Hopelijk heb je het over hun hardstyle periode.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een kk muziek allemaal.. zelf showtek klinkt beter dan bovenstaande aids.
Showtek zijn fake brada. Eerst hardstyle maken en nu met hun billen op de hele EDM-bandwagon zitten skkls.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het over hun hardstyle periode.
Jpnguh bij ajax in dat vak met die kleurplaten luisteren zo ook allemaal naar zany. Jij weet niet vrind..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef ChesterPerry het volgende:
hardstyle en core klinkt eigenlijk beide niet
Deze manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Beach het volgende:
[..]
zelfde categorie ik vond dat wijf altijd lekker
quote:
dit nummerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze dan, samen met Sientelo, Daddy Yankee en al die meuk.
Tiener party's, srs.
Ja, maar dan weet na early soundz en defqon anthem... Toen kwam de aids... Tegenwoordig gaat het wel weer... Maargoed dat is voor radio begrippen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het over hun hardstyle periode.
Haha ja tering, bij ons ook. Daar werd geschiedenis geschreven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:05 schreef Levolution het volgende:
Schoolfeesten waren echt ziek.
Srs die van ons gingen harder dan studentenfeesten nu.
toen ik nog een dikke stoner was heb ik me zo vaak dood zittne lachen om dit filmpjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:05 schreef Jahr00n het volgende:
geweldig wat een lekkere song lekker moves ook
Zat je soms bij mijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha ja tering, bij ons ook. Daar werd geschiedenis geschreven.
jij heb ff geen recht van spreken momenteelquote:
Hahahaha, jullie wisten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
dit nummer
elke keer als die op kwam deed iedereen zo vuist voor de mond en dan OOOWWHH
en dan meezingen en schuurchick zoeken
ik vind de duo met zichzelf op 3:00 tamelijk briljandquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef seto het volgende:
[..]
toen ik nog een dikke stoner was heb ik me zo vaak dood zittne lachen om dit filmpje
idd wtfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jij heb ff geen recht van spreken momenteel
Geen idee, maar iedereen leefde daar srs naar toe. En dan vrijdagavond helemaal loesoe want met een beetje drank op kon je gewoon proberen dat leuke meisje te schuren.quote:
toch als je die niet kent heb je geen jeugd gehadquote:
wtf, op schoolfeesten werd er toch al gezoend en gevingerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Op schoolfeesten ging ik altijd op de trap staan, dan kon iedeteen me beter zien shinen... Ik eindigte dan met meisje bij de kluisjes tussen de jassen. Dan gaven we elkaar kussen op de wang.
Boksquote:
Ik zag je post niet eensquote:
onzin meeliften op men succespostsquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jij heb ff geen recht van spreken momenteel
quote:
Ja ik was toen nog een echte heer snapje. Die hele vingerperiode heb ik sowieso overgeslagen. Net als suiker in je koffie doen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
wtf, op schoolfeesten werd er toch al gezoend en gevingerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |