Ja! Don't know how.quote:
Weinig nieuws voor ons onder de zon.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
bluezz, golfer, borisz
social deal zit nu.ook in regio Haarlem, leuker dan groupon vaak
http://www.socialdeal.nl/
Ik ben al met n**ken gestopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Don't know how.
Misschien komt hij morgen gewoon weerom hoor.
Maar ik maak me wel een bitje zorruguh om dat kleine ventje.Hij is sinds zaterdag niet meer waargenomme door de oppas.
Which reminds me:
Ik neem nooit meer katten.
En ik drink nooit meer.
En ik geef zwervers nooit meer geld voor een 'maaltijd'.
Et cetera.![]()
Voornemens.
Binnenkort gaan we bij ons favoriete restaurant weer eens avondvullend genieten:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
Weinig nieuws voor ons onder de zon.
Meeste deals hebben we al via andere contacten gedaan.
Ik heb zo ontzettend geen zin dat ik vandaag eerder naar huis ga. Dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogge!
Hmm weersverwachting geeft vandaag nog zon aan en verder hier 18/19 graden met bewolking. Hopelijk verandert het nog.
Heb echt geen zin om te werken vandaag
Heerlijk! Hoe laat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo ontzettend geen zin dat ik vandaag eerder naar huis ga. Dat doe ik eigenlijk nooit.
Altijd even bellen, als je eerder thuiskomt...leerde ik gister uit de film op rtl8 .quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo ontzettend geen zin dat ik vandaag eerder naar huis ga. Dat doe ik eigenlijk nooit.
Precies. Dat heb ik B. ook geleerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef AnneX het volgende:
Altijd even bellen, als je eerder thuiskomt...leerde ik gister uit de film op rtl8 .
Dankje.quote:
Ik word zo jaloers als ik jullie restaurant verslagen lees.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we bij ons favoriete restaurant weer eens avondvullend genieten:
Ik zou het even uitrekenen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:40 schreef TAV74 het volgende:
Heerlijk, als de dinsdag je eerste werkdag van de week is voelt het niet als maandagMoet toch eens naar een 4-daagse werkweek
Oh die lopen heerlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef AnneX het volgende:
Acquisitie TW ...bezig blijven Steer.![]()
Mooi rood is niet lelijk...
[ afbeelding ]
Twee jaar geleden stad en land afgelopen, en nu " gewoon" 's morgens om 7 uur vanuit mijn bed besteld![]()
Eens verder dubben over het menu vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |