quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja ik koop meestal niet van die duurdere van 100+ euro per flesje dus dan spuit je sowieso wat vaker
zo'n beetje elke dag wel en dan 's ochtends 4-5 spuitjes (ook in m'n haar), en dan spuit ik soms nog 2 à 3 keer bij op een dag
klinkt heel veel maar zoals ik zei ik gebruik vaak goedkopere dus die gaat wat sneller weg
ik ook geen 100+ euro flesjes hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja ik koop meestal niet van die duurdere van 100+ euro per flesje dus dan spuit je sowieso wat vaker
zo'n beetje elke dag wel en dan 's ochtends 4-5 spuitjes (ook in m'n haar), en dan spuit ik soms nog 2 à 3 keer bij op een dag
klinkt heel veel maar zoals ik zei ik gebruik vaak goedkopere dus die gaat wat sneller weg
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef Rodawa het volgende:
Rozzje als TS, dat ik dit nog mee mag maken.
ja sowiesoquote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
ik ook geen 100+ euro flesjes hoorDe helft ongeveer
![]()
Maar ik doe meestal alleen s' ochtends 2 á 3 keer spuiten. Neem je het flesje dan mee als je weg gaat?
Ik heb twee flesjes van 2,99 gekocht vanmiddagquote:Op maandag 8 juli 2013 20:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja sowieso
ik geef meestal 20-30 euro uit maar soms ook schaamteloos 8 euro zoals vorige week
watquote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel een hele berg van die testertjes liggen van die durex merken
Skeere tijdenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel een hele berg van die testertjes liggen van die dure merken
Sowieso bij de action danquote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb twee flesjes van 2,99 gekocht vanmiddag.
Ik ben nog druk bezig met mijn nieuwe webpagina, dus voorlopig is hier nog niets te zien. Probeer het later weer eens.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb twee flesjes van 2,99 gekocht vanmiddag.
Nee, was zo'n tijdelijke winkel. Maar ze ruiken lekker en daar gaat het omquote:
Die kleur vind ik echt zo lelijk voor een Chanel tasquote:
ohh ik snap niet wat iedereen ziet in dat wijfquote:
ah okequote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, was zo'n tijdelijke winkel. Maar ze ruiken lekker en daar gaat het om. En als je minder te besteden hebt moet je maar slim zijn
.
Vind haar juist een van de leukste in The Hillsquote:Op maandag 8 juli 2013 20:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
ohh ik snap niet wat iedereen ziet in dat wijf
ik bedoel ze is niet lelijk maar ze is gewoon irritant
Oja, die heb ik wel gezien. Maar bij de Action is het altijd zo druk, dan kun je niet even rustig testen enzo...quote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
ah oke![]()
Bij de action heb je van die replica's die precies als de echte ruiken maar dan de merknaam iets veranderd en iets ander flesje :s
nou enquote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik & cola ga ik gekke dingen van doen je weet maar nooit
Ik kan wel wat voor je regelenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
WOOOO, WIE MAAKT VOOR MIJ EEN NIEUWE UI?
kan ik wel, momentjequote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
WOOOO, WIE MAAKT VOOR MIJ EEN NIEUWE UI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |