Yeah right.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat net even te kijken of tegenstanders in de beker al vast staan door 3x te herladen. Yup. Kreeg 3x Roda JC als tegenstanderLinks en rechts spelen er nog amateurclubs mee maar ik mag uiteraard tegen een eredivisieclub... heb in de voorbereiding met 0-2 van Roda verloren en aangezien ze toen al met hun basiself aantraden zie ik het somber in voor mijn HVV
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat net even te kijken of tegenstanders in de beker al vast staan door 3x te herladen
quote:
Ja wat? Alsof niemand van jullie dat NOOIT getest heeftquote:
Uh, nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ja wat? Alsof niemand van jullie dat OOIT getest heeft
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat net even te kijken of tegenstanders in de beker al vast staan door 3x te herladen.
Ik speel nooit wedstrijden overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef dion_v_k het volgende:
Even kijken hoe lang het duurt tot hij post te hebben gewonnen van Roda
Villarreal heb ik ook eens een leuke game mee gehad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef Silv het volgende:
Nieuwe game gestart met Villareal. Goed plan zo laat op de avond. Dat gaat weinig slaap worden.
Hovv ligt in bedquote:
Pussyquote:
Netjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
15 wedstrijden onderweg:
[ afbeelding ]
Goed bezig, bestuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |