons favoriete restaurant weer eens avondvullend genieten:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
Weinig nieuws voor ons onder de zon.
Meeste deals hebben we al via andere contacten gedaan.
Ik heb zo ontzettend geen zin dat ik vandaag eerder naar huis ga. Dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogge!
Hmm weersverwachting geeft vandaag nog zon aan en verder hier 18/19 graden met bewolking. Hopelijk verandert het nog.
Heb echt geen zin om te werken vandaag
Heerlijk! Hoe laat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo ontzettend geen zin dat ik vandaag eerder naar huis ga. Dat doe ik eigenlijk nooit.
Altijd even bellen, als je eerder thuiskomt...leerde ik gister uit de film op rtl8 .quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo ontzettend geen zin dat ik vandaag eerder naar huis ga. Dat doe ik eigenlijk nooit.
Precies. Dat heb ik B. ook geleerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef AnneX het volgende:
Altijd even bellen, als je eerder thuiskomt...leerde ik gister uit de film op rtl8 .
Dankje.quote:
Ik word zo jaloers als ik jullie restaurant verslagen lees.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we bij ons favoriete restaurant weer eens avondvullend genieten:
Ik zou het even uitrekenen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:40 schreef TAV74 het volgende:
Heerlijk, als de dinsdag je eerste werkdag van de week is voelt het niet als maandagMoet toch eens naar een 4-daagse werkweek
Oh die lopen heerlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef AnneX het volgende:
Acquisitie TW ...bezig blijven Steer.![]()
Mooi rood is niet lelijk...
[ afbeelding ]
Twee jaar geleden stad en land afgelopen, en nu " gewoon" 's morgens om 7 uur vanuit mijn bed besteld![]()
Eens verder dubben over het menu vanavond
Lekker gevoel hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Dirkje![]()
![]()
Hier is het heerlijk zonnig. Ik ga straks lekker op tijd met Sam de hort op zolang het nog niet zo warm isGister mijn eerste rondje weer hardgelopen en alles voelt goed
Wat een kort lijstje om eens ff lekker gehakt van te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Which reminds me:
Ik neem nooit meer katten.
En ik drink nooit meer.
En ik geef zwervers nooit meer geld voor een 'maaltijd'.
Et cetera.![]()
Voornemens.
Doe je dat altijd? Voor een hele week? En ook de boodschappen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:30 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mijn weekmenu voor volgende week maken, maar ik kom niet verder dan 2 gerechten.
Nouja, altijd. Ik woon pas een half jaar op mezelf. De eerste maanden waren het een beetje standaard boodschappen en dan weet je het ook wel. Maar nu wil ik eigenlijk toch wel minimaal 4 van de 7 avonden een nieuw recept proberen, dus dan plan ik het wel in voordat ik de boodschappen doe.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe je dat altijd? Voor een hele week? En ook de boodschappen?
Lijkt me wel makkelijk als je de hele week werkt!
/heeft luxe leventje
Heb ik gedaan; als het me lukt dit jaar met een uitstekend oordeel af te sluiten (en dat gaat me lukken denk ik zo) kan ik met behoud van mijn huidige salaris 2 uur minder per week. Dan zou ik naar een 2 weken patroon van 5*8 en 4*8 kunnen en dan dus om de week een lang weekend hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou het even uitrekenen!
Je bent niet op de wereld gekomen om alleen maar te werken.
Kun je geen werkdagen van 9 uur gaan maken? Zo doet mijn stiefvader dat in ieder geval. Dat uurtje langer merk je amper en dan mis je maar 4 uur loon in de week, maar heb je wel een extra dag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan; als het me lukt dit jaar met een uitstekend oordeel af te sluiten (en dat gaat me lukken denk ik zo) kan ik met behoud van mijn huidige salaris 2 uur minder per week. Dan zou ik naar een 2 weken patroon van 5*8 en 4*8 kunnen en dan dus om de week een lang weekend hebben.
Juist nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef AnneX het volgende:
Altijd even bellen, als je eerder thuiskomt...leerde ik gister uit de film op rtl8 .
Dinsdag = kookdag voor de ouwechies héquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:
AnneX, kook je ook weleens niet?![]()
Zo knap dat je elke dag weer een recept probeert. Ik word al gek als ik 1x een nieuw recept moet zoeken.
Nee, begin juist eindelijk de rust te vinden om tijd te nemen om lekker te lezen en zoquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb pisang ambon met jus d'orange ijsjes in de diepvries gezet. Ben benieuwd.
Bij boskippen moet ik elke keer aan Indonesie denken. Ze noemen het daar echt een boskipquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, begin juist eindelijk de rust te vinden om tijd te nemen om lekker te lezen en zoVanochtend dus heerlijk actief geweest, zo ff snel wat boskippen halen en dan de tour aan met een boekje er bij. Ontspanning komt er aan
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij boskippen moet ik elke keer aan Indonesie denken. Ze noemen het daar echt een boskip
[ afbeelding ]
Gekkiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Lang gewandeld, 7km en daar heeeeel lang over gedaandamn wat is het mooi hier. Er is een compleet natuurgebied aangelegd vlak bij het dorp in de weilanden. Ze hebben een riviertje zijn natuurlijke loop teruggegeven waardoor er prachtig drassig land langs is ontstaan met allerlei wilgen en mooie planten en diertjes en zo.
Alleen die hond van ons spoort niet. Ik was expres om half 10 vertrokken, dan is het nog niet zo warm, had genoeg water mee ook. Maar na 2 uur ging meneertje hinken en treuzelen en zielig doen. Ik had al het vermoeden dat er niets aan de hand was, dus ben gewoon doorgelopen. Bij het water kon hij ineens prima zwemmen en daarna was het één streep naar de auto (mij mee sleurend..). Toen even langs TAV's ouders en meneertje racet me toch een partij door de tuinKomediant.. hij had gewoon geen zin meer..
we hebben net heerlijk samen liggen snurkenquote:
Dat doe ik vaak genoeg, ga alleen geen 9 uur op kantoor zitten, Werkt bij mij niet zo. Kan ook gewoon gaan kiezen om mijn meeruren gewoon structureel op te nemen op vrijdagen. Maar eens over hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je geen werkdagen van 9 uur gaan maken? Zo doet mijn stiefvader dat in ieder geval. Dat uurtje langer merk je amper en dan mis je maar 4 uur loon in de week, maar heb je wel een extra dag.
Ja klinkt goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan; als het me lukt dit jaar met een uitstekend oordeel af te sluiten (en dat gaat me lukken denk ik zo) kan ik met behoud van mijn huidige salaris 2 uur minder per week. Dan zou ik naar een 2 weken patroon van 5*8 en 4*8 kunnen en dan dus om de week een lang weekend hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |